تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی - نیروهای نظامی با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی – نیروهای نظامی با ۹۰% تخفیف در بیمارستان ۵۵۰ ارتش با بخش های مجهز درمانگاهی در مشهد. در این مطلب به موضوعات  نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- تاثیر نوروفیدبک بر اضطراب نیروهای نظامی- درمان افسردگی با نوروتراپی ویژه نیروهای مسلح- مقالات مرتبط با نوروفیدبک- معالجه افسردگی سربازان وظیفه- درمان افسردگی با دستگاه- درمان افسردگی با tdcs- اثربخشی درمان نوروفیدبک برای نیروهای مسلح خواهیم پرداخت.

تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی – نیروهای نظامی – تمام تلاش در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- تاثیر نوروفیدبک بر اضطراب نیروهای نظامی- درمان افسردگی با نوروتراپی ویژه نیروهای مسلح- مقالات مرتبط با نوروفیدبک- معالجه افسردگی سربازان وظیفه- درمان افسردگی با دستگاه- درمان افسردگی با tdcs- اثربخشی درمان نوروفیدبک برای نیروهای مسلح در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

 

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه تا ۹۰ %قراردهد؛ بدین صورت که عزیزان در نیروهای مسلح وهمچنین خانواده های محترم انها در بیمارستان ارتش که یکی از بهترین ومجهزترین بیمارستان های مشهد می باشد، می توانند تحت درمان خدمات نوروفیدبک ما با تعرفه ۹۰% پوشش بیمه قرار گیرند .

 

تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی – نیروهای نظامی -خدمات نوروفیدبک با ۹۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در یکی از مجهزترین بیمارستان های مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به سربازان در نیروهای مسلح انجام خدمات رایگان برای انها می باشد. بدین صورت که  اگرخدمات نوروفیدبک ما را در بیمارستان شمس الشموس ارتش دریافت کنند هزینه درمان انها کاملا رایگان است.

تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی - نیروهای نظامی با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

 

نوروتراپی برای درمان افسردگی

هنوز درمورد EEG نوروفیدبک ویا روش های دیگر نوروتراپی برای درمان افسردگی Randomized controlled trials منتشر نشده، تعداد کمی از مقالات منتشر شده مبنی بر مطالعات موردی و تجربیا ت کلینیکی صدها نوروتراپیست در سرتاسر جهان، که اشاره به EEG وHEG نوروفیدبک و Audio-visual entrainment و درمان با تحریکات الکتریکی مغز و تحریکات Transecranial current direct stimulation و TMS دارد که امید بر آن است که بتواند بصورت درمان جانبی در کنار درمان داروئی و ECT باشد.

تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی – نیروهای نظامی –  بیماری که با EEG بیوفیدبک درمان می شود و صفحه مانیتور نشان می دهد که آمپیلیتود آلفا در هر دو لوب فرونتال راست و چپ لحظه به لحظه بین دو طرف بالانس می شود.

بر اساس یافته های فوق که کاهش فعالیت در قشر قطب فرونتال طرف چپ با بیماری افسردگی توام است، لذا اکثر نوروتراپیست ها برای درمان افسردگی افزایش فعالیت قشر قطب فرونتال چپ را روش درمانی خود انتخاب می کنند. روش درمانی EEG نوروفیدبک اساساً بر کاهش امواج آهسته EEG یا فرکانس HZ 7-2 وافزایش امواج تند بتا با فرکانس Hz18 – 15 در لوب فرونتال و قطب فرونتا ل طرف چپ می باشد. تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی – نیروهای نظامی –   به همان ترتیب HEG نوروفیدبک بر افزایش جریان خون اکسیژن دار در لوب فرونتال چپ و درمان با تحریکات جریان مستقیم DC هم موجب اصلاح پتانسیل الکتریکی در قشر فرونتال چپ شده و در نتیجه استراحت نورون های فعال شده  را سبب می شود.

این سه روش درمانی با همدیگر منجر به بهبودی سریع بیماری افسردگی شده و در آخر از احتمال عود آن می کاهد. در ضمن این یک واقعیت است که نوروتراپیست ها برای نتیجه بهتر Cognitive behavioral therapy که یک نوع آن Talk therapy است که به بیمار آموزش می دهند که چگونه مسائل خود را حل کنند و یا چگونه با مشکلات رو به رو شوند و تعاملی بین چگونگی فکر و رفتار و احساسات به وجود می آورند.

رفتار درمانی و روان درمانی به بیمار کمک می کند که طرز فکر غلط را تشخیص داده و آنها را تغییر دهد و خلق منفی را از خود دور کند، روان درمانی در مورد بیماران افسرده همراه خوبی برای نوروتراپیست ها برای درمان افسردگی است. تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی – نیروهای نظامی –  برای اینکه روان درمانی بیماران را تشویق می کند تا از نقش مدیریتی لوب فرونتال آگاهانه و بصورت فعال استفاده کرده و موجب تنظیم درک و رفتار می شود، در بعضی موارد افسردگی همراه با اضطراب است، سایر انواع نوروتراپی مانند Audio- visual entrainment و یا تحریک الکتروتراپی مغز و بیوفید بک محیطی مانند آموزش (HRV) درمان همراه مناسبی برای کاهش استرس روزانه و آرامش و بهبود خواب است.

تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی – نیروهای نظامی –  در این مقاله به موضوعات نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- تاثیر نوروفیدبک بر اضطراب نیروهای نظامی- درمان افسردگی با نوروتراپی ویژه نیروهای مسلح- مقالات مرتبط با نوروفیدبک- معالجه افسردگی سربازان وظیفه- درمان افسردگی با دستگاه- درمان افسردگی با tdcs- اثربخشی درمان نوروفیدبک برای نیروهای مسلح پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای بیماران در نیروهای مسلح و خانواده های محترم انها فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

Visits: 6

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *