تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک با ۱۰% تخفیف در مجموعه زندگی شاد ( مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد) در این مطلب به موضوعات   قرص نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک و اضطراب- نظرات در مورد نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- عوارض نوروفیدبک چیست- تعداد جلسات نوروفیدبک- کاربرد نوروفیدبک خواهیم پرداخت.

تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک- تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. ما به منظور دور ماندن دانش اموزان در طی این دوسال تحصیلی و در جهت ارتقا یادگیری و آموزش فرزند دلبندتان با خدمات نوروفیدبک در کنار شما اولیا گرامی هستیم. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد  قرص نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک و اضطراب- نظرات در مورد نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- عوارض نوروفیدبک چیست- تعداد جلسات نوروفیدبک- کاربرد نوروفیدبک در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک-  مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را برای دانش آموزان عزیز فراهم نماید؛ بدین صورت که دانش اموزان با استفاده از دستگاه نوروفیدبک از لحاظ ( تمرکز،حواس پرتی،وسواس فکری عملی، اختلال خواب ،استرس و اضطراب و…) بطور کامل توسط تیمی حرفه ای مورد ارزیابی قرار میگیرند.

تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک- خدمات نوروفیدبک با ۱۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین کلینیک نوروفیدبک در مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به دانش آموزان انجام خدمات به بهترین نحو می باشد.

تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک با ۱۰% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

تفاوت دو درمان نوروفیدبک و بیوفیدبک چیست؟

امروزه تقریبا تمامی فعالیت های ما وابستگی های مستقیم یا غیر مستقیمی به انواع دستگاه ها و ابزار های الکترونیکی دارند. در علم روانشناسی، خصوصا در علم اعصاب و غدد و برای تشخیص هرچه بهتر در حوزه مغز و بیماری های آن از فرایندها و دستگاه های مختلف الکترونیکی استفاده می شود که نوروفیدبک و بیوفیدبک در این دسته درمان ها هستند. تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک–  هر کدام از این دو روش دارای تفاوت ها و شباهت هایی اند که در ادامه به طور مفصل به آن ها می پردازیم و لازم است بدانید که اهمیت آگاهی از آن ها به این دلیل مهم است که این دو روش کاربرد و تاثیر بسیار مهمی در تشخیص و درمان هرچه بهتر و دقیق تر انواع بیماری های روان تنی در دنیای امروزه دارند.

تفاوت دو درمان نوروفیدبک و بیوفیدبک | بیوفیدبک چیست؟

بیوفیدبک (Biofeedback) که در فارسی به پس خوراند زیستی شناخته می شود، روشی علمی و تشخیصی است که با استفاده از الکترودهای الکتریکی متصل به مغز اطلاعاتی را در مورد نحوه عملکرد انواع سلول های مغز و لوب های مختلف مغزی برای درمانگر و فرد حاصل می کند و گاها به عنوان روشی تکمیلی در انواع درمان ها و گاه به عنوان جایگزینی برای دارو درمانی استفاده می شود. تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک–  در طول بازخورد زیستی، افراد به حسگرهایی متصل می شوند که به نظارت بر فرآیندهای فیزیولوژیکی مانند تنفس، ضربان قلب، انقباضات عضلانی، دما و تعریق بدن که همگی ارتباط نزدیکی با مغز دارند کمک می کنند.

بیوفیدبک در مورد نحوه عملکرد بدن بازخورد می دهد و به افراد این امکان را می دهد که با آگاهی از این اطلاعات برای بهبود سلامت، فشار خون مزمن، عملکرد بدنی و اضطراب یا استرس تغییراتی در روند زندگی خود ایجاد کنند. آنچه که در بیوفیدبک به آن تاکید می شود این هست که اغلب از این روش برای نوعی آرمیدگی استفاده می شود و همانطور که آرام بودن بدن بر بسیاری از کارکرد های آن موثر است، این روش نیز کاربردهای زیادی در دنیای پر تنش امروزه پیدا کرده است.

تفاوت نوروفیدبک و بیوفیدبک–  در این مقاله به موضوعات قرص نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک و اضطراب- نظرات در مورد نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- عوارض نوروفیدبک چیست- تعداد جلسات نوروفیدبک- کاربرد نوروفیدبک پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما دانش آموزان عزیز فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

 

 

 

 

 

Visits: 26

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *