تفاوت tms با rtms با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

تفاوت tms با rtms با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  درمان افسردگی با دستگاه tms چطوره- تعداد جلسات rtms- عوارض دستگاه rtms- قیمت دستگاه tms- دستگاه آرتی ام اس- تفاوت tms با tdcs- قیمت دستگاه آرتی ام اس- دستگاه tms در تهران خواهیم پرداخت.

تفاوت tms با rtms – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع ای در مورد درمان افسردگی با دستگاه tms چطوره- تعداد جلسات rtms- عوارض دستگاه rtms- قیمت دستگاه tms- دستگاه آرتی ام اس- تفاوت tms با tdcs- قیمت دستگاه آرتی ام اس- دستگاه tms در تهران در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

تفاوت tms با rtms – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد صورت می گردد.

تحریک مغناطیسی مغز (TMS) یک روش درمانی است که به‌واسطه تکانه‌های مغناطیسی، به تحریک منطقه حرکتی قشر مغز و سیستم عصبی محیطی می‌پردازد. پالس‌های مغناطیسی در مدت‌زمان کوتاهی به‌راحتی می‌توانند از لباس، استخوان جمجمه و بافت‌های نرم بدن، بدون هیچ‌گونه دردی عبور نمایند.تحریک مغناطیسی مغز (تی ام اس) یک درمان تأییدشده توسط سازمان غذا و داروی امریکا (FDA،) می‌باشد. تفاوت tms با rtms – در این روش که از میدان‌های مغناطیسی برای تحریک سلول‌های عصبی در مغز کمک گرفته می‌شود تا عوارضی همچون: افسردگی، درد، سردرد، و غیره بهبود یابد.

متخصصین ما در کلینیک پیشرفته مجموعه زندگی شاد از درمان تحریک مغناطیسی مغز (TMS) و تحریک مکرر مغناطیسی مغز (rTMS) برای درمان مؤثر سر دردهای میگرنی و عوارض و آسیب مغزی پس از سکته مغزی و در بیماران مبتلا به ام ‌اس، پارکینسون و غیره بهره می‌گیرند.

تفاوت tms با rtms با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

تحریک مغناطیسی مغز (TMS) چیست؟

درمان تحریک مغناطیسی مغز (TMS) یک روش غیرتهاجمی درمانی است که به تأییدیه سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) رسیده است. این روش بر اساس اصول و قواعد میدان مغناطیسی القایی متغیر کار می‌کند. تفاوت tms با rtms – این فرایند با ایجاد جریان‌های الکتریکی، باعث ایجاد “دپلاریزاسیون” یا” هایپرپلاریزاسیون”  در نورون‌های مغز می‌شود. هنگامی‌که TMS در پشت سر اعمال می‌شود، یک میدان مغناطیسی در مدت‌زمان بسیار کوتاهی از طریق جمجمه و بافت‌های نرم به‌صورت غیرتهاجمی و بدون ناراحتی عبور می‌کند تا به سلول‌های مغزی برسد.

تحریک مغناطیسی مغز (TMS) چگونه عمل می‌کند؟

تحریک مغناطیسی مغز (TMS) با استفاده از میدان القای الکترومغناطیسی با شدت کم‌وزیاد، یک جریان الکتریکی ضعیف را القا می‌نماید. این جریان توسط میدان مغناطیسی متغیر ایجاد می‌شود. این فرایند می‌تواند در بخش‌های خاص و یا کل  مغز، بدون ناراحتی، فعالیت‌هایی را القا نماید، یا به ما اجازه می‌دهد تا عملکرد و ارتباطات مغزی را ارزیابی نماییم. تفاوت tms با rtms – از طریق یک سیم‌پیچ مغناطیسی، درمان TMS، میدان‌های مغناطیسی بسیار متمرکزی را ایجاد می‌نماید که به‌سرعت در حال روشن و خاموش شدن است. این میدان‌های مغناطیسی، ازلحاظ نوع و قدرت همانند میدان‌هایی هستند که توسط دستگاه تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI) تولید می‌شود.

این میدان‌های مغناطیسی به‌طور مستقیم کل مغز را تحت تأثیر قرار نمی‌دهند. آن‌ها تنها حدود ۲ الی ۳ سانتی‌متر از مغز، ناحیه‌ای که زیر سیم‌پیچ قرار می‌گیرد را به‌طور مستقیم تحت تأثیر قرار می‌دهند. هم‌زمان با القای این میدان مغناطیسی در مغز، جریان‌های الکتریکی بسیار کوچک ایجاد می‌شود.  این جریان‌های الکتریکی بر سلول‌های درون مغز اثر گذاشته و باعث انتشار انتقال‌دهنده‌های عصبی مانند سروتونین، نوراپی نفرین و دوپامین می‌شوند.

تفاوت tms با rtms –  در این مقاله به موضوعات درمان افسردگی با دستگاه tms چطوره- تعداد جلسات rtms- عوارض دستگاه rtms- قیمت دستگاه tms- دستگاه آرتی ام اس- تفاوت tms با tdcs- قیمت دستگاه آرتی ام اس- دستگاه tms در تهران پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

برای مطالعه بیشتر درباره rTMS اینجا کلیک کنید.

Visits: 1046

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *