قیمت هر جلسه نوروفیدبک با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

قیمت هر جلسه نوروفیدبک با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


قیمت هر جلسه نوروفیدبک با ۱۰% تخفیف در مجموعه زندگی شاد ( مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد) در این مطلب به موضوعات   عوارض لورتا نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در شیراز- هزینه نوروفیدبک در کرج- هزینه نوروفیدبک – نوروفیدبک دولتی- هزینه نوروفیدبک در اهواز خواهیم پرداخت.

قیمت هر جلسه نوروفیدبک- تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. ما به منظور دور ماندن دانش اموزان در طی این دوسال تحصیلی و در جهت ارتقا یادگیری و آموزش فرزند دلبندتان با خدمات نوروفیدبک در کنار شما اولیا گرامی هستیم. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد عوارض لورتا نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در شیراز- هزینه نوروفیدبک در کرج- هزینه نوروفیدبک – نوروفیدبک دولتی- هزینه نوروفیدبک در اهواز در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

قیمت هر جلسه نوروفیدبک-  مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را برای دانش آموزان عزیز فراهم نماید؛ بدین صورت که دانش اموزان با استفاده از دستگاه نوروفیدبک از لحاظ ( تمرکز،حواس پرتی،وسواس فکری عملی، اختلال خواب ،استرس و اضطراب و…) بطور کامل توسط تیمی حرفه ای مورد ارزیابی قرار میگیرند.

قیمت هر جلسه نوروفیدبک- خدمات نوروفیدبک با ۱۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین کلینیک نوروفیدبک در مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به دانش آموزان انجام خدمات به بهترین نحو می باشد.

قیمت هر جلسه نوروفیدبک با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
قیمت هر جلسه نوروفیدبک با ۱۰% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

نوروفیدبک چیست؟

نوروفیدبک در توصیف روشی به کار می‌رود که در آن، اطلاعات عصبی به بیماران مبتلا به اختلالات خاص دستگاه عصبی مرکزی (CNS) بازخورد داده می‌شود و تلاش می‌شود تا آن‌ها بیاموزند چگونه کارکرد مغزی خودشان را اصلاح نمایند. قیمت هر جلسه نوروفیدبک–  نوروفیدبک نوعی بیوفیدبک است که در آن به طور مستقیم روی مغز کار می‌شود و بنا بر هدفی که از پیش تعیین شده است، دامنۀ امواج مغزی، درجۀ هم‌نوسانی و یا اختلاف فاز آماج تغییر قرار می‌گیرند. منطق این روش درمانی بر پایه شرطی سازی عاملی استوار است. ما در حالت عادی قادر به کنترل و تغییر امواج مغز خود نیستیم؛ زیرا نسبت به این امواج آگاهی نداریم.

در روش درمانی نوروفیدبک، سعی می‌شود تا این آگاهی از طریق ارائۀ بازخوردهای (فیدبک‌های) بسیار سریع (چند هزارم ثانیه پس از وقوع) به فرد ایجاد شود. همچنان که این تمرین ادامه می‌یابد، مغز یاد می‌گیرد که چگونه به تولید بیشتر امواجی بپردازد که منجر به عملکرد بهتر می‌شود. اینکه چه امواجی در مغز افزایش و چه امواجی کاهش یابند، کاملاً بستگی به مشکل هر فرد دارد و درمانگر آن را در طول جلسه تنظیم می‌نماید. قیمت هر جلسه نوروفیدبک–  از این روش می‌توان به منظور بهبود اختلالاتی چون بیش‌فعالی/کمبود توجه، ناتوانی‌های یادگیری، صرع، هراس و اختلالات اضطرابی، اختلالات مربوط به سوء مصرف مواد، افسردگی، مدیریت استرس، میگرن، سندرم تورت و اختلالات خواب استفاده کرد. این روش تحت عنوان EEG بیوفیدبک، نوروفیدبک و آموزش مغز نیز شناخته می‌شود.

از این روش می‌توان به منظور بهبود اختلالاتی چون بیش‌فعالی/کمبود توجه (ADHD/ADD)، ناتوانی‌های یادگیری (learning disability)، صرع (epilepsy)، هراس و اختلالات اضطرابی (anxiety)، اختلالات مربوط به سوء مصرف مواد، افسردگی، مدیریت استرس (stress management)، میگرن، سندرم تورت (torre syndrome) و اختلالات خواب (sleep disorders) استفاده کرد. این روش تحت عنوان EEG بیوفیدبک، نوروفیدبک و آموزش مغز نیز شناخته می‌شود.

قیمت هر جلسه نوروفیدبک–  در این مقاله به موضوعات عوارض لورتا نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در شیراز- هزینه نوروفیدبک در کرج- هزینه نوروفیدبک – نوروفیدبک دولتی- هزینه نوروفیدبک در اهواز پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما دانش آموزان عزیز فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

 

 

Visits: 272

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *