تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی با ۹۰% تخفیف در بیمارستان ۵۵۰ ارتش با بخش های مجهز درمانگاهی در مشهد. در این مطلب به موضوعات  نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- نوروفیدبک دولتی- هزینه نوروفیدبک- مقاله درمان نوروفیدبک- عوارض نوروفیدبک در کودکان- درمان افسردگی با دستگاه tdcs– تفسیر تست نوروفیدبک- نوروفیدبک در زنجان  خواهیم پرداخت.

تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- نوروفیدبک دولتی- هزینه نوروفیدبک- مقاله درمان نوروفیدبک- عوارض نوروفیدبک در کودکان- درمان افسردگی با دستگاه tdcs– تفسیر تست نوروفیدبک- نوروفیدبک در زنجان  در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه تا ۹۰ %قراردهد؛ بدین صورت که عزیزان در نیروهای مسلح وهمچنین خانواده های محترم انها در بیمارستان ارتش که یکی از بهترین ومجهزترین بیمارستان های مشهد می باشد، می توانند تحت درمان خدمات نوروفیدبک ما با تعرفه ۹۰% پوشش بیمه قرار گیرند .

تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی – خدمات نوروفیدبک با ۹۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در یکی از مجهزترین بیمارستان های مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به سربازان در نیروهای مسلح انجام خدمات رایگان برای انها می باشد. بدین صورت که  اگرخدمات نوروفیدبک ما را در بیمارستان شمس الشموس ارتش دریافت کنند هزینه درمان انها کاملا رایگان است.

درمان افسردگی با نوروفیدبک

هرکدام از ما در دوران زندگی یا به هر دلیل دوره ای از افسردگی را تجربه کرده ایم به علت: فقدان چیزی، ناکامی و شکست در رابطه عاطفی و…اگر به صورت طبیعی بعد از چند روز این مشکل بهبود یابد، در واقع مشکلی پیش نخواهد آمد، اما اگر این نشانه های ادامه پیداکند باید به دنبال درمان باشیم.

تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی با ۹۰% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

مغز افراد افسرده و افراد نرمال چه فرقی دارند؟

مغز انسان ها از دو نیم کره تشکیل شده ،نیم کره راست و دیگری نیمکره چپ

نیم کره راست: مسئول هیجانات وافکار منفی و نیم کره ی چپ:مسئول هیجانات و افکار مثبت است.

انواع مختلفی از امواج وجود دارد: امواج مثبت ،بتا، تتا و…

در این جا موجی که بیشتر اهمیت دارد، موج آلفا است، این موج با فعالیت های مغزی رابطه عکس دارد.

برای مثال درهنگام خواب، وقتی چشمانمان را می بندیم، آلفا بالاترین موج را دارد، در مغز افسرده و نرمال چه اتفاقی نمی افتد.

موج آلفا در افراد نرمال

موج آلفا در نیم کره ی چپ افراد نرمال که مسئول هیجانات مثبت است ، میزان موج آلفا پایین است.

و برعکس در نیم کره ی راست، که مسئول هیجانات منفی است. تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی –   میزان موج آلفابالاست و این امر باعث می شود که تعادل برقرار باشد و در واقع هیجانات مثبت را بالا می برد.

موج آلفا در افراد افسرده

در مغز افراد افسرده این موج در دو نیم کره متفاوت است.

در نیم کره ی چپ که مسئول هیجانات مثبت، میزان موج آلفا بالاست در صورتی که باید پایین باشد.

در نیم کره ی راست که مسئول هیجانات منفی، میزان موج آلفا پایین است و در راستای آن که مسئول هیجانات مثبت هستند، پایین می آید و فرد دچار خلق افسرده و خلق پایین می شود.

درمان افسردگی با نوروفیدبک چگونه است؟

در واقع نوروفیدبک می تواند به صورت آینه عمل کند، و ما می توانیم از طریق این آینه مشکلات را ببینیم و آن ها را حل کنیم. تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی –  در افراد افسرده مشکل از موج آلفا است، پس درمانگر نورفیدبک هدف را می گذارد بر سرکوب موج آلفا و نقطه ای که مسئول هیجانات منفی در افراد افسرده ان را پیدا می کند و در همان نقطه کار را شروع می کند.

نحوه درمان افسردگی با نوروفیدبک

الکترودهایی روی گوش و سر وصل می شود. هدف درمانگر: کاهش موج آلفا است.با شکل ها  و اسکرین های درمانی، که در سیستم وجود دارد این امواج مغزی هدایت می شود. مراجعه از طریق آن اسکرین ها و بازی ها  می تواند، امواج مغزی راتغییر دهد. در اینجا چون هدف کاهش موج آلفا است، پس زمانی که موج آلفا کاهش یابد، بازی کامپیوتری حرکت می کند و یا کارتون بزرگ می شود. بدین ترتیب ذهن یاد می گیرد، موج آلفا را کاهش دهد و در نهایت خلق افسرده کاهش می یابد.

تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی –  در این مقاله به موضوعات نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- نوروفیدبک دولتی- هزینه نوروفیدبک- مقاله درمان نوروفیدبک- عوارض نوروفیدبک در کودکان- درمان افسردگی با دستگاه tdcs– تفسیر تست نوروفیدبک- نوروفیدبک در زنجان  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای بیماران در نیروهای مسلح و خانواده های محترم انها فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

Visits: 65

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *