تعداد جلسات مگنت تراپی با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

فهرست مطالب

تعداد جلسات مگنت تراپی  با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  هزینه مگنت تراپی- عوارض مگنت تراپی- مگنت تراپی زانو- قیمت دستگاه مگنت تراپی- مگنت تراپی مغز چیست- قیمت مگنت تراپی- مگنت تراپی کمر- نظرات در مورد مگنت تراپی خواهیم پرداخت.

تعداد جلسات مگنت تراپی  – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد هزینه مگنت تراپی- عوارض مگنت تراپی- مگنت تراپی زانو- قیمت دستگاه مگنت تراپی- مگنت تراپی مغز چیست- قیمت مگنت تراپی- مگنت تراپی کمر- نظرات در مورد مگنت تراپی در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

تعداد جلسات مگنت تراپی با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

تعداد جلسات مگنت تراپی  – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

مگنت تراپی

تکنیکی درمانی است که در آن میدان‌های مغناطیسی مصنوعی بر روی بخش آسیب دیده بدن متمرکز می‌شود، البته متخصص شدت و فرکانس میدان‌های مغناطیسی را کنترل می‌کند. پزشکان بخش آسیب دیده بدن را در میدانی مغناطیسی مشابه میدان مغناطیسی زمین قرار می‌دهند؛ فرکانس و مدت زمان میدان‌های مغناطیسی مصنوعی را می‌توان به راحتی کنترل کرد و افزایش داد. مگنت تراپی درمانی فیزیکی و مبتنی بر کاربرد میدان‌های مغناطیسی بر روی بدن انسان است. میدان‌های مغناطیسی عملکرد بسیار مهمی در زندگی زیستی انسان دارند؛ در نظر داشته باشید که زمین خود یک آهن‌ربای بزرگ است و بسیاری از موجودات زنده زندگی‌شان را مطابق نوسانات مغناطیس زمین تنظیم می‌کنند.

مگنت‌تراپی به دلیل اثر گذاشتن بر سلول‌های سیستم ایمنی و گردش خون برای تسکین درد و از بین بردن التهاب و ورم مفید است. به علاوه مطالعات بالینی نشان داده است که مگنت تراپی می‌تواند به درمان پوکی استخوان و جوش خوردن شکستگی کمک کند و فرایند ترمیم و بازسازی بافت‌های نرم را تسهیل کند. همچنین مگنت تراپی در ارتوپدی، طب ورزشی و فیزیوتراپی کاربرد دارد و در بسیاری از شاخه‌های پزشکی از این روش استفاده می‌شود. از آن‌جا که مگنت تراپی اثر درمانی دارد، می‌توان از آن به تنهایی یا در کنار درمان‌های دیگر بهره گرفت.

تعدادجلسات مگنت تراپی:

۱-بیمار هنگام ورود به سلونوئید نباید اشیای فلزی همراه داشته باشد، چون فلز می‌تواند میدان مغناطیسی را منحرف کند. البته وجود فلز موجب آسیب‌دیدگی نمی‌شود، فقط تنظیم پارامترهای میدان مغناطیسی را به هم می‌زند.

۲-بیماران معمولاً به سرعت به درمان واکنش نشان می‌دهند، البته سرعت واکنش به نوع آسیب‌دیدگی، سن و دیگر شرایط بیمار بستگی دارد. اگر پزشکان در طول ده جلسه مگنت تراپی متوجه پیشرفت بیماری بشوند، بهتر است مگنت تراپی متوقف شود، چون عدم بهبودی در این مدت، بیانگر واکنش نشان ندادن بیمار به این نوع درمان است.

۳-مدت زمان مغناطیس درمانی ۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت است.

۴-بهتر است موضع آسیب دیده در تماس مستقیم با سلونوئید باشد.

۵-بین جلسات نباید فاصله بیفتد. اگر لازم باشد که روند بهبودی بیمار تسریع شود، می‌توان دو جلسه را در یک روز، با ۱۲ ساعت فاصله از هم انجام داد.

۵-میدان‌های الکترومغناطیسی می‌تواند مکمل دیگر روش‌های درمانی باشد.

تعداد جلسات مگنت تراپی  –  در این مقاله به موضوعات هزینه مگنت تراپی- عوارض مگنت تراپی- مگنت تراپی زانو- قیمت دستگاه مگنت تراپی- مگنت تراپی مغز چیست- قیمت مگنت تراپی- مگنت تراپی کمر- نظرات در مورد مگنت تراپی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود.

Visits: 15

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *