درمان اضطراب با tdcs با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

درمان اضطراب با tdcs با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


درمان اضطراب با tdcsبا ۱۰% تخفیف در مجموعه زندگی شاد ( مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد) در این مطلب به موضوعات   انواع تحریک الکتریکی مغز- شوک الکتریکی مغز- درمان افسردگی با دستگاه tdcs– مزایای tdcs– درمان tdcs– قیمت هر جلسه tdcs– تفاوت نوروفیدبک و tdcs– نقش تحریک الکتریکی در درمان های عصبی خواهیم پرداخت.

درمان اضطراب با tdcsتمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. ما به منظور دور ماندن دانش اموزان در طی این دوسال تحصیلی و در جهت ارتقا یادگیری و آموزش فرزند دلبندتان با خدمات نوروفیدبک در کنار شما اولیا گرامی هستیم. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد  انواع تحریک الکتریکی مغز- شوک الکتریکی مغز- درمان افسردگی با دستگاه tdcs– مزایای tdcs– درمان tdcs– قیمت هر جلسه tdcs– تفاوت نوروفیدبک و tdcs– نقش تحریک الکتریکی در درمان های عصبی در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

درمان اضطراب با tdcs مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را برای دانش آموزان عزیز فراهم نماید؛ بدین صورت که دانش اموزان با استفاده از دستگاه نوروفیدبک از لحاظ ( تمرکز،حواس پرتی،وسواس فکری عملی، اختلال خواب ،استرس و اضطراب و…) بطور کامل توسط تیمی حرفه ای مورد ارزیابی قرار میگیرند.

درمان اضطراب با tdcs– خدمات نوروفیدبک با ۱۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین کلینیک نوروفیدبک در مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به دانش آموزان انجام خدمات به بهترین نحو می باشد.

درمان اضطراب با tdcs با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
درمان اضطراب با tdcs با ۱۰% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

سوال۱: دستگاه tdcs چیست؟

دستگاه tdcs  یکی از دستگاههای مربوط به نوروتراپی است . نوروتراپی به معنی درمان اعصاب  ویا درمان سلولهای عصبی است. ازاین وسیله درمانی هم اکنون در اکثر کشورهای پیشرفته استفاده  می شود زیرا کاملا بی ضرر وبدون عوارض است. بنابراین tdcs دستگاهی است که برای درمان سلول های عصبی ویا بیماری های مربوط به اعصاب بکار می رود.

سوال۲: طرز کار این دستگاه چگونه است؟

این دستگاه دارای یک باطری ۹ ولتی است و جریان مستقیم حداکثر ۲میلی آمپر ایجاد میکند که توسط سیم ها به دو عدد سنسور یا الکترود هدایت میشود . درمان اضطراب با tdcsاین الکترودها در داخل یک پارچه اسفنجی که با محلول آب نمک خیس شده قرار میگیرند تا هدایت جریان الکتریکی بهتر شود. الکترودهای مزبورکه یکی قطب مثبت (آند) و دیگری قطب منفی (کاتد) است روی پوست سر قرار داده می شود .

سوال ۳: آیا این الکترودها را در هر جایی از سر می توان قرار داد؟

همانطوریکه  می دانید هر ناحیه از مغز از نظر فیزیولوژی کار مخصوص به خود را داردو با توجه به نوع بیماری وبا توجه به نوع کاری که می خواهیم انجام دهیم محل قراردادن الکترود ها فرق میکند.

سوال۴: نحوه عملکرد وتاثیر این دستگاه به مغز چگونه است ؟

جریان الکتریکی ضعیف توسط الکترود هایی که بر روی پوست سر وصل شده، از قسمتهای مختلف عبورمی کند تاخود را به سطح قشر مغز برساند . درمان اضطراب با tdcsاین قسمت های مختلف عبارتند از طبقات مختلف پوست ،مو، استخوان ،جمجمه ،سخت شامه ،نرم شامه و مایع مغزی نخاعی که بین آنها قرارگرفته است. دراین مسیر حدود ۵۰% توان الکتریکی گرفته می شود و درحدود ۵۰% با قیمانده این جریان الکتریکی ضعیف می تواند خود را به سطح قشر مغز برساند.

سوال ۵: آیا این جریان ضعیف الکتریکی برای مغز ویا انسان مضراست؟

خیر تا بحال هیچ نوع عوارض جانبی از این دستگاه گزارش نشده است.

سوال ۷: در چه مواردی میتوان از دستگاه tdcs استفاده کرد؟

این وسیله یک ابزار کمکی برای درمان است که افراد سالم  نیزمیتوانند برای افزایش توان عملکرد مغزی  تقویت حافظه  و افزایش قدرت یادگیری ازآن استفاده کنند . درضمن بعنوان درمان کمکی در بیماری های مثل افسردگی ،اضطراب ، بی خوابی ، سردردهای  میگرنی ،فیبرو میالژی ، بازتوانی سکته مغزی ، اختلالات تکلمی که به دنبال سکته مغزی ایجاد شده ، انواع دردهای مختلف بدن که به دارو جواب نداده ، وزوزگوش ، پارکینسون ، آسیب های ناشی از ضربه نخاع ، کاهش اشتها ،تعدیل وزن ، تقویت حافظه دربیماری آلزایمر و بیش فعالی کودکان بکار میرود و در مورد خانم های  حامله ای که از بیماری افسردگی رنج میبرند وبعلت محدودیت در مصرف داروی ضد افسردگی نمی توان به آنها دارو تجویز کرد بهترین وبی ضررترین وسیله دراین مورد انتخاب tdcs است چون هیچگونه عوارض جانبی ندارد.

درمان اضطراب با tdcs–  در این مقاله به موضوعات انواع تحریک الکتریکی مغز- شوک الکتریکی مغز- درمان افسردگی با دستگاه tdcs– مزایای tdcs– درمان tdcs– قیمت هر جلسه tdcs– تفاوت نوروفیدبک و tdcs– نقش تحریک الکتریکی در درمان های عصبی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما دانش آموزان عزیز فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

 

 

Visits: 6

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *