درمان نوروفیدبک با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

درمان نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  دستگاه نوروفیدبک- درمان با نوروفیدبک- قیمت نوروفیدبک- کاربرد نوروفیدبک- کلینیک نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک برای درمان وسواس خواهیم پرداخت.

درمان نوروفیدبک – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع ای در مورد دستگاه نوروفیدبک- درمان با نوروفیدبک- قیمت نوروفیدبک- کاربرد نوروفیدبک- کلینیک نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک برای درمان وسواس در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

درمان نوروفیدبک – مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

درمان نوروفیدبک – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد صورت می گردد.

 

درمان نوروفیدبک با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

کاربردهای نوروفیدبک بسیار گسترده و متنوع است. یکی از کاربردهای رایج نوروفیدبک برای درمان انواع مشکلات خلقی کودکان است. مشکلات مغزی “غیر قابل تحمل” و یا مشکلات متدوال کودکان با این روش بررسی می شود. برای مثال:

کنترل تشنج در کودکان : تشنج از جمله بیماری های بسیار خطرناکی است که بروز آن در سنین پایین به کودکان آسیب جدی وارد می کند. کنترل تشنج به وسیله نوروفیدبک باید حتما به دست متخصصین این کار انجام شود.

کنترل اختلالات رفتاری مخرب :  اختالالاتی مانند اختلال دوقطبی درکودکان، طیف اوتیسم، فلج مغزی، آسیب های مغزی به وجود آمده هنگام تولد و سایر مشکلاتی از این دست که تاثیر بسیار مخربی بر رفتار کودکان می گزارند. درمان نوروفیدبک استفاده از نوروفیدبک می تواند به طرز کاملا موثری از ایجاد اختالات جدی در فرد جلوگیری کند.

مشکلات خواب : برخی از کودکان دارای انواع مشکلات خواب هستند. برای مثال تخت خواب خود را خیس می کنند، در خواب راه می روند و یا صحبت می کنند. دندان قروچه دارند. کابوس های ترسناکی می بینند و یا از تاریکی به طرز شدیدی وحشت دارند.

اختلالات بیش فعالی و کم توجهی: یکی از کاربردهای نوروفیدبک در معالجه علائم کودکان مبتلا به بیش فعالی است. درمان نوروفیدبک – نوروفیدبک با کنترل فعالیت های مغز، کمک می کند تا کودکان کنترل و تمرکز بیشتری روی اعمال و افکار خود داشته باشند.

کاربردهای نوروفیدبک تنها متخص به کودکان نیست و برای مشکلات و اختلالاتی که ممکن است برای تمام سنین رخ دهد نیز کارآمد است.

 شمار دیگری از کاربردهای نوروفیدبک به شرخ زیر است:

رهایی از اضطراب و استرس : ابراز نگرانی وضطراب یک پاسخ متداول در برابر استرس است. تحمل فشار و استرس زیاد موجب فرسودگی ذهنی و حتی جسمی افراد می شود. نوروفیدبک می تواند به مغز شما کمک کند تا نحوه واکنش به محرک های اضطراب آوری که تعادل جسمی و روانی شما را مختل می کند، تغییر دهد.

رهایی از افسردگی : تحقیقات جدید نشان می دهد که یکی دیگر از کاربردهای نوروفیدبک برای درمان اختلالات افسردگی است.

رهایی از میگرن : یکی از مهم ترین کاربردهای نوروفیدبک رهایی از میگرن می باشد. درمان نوروفیدبک بیمارانی که به میگرن مبتلا هستند اغلب نیازمند درمان دارویی طولانی مدتی هستند که ممکن است عوارض جانبی زیادی به همراه داشته باشد. نتایج بسیاری نشان می دهد که استفاده از نوروفیدبک می تواند نقطه امیدوار کننده ای برای رهایی از سردردهای میگرنی باشد. استفاده از نوروفیدبک به تنهایی موجب کم شدن دردهای میگرنی است و در صورتی که با مصرف دارو همراه باشد نتایج آن به موفق ترین حالت ممکن خواهد رسید.

درمان نوروفیدبک مشکلات سو مصرف مواد مخدر و یا الکل در نوجوانان و بزرگسالان نیز از دیگر کاربردهای نوروفیدبک است. اگرچه مصرف مواد مخدر و یا الکل در ابتدا امری داوطلبانه است اما به تدریج، افراد توانایی انتخاب در این باره را از دست می دهند. زیرا اعتیاد یک بیماری مغزی است. نوروفیدبک با شکستن الگوهای شکل دهنده اعتیاد در مغز، کمک می کند تا افراد راحت تر بتوانند انواع اعتیاد خود را ترک کنند.

علاوه بر کاربردهای پزشکی، نوروفیدبک برای ایجاد آرامش عمیق و ایجاد مراقبه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. درمان نوروفیدبک -برای مثال نوازنده ها و هنرمنداتی که می خواند در حوزه خود کاری عملکرد بهتری داشته باشند از نوروفیدبک کمک می گیرند تا فضاهای ذهنی آرام تر و خلاق تری را تجربه کنند.

درمان نوروفیدبک –  در این مقاله به موضوعات دستگاه نوروفیدبک- درمان با نوروفیدبک- قیمت نوروفیدبک- کاربرد نوروفیدبک- کلینیک نوروفیدبک- قرص نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک برای درمان وسواس پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

Visits: 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *