درمان وسواس با tdcs | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

درمان وسواس با tdcs | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


درمان وسواس با tdcs انجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  قیمت هر جلسه tdcs- درمان وسواس با دستگاه- جدیدترین – درمان وسواس- تفاوت نوروفیدبک و tdcs- تی ام اس- دستگاه تی دی سی اس- درمان وسواس با نوروتراپی  خواهیم پرداخت.

درمان وسواس با tdcsکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد قیمت هر جلسه tdcs- درمان وسواس با دستگاه- جدیدترین – درمان وسواس- تفاوت نوروفیدبک و tdcs- تی ام اس- دستگاه تی دی سی اس- درمان وسواس با نوروتراپی   با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

درمان وسواس با tdcs – نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

درمان وسواس با tdcs | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
درمان وسواس با tdcs | انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

tDCS چیست؟

tDCS مخفف اصطلاح Transcranial Direct-Current Stimulation می باشد که در فارسی می توانیم آن را تحت عنوان تحریک جدار جمجمه توسط جریان مستقیم نام ببریم. روش درمانی TDCS بر پایه تحریک الکتریکی بخش هایی از مغز است و هدف از انجام درمان با دستگاه تی دی سی اس نیز بهبود عملکرد مغزی می باشد. در واقع تنظیم مغز سبب می شود که به درمان برخی از بیماری ها کمک شود و از بروز تعدادی دیگر از بیماری ها جلوگیری گردد.

درمان وسواس با tdcs – انجام این روش غیرتهاجمی به این صورت است که یک جریان الکتریکی ثابت ضعیف، در حد ۱ تا ۲ میلی آمپر به پوست سر می رسد. جریانی که در تحریک جریان مستقیم آن چنان قوی نیست که بتواند آسیبی به سلول های عصبی برساند یا تغییرات کنترل نشده ای را ایجاد کند. بلکه tDCS اغلب با آموزش همراه است و آموزش به خودی خود باعث ایجاد یادگیری (انعطاف پذیری سیناپسی) می شود. tDCS نیز همزمان این تأثیرات را تقویت می کند و انعطاف پذیری سیناپسی را افزایش می دهد.

به طور کلی می توان گفت که این تحریک الکتریکی مغز یک روش غیرتهاجمی جهت تاثیر و بهبود عملکرد قشر مغز است. برای اعمال این جریان از دو الکترود آند و کاتد استفاده می شود. تحریک پذیری و فعالیت سلول های عصبی در منطقه تحریک شده توسط کاتد کاهش می یابد و برعکس، فعالیت در مناطق تحریک شده توسط آند افزایش پیدا می کند.

کاربردهای tDCS:

روش تحریک الکتریکی جریان ثابت جدار جمجمه می تواند به درمان یا مدیریت علائم افسردگی، اسکیزوفرنی، اعتیاد، صرع، دردهای مزمن (مانند میگرن) کمک کند و در توانبخشی حرکتی موثر واقع شود. درمان وسواس با tdcs –  tDCS همچنین برای برخی از مسائل غیر درمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، به عنوان مثال می توان به یادگیری سریع، افزایش توجه و تمرکز و آرامش اشاره کرد. در وبسایت زندگی شاد برخی از این کاربردها را بیشتر توضیح می دهیم.

تاثیر بر آموزش و یادگیری مهارت

می دانیم که هر فعالیت خودآگاه خاصی تحت کنترل عمیق بخشی از قشر مغز است. مطالعات مختلفی نشان داده اند که تحریک بخش های مشخص مغز با tDCS می تواند باعث یادگیری و کسب مهارت بهتر در زمینه های یادگیری حرکات، پردازش و یادگیری های عددی، مهارت رانندگی و… شده است. البته چنین آزمایشاتی هنوز هم در حال انجام هستند و برای قطعی شدن تاثیر آن زمان لازم است.

کمک به کاهش علائم پارکینسون

احتمالا استفاده از تمرینات درمانی با افزودن تحریک tDCS بر روی قشر حرکتی اولیه و دیگر بخشهای مرتبط می توان سرعت حرکات و تعادل بیماران پارکینسونی را افزایش داد. تعداد کمی از بیماران مورد آزمایش قرار گرفته اند و تحقیقات هنوز ادامه دارد.

کنترل پرخوری یا اعتیاد

نشان داده شده است که اشتها و میل کنترل نشدنی افراد مبتلا به پرخوری بعضی از مواد با استفاده از این تحریک مغزی کاهش یافته است. درمان وسواس با tdcs –  یا حتی در طی ۵ روز استفاده منظم از این نوع نوروتراپی باعث شده تا افراد سیگاری میل و بیقراری کمتری نسبت به مصرف سیگار داشته باشند.

کاهش رفتارهای خطر آمیز

آزمایشاتی انجام شده است که نشان می دهند تحریکات این روش پس از مدتی باعث کاهش بروز رفتارهای ریسک پذیری در افراد می شود.

کمک به بازیابی توانایی پس از سکته مغزی

در کنار بهره گیری از تمرینات توانبخشی ارائه شده توسط کاردرمانگرها و فیزیوتراپیست ها می توان از tDCS نیز بهره گرفت. این روش تحریک مغزی احتمالا به خوبی به بازیابی توانایی های حرکتی و شناختی افراد کمک خواهد کرد.

کاهش علائم ADHD: اختلال بیش فعالی و کمبود توجه

از معروف ترین مشکلات موجود در کودکان است. در چندین آزمایش برای مدیریت علائم آن از tDCS استفاده شده و مشاهده گردیده است که با تحریک بخش های مختلف می توان علائم این اختلال را کاهش داد.

دیگر نتایج بدست آمده که باعث امیدواری محققان شده است مربوط به تاثیر این روش درمانی بر روی کاهش علائم افسردگی، وسواس، تنظیم الگوهای خواب، کمک به یادگیری زبان، تسکین و کاهش دردهای مزمن می باشد. این احتمال وجود دارد که در آینده گزارشات بیشتری از تاثیر tDCS بر روی این اختلالات و حتی موارد جدید نیز بدست ما برسد.

درمان وسواس با tdcs – در این مقاله به موضوعات مهمی مانند قیمت هر جلسه tdcs- درمان وسواس با دستگاه- جدیدترین درمان وسواس- تفاوت نوروفیدبک و tdcs- تی ام اس- دستگاه تی دی سی اس- درمان وسواس با نوروتراپی  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Visits: 210

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *