قیمت هر جلسه tdcs با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

قیمت هر جلسه tdcs با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


قیمت هر جلسه tdcs با ۱۰% تخفیف در مجموعه زندگی شاد ( مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد) در این مطلب به موضوعات قیمت دستگاه tdcs- عوارض لورتا نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- هزینه لورتا نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک در اصفهان- بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران- هزینه نوروفیدبک در اهواز- هزینه نوروفیدبک خواهیم پرداخت.

قیمت هر جلسه tdcsتمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. ما به منظور دور ماندن دانش اموزان در طی این دوسال تحصیلی و در جهت ارتقا یادگیری و آموزش فرزند دلبندتان با خدمات نوروفیدبک در کنار شما اولیا گرامی هستیم. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد قیمت دستگاه tdcs- عوارض لورتا نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- هزینه لورتا نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک در اصفهان- بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران- هزینه نوروفیدبک در اهواز- هزینه نوروفیدبک در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

بیشتر بدانیم: محاسبه هزینه هر جلسه TDCS

قیمت هر جلسه tdcs مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را برای دانش آموزان عزیز فراهم نماید؛ بدین صورت که دانش اموزان با استفاده از دستگاه نوروفیدبک از لحاظ ( تمرکز،حواس پرتی،وسواس فکری عملی، اختلال خواب ،استرس و اضطراب و…) بطور کامل توسط تیمی حرفه ای مورد ارزیابی قرار میگیرند.

قیمت هر جلسه tdcs– خدمات نوروفیدبک با ۱۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین کلینیک نوروفیدبک در مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به دانش آموزان انجام خدمات به بهترین نحو می باشد.

قیمت هر جلسه tdcs با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
قیمت هر جلسه tdcs با ۱۰% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

چه کسی می تواند از نوروفیدبک بهره ببرد؟

هزینه نوروفیدبک در خارج از کشور

بر اساس گزارش سایت خبرهای پزشکی Medical News Today هزینه نوروفیدبک در سال ۲۰۱۷ حدود ۲۲۰۰ دلار +۲۵۰ دلار خدمات جانبی برای ۳۰ جلسه ۴۰ دقیقه ای می باشد که این میزان معادل ۲۸۰۰۰۰۰۰۰ ریال در سال ۱۳۸۹ است.

هزینه نوروفیدبک در مجموعه زندگی شاد بسیار مقرون به صرفه بوده و بالاترین کیفیت لازم را دارد.

تعداد جلسات نوروفیدبک

قیمت هر جلسه tdcs  تعداد جلسات نوروفیدبک به نظر درمانگر و نوع اختلال بستگی دارد.حداقل ۱۰ جلسه برای بهبود در نظر گرفته می شود.دکتر ربینر ۲۰ تا ۴۰ جلسه را برای درمان اختلال بیش فعالی و کمبود توجه پیشنهاد کرده است.

مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد می شود:
نوروفیدبک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

 

بر اساس نظر موسسه پژوهش های نوروفیدبک ویرجینیا آمریکا ۱۵ جلسه برای درمان و بهبود افراد معمولی، و ۲۰ تا ۴۰ جلسه برای اختلالات و درمان های خاص استفاده می شود و باید بر اساس بهبود بیمار تشخیص داده شود.

هزینه هر جلسه TDCs

اگر چه هزینه هر جلسه TDCs تفاوت است ولی هزینه ده جلسه خارج از ایران حدود ۱۸ میلیون تومان است

چرا قیمت ها ایران و خارج از ایران به این اندازه فرق می کند؟ به دو دلیل، در خارج از ایران بیمه ها این هزینه را پرداخت می کنند و دلیل دوم دستگاه ها TDCs گران هستند. قیمت هر جلسه tdcs– دستگاه های مجموعه زندگی شاد همان دستگاهی است که خارج از ایران استفاده می شود ولی به دلیل هزینه سنگین و ضرورت درمان با این روش، هزینه ها را به حداقل رسانده است.

تعداد جلسات TDCs

تعداد جلسات TDCs حدود ده جلسه به صورت استاندارد است. بسته به نوع اختلال و روش درمان، تعداد جلسات متفاوت است.با این حال از نظر بین المللی جلسات TDCs باید حدود ۱۰ جلسه باشد.

آیا نوروفیدبک تحت پوشش بیمه درمانی است؟

خیر. خدمات روانشناسی شامل بیمه تامین اجتماعی و خدمات اجتماعی نمی شود ولی برخی بیمه های تکمیلی آن را پوشش می دهند.نورفیدبک یا اصطلاحاً کار درمانی فیزیکی در تمامی بیمه نامه های شرکت های مختلف از سقف آزمایشات قابل پرداخت بوده ولی بهتر است قراردادخود را با بیمه بررسی کنید.

هزینه بیوفیدبک در تهران

هزینه بیوفیدبک بالا است. قیمت هر جلسه tdcs با این حال مرکز مشاوره ما سعی کرده است تا هزینه ها را تا حد ممکن کاهش دهد. هزینه بیوفیدبک در مجموعه زندگی شاد به گونه است که افراد در سنین و شرایط اقتصادی مختلف بتوانند از این امکان جهت درمان اختلالات خود استفاده کنند.

آیا نوروفیدبک می تواند مضر باشد؟

نوروفیدبک به مشکلات و اختلال به منظور تنظیم عملکرد مغز می پردازد. لذا هیچ عوارضی به همراه ندارد. به منظور درمان طیف اضطراب-افسردگی ، نقص توجه ، اختلالات رفتاری ، اختلالات خواب مختلف ، سردرد و میگرن ، PMS و اختلالات عاطفی هستند و در بسیاری موارد از روش های دارو درمانی موثرتر است و عوارض دارو نیز به همراه ندارد.

قیمت هر جلسه tdcs–  در این مقاله به موضوعات قیمت دستگاه tdcs- عوارض لورتا نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- هزینه لورتا نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک در اصفهان- بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران- هزینه نوروفیدبک در اهواز- هزینه نوروفیدبک پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما دانش آموزان عزیز فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

Visits: 2696

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *