مراکز درمانی tms در مشهد با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

مراکز درمانی tms در مشهد با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


مراکز درمانی tms در مشهدبا ۱۰% تخفیف در مجموعه زندگی شاد ( مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد) در این مطلب به موضوعات   درمان افسردگی با دستگاه tms چطوره- مراکز درمانی tms در تهران- قیمت دستگاه tms-یمت دستگاه آرتی ام اس- مراکز تی ام اس در تهران- مراکز درمانی tms در اصفهان- تعداد جلسات rtms- مراکز درمان با tms در کرج خواهیم پرداخت.

مراکز درمانی tms در مشهد- تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. ما به منظور دور ماندن دانش اموزان در طی این دوسال تحصیلی و در جهت ارتقا یادگیری و آموزش فرزند دلبندتان با خدمات نوروفیدبک در کنار شما اولیا گرامی هستیم. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد  درمان افسردگی با دستگاه tms چطوره- مراکز درمانی tms در تهران- قیمت دستگاه tms-یمت دستگاه آرتی ام اس- مراکز تی ام اس در تهران- مراکز درمانی tms در اصفهان- تعداد جلسات rtms- مراکز درمان با tms در کرج در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مراکز درمانی tms در مشهد-  مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را برای دانش آموزان عزیز فراهم نماید؛ بدین صورت که دانش اموزان با استفاده از دستگاه نوروفیدبک از لحاظ ( تمرکز،حواس پرتی،وسواس فکری عملی، اختلال خواب ،استرس و اضطراب و…) بطور کامل توسط تیمی حرفه ای مورد ارزیابی قرار میگیرند.

مراکز درمانی tms در مشهد- خدمات نوروفیدبک با ۱۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین کلینیک نوروفیدبک در مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به دانش آموزان انجام خدمات به بهترین نحو می باشد.

مراکز درمانی tms در مشهد با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
مراکز درمانی tms در مشهد با ۱۰% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

تحریک مغناطیسی مغز یا TMS

تحریک مغناطیسی مغز یا TMS به روشی غیر تهاجمی جهت تحریک مغز اطلاق می‌شود که بر اساس القای الکترومغناطیسی توسط یک سیم پیچ عایق صورت می‌گیرد. TMS مخفف‌شده عبارت Transcranial Magnetic Stimulation به معنای تحریک مغناطیسی مغز فراجمجمه‌ای است.

این سیم پیچ (Coil) روی اسکالپ (پوست سر) و در نقطه‌ای منطبق بر ناحیه‌ای از مغز که در ایجاد علایم روانپزشکی یا عصبی دخیل هستند قرار می‌گیرد. مراکز درمانی tms در مشهد–  کویل، پالس‌های مغناطیسی کوتاه مدتی ایجاد می‌کند که از لحاظ نوع و قدرت مشابه دستگاه تصویربرداری MRI است. هر پالس مغناطیسی به سهولت و بدون درد، از پوست سر و استخوان و پرده‌های مغز گذشته و به نورون‌های عصبی می‌رسد و باعث فعالیت کوتاه مدت نورون‌های عصبی مربوطه می‌گردد. مراکز درمانی tms در مشهد–  چنانچه پالس‌ها بصورت متوالی و به سرعت تجویز شدند تحت عنوان تحریک مغناطیسی مغز مکرر repetitive TMS یا rTMS نامیده شده که قادر به ایجاد تغییرات پایدارتری در فعالیت مغزی است.

مکانیسم عملکرد تحریک مغناطیسی مغز rTMS چیست؟

طبق مطالعات متعددی که در مورد اختلالات روانپزشکی و در زمینه متابولیسم مناطق مغزی مربوطه انجام شده، این نکته مطرح شده است که افزایش یا کاهش متابولیسم مناطق خاصی از مغز منجر به ایجاد علایم روانپزشکی می‌گردد. مراکز درمانی tms در مشهد–  به عنوان مثال افزایش فعالیت ناحیه پشتی جانبی پیش پیشانی راست یا کاهش فعالیت ناحیه پشتی جانبی پیش پیشانی چپ و یا عدم تقارن این دو ناحیه می‌تواند اختلال افسردگی اساسی ایجاد کند.

بر این اساس، با مهار یا تحریک مناطق مذکور می‌توان در تخفیف یا درمان اختلال مربوطه اقدام کرد. این عمل در تحریک مغناطیسی مغز rTMS با ایجاد میدان مغناطیسی و اعمال آن از روی پوست سر صورت می‌گیرد. فرکانس پالس ایجادشده (تعداد پالس در ثانیه) تعیین‌کننده خاصیت مهاری یا تحریکی بر روی نورون‌های مغزی است.

تحریک مغناطیسی مغز rTMS چه زمانی مورد استفاده قرار می گیرد؟

در بیماران افسرده‌ای که به یک دوره درمان دارویی یا روان درمانی پاسخ مناسبی نداده‌اند، rTMS می‌تواند به عنوان درمان کمکی یا جایگزین تجویز شود. مراکز درمانی tms در مشهد–  تحریک مغناطیسی مغز rTMS توسط اداره غذا و داروی آمریکا FDA در اکتبر ۲۰۰۸ جهت درمان بیماران افسردگی اساسی که در اپیزود فعلی بیماری حداقل به یک دوره درمان کافی با داروی ضد افسردگی پاسخ نداده‌اند یا قادر به تحمل دارو نیستند، مورد پذیرش قرار گرفته است.

اثر بخشی تحریک مغناطیسی مغز rTMS در سایر اختلالات روانپزشکی مانند OCD، اختلالات اضطرابی و توهمات شنوایی و علایم منفی بیماری اسکیزوفرنیا که به درمان دارویی مقاوم بوده‌اند، در مقالات مختلفی تأیید شده است ولی هنوز مورد تأیید FDA قرار نگرفته است. حیطه اثر بخشی rTMS در سایر حوزه‌های نورولوژی هم در دست تحقیق و بررسی است مانند حوادث ایسکمیک عروق مغزی، بیماری پارکینسون و….

مراکز درمانی tms در مشهد–  در این مقاله به موضوعات  درمان افسردگی با دستگاه tms چطوره- مراکز درمانی tms در تهران- قیمت دستگاه tms-قیمت دستگاه آرتی ام اس- مراکز تی ام اس در تهران- مراکز درمانی tms در اصفهان- تعداد جلسات rtms- مراکز درمان با tms در کرج پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما دانش آموزان عزیز فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

Visits: 109

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *