مرکز تخصصی درمان وسواس | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

مرکز تخصصی درمان وسواس | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


مرکز تخصصی درمان وسواس انجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  کلینیک وسواس خوب در مشهد- درمان قطعی وسواس – درمان وسواس فکری در نوجوانان- جدیدترین+درمان وسواس- آیا وسواس فکری درمان قطعی دارد؟- برای وسواس فکری چه بخوریم- درمان وسواس فکری  خواهیم پرداخت.

مرکز تخصصی درمان وسواس کلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد کلینیک وسواس خوب در مشهد- درمان قطعی وسواس – درمان وسواس فکری در نوجوانان- جدیدترین+درمان وسواس- آیا وسواس فکری درمان قطعی دارد؟- برای وسواس فکری چه بخوریم- درمان وسواس فکری   با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

مرکز تخصصی درمان وسواس – نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

مرکز تخصصی درمان وسواس | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
مرکز تخصصی درمان وسواس | انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

انواع وسواس

آیا می دانید انواع مختلف وسواس چه مورد هایی هستند؟ اختلالات وسواسی انواع مختلفی مانند اختلال وسواسی جبری، اختلال بدریخت انگاری بدن، اختلال ذخیره ‌سازی، اختلال کندن مو، اختلال خراشیدن پوست، اختلالات ناشی از مواد و دارو، اختلالات مرتبط ناشی از بیماری طبی و… دارند. اما متخصصین در درمان وسواس با نوروفیدبک یا دارو آن را به دو دسته کلی یعنی وسواس فکری و وسواس ذهنی تقسیم کرده اند. همچنین باید گفت که درمان وسواس با نوروفیدبک بهترین روش درمانی انواع اختلالات وسواسی می باشد. تنها باید در مورد وسواس های فکری و ذهنی بدانید سپس اقدام به درمان وسواس با نوروفیدبک کنید.

وسواس‌ های فکری

فردی که دچار وسواس فکری می شود در حقیقت دارای فکرها، تمایلات، تصورات مزاحم، ناخواسته و پایداری می شود که نمی تواند از شر آن ها رهایی پیدا کند. از طرفی این افکارها و تصورات باعث آزار، ایجاد استرس، اضطراب و ترس در فرد می شوند. برای مثال فردی که دچار اختلال وسواس فکری شده است دائم فکر می کند که می خواهد برای یکی از عزیزانش اتفاقی بیوفتد. در این حین در وسواس فکری فرد تلاش می‌ کند این افکار، تمایلات یا تصورات را نادیده و یا سرکوب کند. همچنین باید گفت که در درمان وسواس با نوروفیدبک وسواس های فکری بسیار متنوع هستند اما ما در اما برخی از شایع ترین وسواس های فکری را برای آگاهی هرچه بیشتر شما مطرح کرده ایم :

  • ترس از آلودگی و کثیفی خود و فضای اطراف
  • ترس از تصادف و اقدامات خشن دیگران
  • ترس از اقدام خشن یا سوء رفتار جنسی خود
  • ترس از بی‌ نظمی و قرینه نبودن اشیا و وسایل

وسواس‌ های عملی

یکی دیگر از نوع های وسواس که در مطالب فوق به آن اشاره کردیم وسواس عملی می باشد. اختلال وسواس از نوع وسواس عملی فرد را مجبور به دست زدن کاری می کند که به این دلیل به آن اختلال وسواس عملی می گویند. یعنی شخص مبتلا به وسواس عملی خود را مجبور می ‌بیند کاری را به صورتی معین انجام دهد تا افکار اجباری خود را خاموش کند و از آن رهایی یابد. در این نوع از اختلال وسواس اگر فرد مقاومت کند دارای اضطراب و تنش بیشتر درون خود می شود. مرکز تخصصی درمان وسواس –  پس نتیجه می گیریم که فرد مبتلا به اختلال وسواس عملی برای رهایی از شر اضطراب خود دست به انجام کارهای مختلف می زند تا اضطراب خود را کم کند که این امر به شدت گرفتن این اختلال بیشتر کمک می کند. ما در ادامه برخی از بارزترین علائم اختلال های وسواس عملی را برای آگاهی هرچه بیشتر شما مطرح کرده ایم :

  • شستن دست یا حمام زیاد و مداوم
  • پرهیز از دست دادن با دیگران یا دست زدن به دستگیره‌ ی در
  • چک کردن مداوم قفل یا اجاق گاز
  • شمردن مکرر اجسام و اشیا
  • چینش بیش از حد منظم وسایل در خانه یا محل کار
  • خوردن غذاها با ترتیب بسیار خاص
  • تکرار دعایی خاص به طور مداوم

نشانه های بیماری وسواس

خیلی از افراد بیماری وسواس را با عادت های مختلف مانند دید های منفی یا ناخن جویدن اشتباه می گیرند. درحالی که یک فکر دچار شده به اختلال وسواس دارای فکرهای خاصی می باشد. برای مثال فرد در ذهن خود دائم فکر می کند که عدد ها یا رنگ های خاص خوب یا بد هستند؟ حتی نوع دیگری ممکن است فکر کند یک چیز مانند لباس یا دست هایش کثیف است درحالی که او را پنجاه بار شسته است. به همین دلیل هر نوع فکری را نباید با انواع اختلال های وسواس اشتباه بگیرید و اقدام به درمان وسواس با نوروفیدبک کنید.

رهایی از وسواس با نوروفیدبک

پژوهش های متخصصین نشان داده که حدود دو الی سه درصد از افراد جامعه با انواع اختلال های وسواس درگیر هستند و زندگی هایشان با این بیماری مختل شده است. در حقیقت اختلال وسواس چه نوع فکری و چه نوع عملی چهارمین بیماری روانپزشکی پس از فوبیا، اختلالات مواد و اختلال افسردگی در دنیا می باشد. زیرا اختلال وسواس کارهای روزانه و حتی رشد کودکان را نیز مختل می کند. در دنیای مدرن امروز درمان ها و روش های زیادی برای رفع بیماری وسواس روی بیماران اعمال شده است و گاهی یک بیمار همه ی درمان ها را برای رهایی از این اختلال امتحان کرده است.

در برخی از شیوه‌ ها و روش های درمانی شاید مدت کوتاهی اضطراب و وسواس بیمار کم شود اما بعد از مدتی همه علائم وسواس مجدد بر می گردد. به همین دلیل متخصصین به فکر راه و روشی جدید برای درمان این اختلال افتادند و به درمان وسواس با نوروفیدبک دست پیدا کردند. درمان وسواس با نوروفیدبک یکی از جدید ترین و به روز ترین روش های درمانی در سراسر دنیا می باشد. در درمان وسواس با نوروفیدبک متخصصین اقدام به تغییر افکار شما می کنند می خواهید بدانید چگونه؟ باید ما را دنبال کنید.

نحوه درمان وسواس با نوروفیدبک

مرکز تخصصی درمان وسواس – اسکن های مغزی افرادی که به اختلال وسواس مبتلا هستند نشان داده که افراد مبتلا به این اختلال فعالیت های ناهنجاری در آن بخش از مغز که مرتبط به احساسات قوی و واکنش نشان دادن به آن ها است دارند و هم چنین دچار عدم تعادل در ترشح ماده ای به نام سروتونین هستند. در درمان وسواس با نوروفیدبک تلاش می شود که آن بخش از مغز که کنترل واکنش به احساسات را در اختیار دارد دوباره آموزش داده شود. به عبارتی دیگر به شیوه ی جدیدی آن قسمت از مغز در درمان وسواس با نوروفیدبک دوباره تربیت شود.

در واقع درمان وسواس با نوروفیدبک الگو های فکری و رفتاری شما را تغییر می دهد. همچنین روش درمانی نوروفیدبک یک فیدبک مستقیم از چگونگی عملکرد به مغز می دهد و انتظار می رود که این فدیبک منجر خواهد شد که مغز به شکل بهتری خود را تنظیم کرده و از علائم عدم تنظیم مغز که در وسواس رخ می دهد تا حد زیادی بکاهد. در طول چندین جلسه ی درمان وسواس با نوروفیدبک مغز فرد دچار شده به این اختلال یاد می گیرد که بدون فیدبک به شکل بهتری عمل کند. به این ترتیب درمان وسواس با نوروفیدبک منجر به تغییرات دائمی شود.

درمان با دارو یا نوروفیدبک؟

تحقیقات بسیاری از متخصصین این حوزه نشان داده است که در نیمکره راست بیماران دارای اختلال وسواس هم از نوع فکری و هم از نوع عملی توان مطلق امواج بتا بسیار پایین است. مرکز تخصصی درمان وسواس – به عبارتی دقیق تر تحقیقات این متخصصین نشان داد نیم کره راست این بیماران مخصوصا در توان نسبی بتا فعالیت بسیار پایینی دارد. به همین دلیل نتیجه می گیریم اگر بتوانیم این شاخص ها را در مغز فرد توسط درمان وسواس با نوروفیدبک تغییر دهیم می توانیم به درمان آن ها کمک کنیم.

در کل می توانیم بگوییم که درمان وسواس با نوروفیدبک یک راهبرد درمانی جدید، بدون عارضه و غیر تهاجمی برای درمان اختلال وسواس فکری و عملی می باشد. از آنجایی هم که اثر بخشی نوروفیدبک بر اساس یک فرآیند یادگیری و شرطی سازی است طول دوره درمان وسواس با نوروفیدبک معمولا بلند مدت خواهد بود. به همین دلیل نتجیه می گیریم به جای داروهای شیمیایی درمان وسواس با نوروفیدبک بهترین گزینه است.

بهترین مرکز نوروفیدبک برای درمان وسواس

حال این سوال پیش می آید که بهترین مرکز نوروفیدبک کجاست و برای درمان وسواس به کدام مرکز نوروفیدبک باید مراجعه کنیم؟ از آنجایی که نتیجه گیری و موثر بودن درمان بشدت به مرکز نوروفیدبکی که به آن مراجعه می کنید بستگی دارد، باید در انتخاب آن بسیار دقت کنید که وقت و هزینه شما تلف نشود. پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی زندگی شاد در مشهد است. برای استفاده از فرصت مشاوره در این کلینیک با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

مرکز تخصصی درمان وسواس – در این مقاله به موضوعات مهمی مانند کلینیک وسواس خوب در مشهد- درمان قطعی وسواس – درمان وسواس فکری در نوجوانان- جدیدترین+درمان وسواس- آیا وسواس فکری درمان قطعی دارد؟- برای وسواس فکری چه بخوریم- درمان وسواس فکری  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Visits: 35

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *