نقشه مغزی یا qEEG چیست | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

نقشه مغزی یا qEEG چیست | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


نقشه مغزی یا qEEG چیست انجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  عوارض نقشه مغزی- هزینه نقشه مغزی- تفسیر نقشه مغزی- نقشه مغزی چیست- خواندن نقشه مغزی- نقشه مغزی در مشهد- نقشه مغزی چه چیزی را نشان می دهد- نقشه مغز سالم  خواهیم پرداخت.

نقشه مغزی یا qEEG چیست کلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد عوارض نقشه مغزی- هزینه نقشه مغزی- تفسیر نقشه مغزی- نقشه مغزی چیست- خواندن نقشه مغزی- نقشه مغزی در مشهد- نقشه مغزی چه چیزی را نشان می دهد- نقشه مغز سالم   با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

نقشه مغزی یا qEEG چیست – نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

نقشه مغزی یا qEEG چیست | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
نقشه مغزی یا qEEG چیست | انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

نقشه برداری مغزی (QEEG) چیست؟

نقشه مغزی (QEEG)  ما را قادر می سازد تا الگوی منحصربفرد نواحی ضعف و قوت مغزی شما را ببینیم. مناطقی از مغز که فعالیت خیلی کم یا خیلی زیاد دارد و نواحی مغزی که نمی توانند فعالیت خود را در بهترین حد ممکن هماهنگ کنند.

QEEG

ما از QEEG ها برای ارزیابی اولیه خود استفاده می کنیم تا بتوانیم برای شما یک برنامه آموزشی نوروفیدبک طراحی و پیشرفت شما را در طول جلسات پیگیری کنیم. شما فقط باید کلاه حاوی حسگرها را روی سرتان بگذارید و بعد ما می توانیم به آنچه مغز شما انجام می دهد گوش فرا دهیم.

نقشه مغزی یا qEEG چیست –وقتی که ما بتوانیم دلیلی برای مشکلی که شما با آن دست و پنجه نرم می کنید در سطح مغزی ببینیم، می توانیم یک برنامه آموزشی نوروفیدبک ایجاد کنیم تا به رفع آن مشکل کمک کنیم.

در حین ارزیابی QEEG شما، ما اطلاعات را جمع آوری و ویرایش می کنیم، نقشه های مغزی شما را پردازش می کنیم و همراه با شما آنها را در نقاط مورد نظر مرور می کنیم.  نیازی نیست برای یک هفته منتظر بمانید تا یک آزمایشگاه خارجی اطلاعات را پردازش کند و توصیه های آموزشی نوروفیدبک تهیه کند.

هر ۶ جلسه، ما یک QEEG تازه تهیه می کنیم برای اینکه درمانگر را در حلقه نگه داریم و امکان پیگیری پیشرفت شما و به روز رسانی برنامه آموزشی نوروفیدبک بر اساس آن فراهم شود. به این ترتیب است که جلسات شما را واقعا شخصی سازی و پویا می کنیم.

توانایی پردازش نقشه های مغزی ما در نقاط مختلف مزایایی دارد. ما از ابزارهای تجزیه و تحلیل نرم افزاری استفاده می کنیم، اما نرم افزار نمی تواند قضاوت های انسانی را انجام دهد یا نقشه را متناسب با شما و اهداف خود قرار دهد. نقشه مغزی یا qEEG چیست –مانند اکثر زمینه ها، این هنری است که فقط با تجربه به دست می آید.

بیشتر مردم فکر می کنند نقشه مغزی (QEEG) آنها جذاب است. معمولا بندرت نکته تعجب آوری در نقشه مغزی وجود دارد. نقشه مغزی مقیاسی برای چگونگی احساس و عملکرد شماست و احتمالا  شما هم اکنون می دانید چگونه احساس می کنید. با این حال، بیشتر افراد، از گرفتن معیاری برای احساسات و چالش ها راحتی و اعتبار واقعی را می یابند و از اینکه می توانند تغییر کنند تسکین پیدا می کنند.

الکتروانسفالوگرام (EEG):

یک الکتروانسفالوگرام یا EEG از حسگرهای سطحی برای شناسایی الگوهای الکتریکی مغز (که به نام امواج مغزی شناخته می شوند) استفاده می کند. تکنیک های رایج تصویربرداری از مغز مانند MRI ، CAT اسکن، و عکسبرداری با اشعه ایکس برای اندازه گیری ساختار مغز طراحی شده اند. اما EEG فعالیت و عملکرد مغز را اندازه گیری می کند و مشخص می کند که لحظه به لحظه چه احساسی دارید.

ما از EEG برای دیدن هر ناحیه ای از مغز شما که در یک حالت یا حالت دیگر گیر کرده و احساسات اساسی و عادی که در راه شما قرار دارند، استفاده می کنیم.  این “سر و صدای پس زمینه” که حواس شما را پرت می کند یا به صورت دوره ای (یا مداوم) شما را ناراحت می کند. اینها اهداف ما برای آموزش از طریق نوروفیدبک است.

گرفتن یک EEG بدون درد و غیر تهاجمی است. تقریبا شبیه مانیتور قلب که فقط ضربان قلب شما را ثبت می کند، حسگرها فقط فعالیت الکتریکی مغز را ثبت می کنند. این به هیچ عنوان تهاجمی نیست.

الکتروانسفالوگرام کمی (QEEG):

خوانش های نورو متریک نقشه مغزی QEEG اطلاعات بسیار مهمی در اختیار ما قرار می دهد تا به کمک آن بتوانیم نواحی کم فعال و بیش فعال مغز را برای آموزش دادن در جلسات نوروفیدبک شناسایی کرده، پیشرفت شما را بطور دقیق نشان دهیم. نقشه مغزی یا qEEG چیست – با دیدن اینکه کدام نواحی دارای فعالیت غیرطبیعی هستند، ما می توانیم پیش بینی کنیم که در نتیجه آن شما چه نوع علائمی را ممکن است تجربه کنید. مثلا، اگر نواحی مخصوصی از مغز که درگیر در توجه هستند ضعیف عمل کنند و شما در توجه کردن دچار مشکل باشید، ما دقیقا می دانیم کدام قسمت را توسط نوروفیدبک آموزش دهیم تا به شما در تنظیم کارآمدتر کمک کند.

یک QEEG نه تنها می تواند امواج مغزی، دامنه آنها، مکان آنها، و طبیعی یا غیر طبیعی بودن الگوهای آنها را شناسایی کند، بلکه انسجام (کیفیت ارتباط بین نواحی)، فاز (سرعت تفکر) و یکپارچگی شبکه را نیز تشخیص می دهد. اینها همه الگوهای حیاتی هستند که در عملکرد مطلوب مغزی نقش دارند.

آیا نقشه مغزی قابل اعتماد است؟

نقشه مغزی وسیله ای برای اندازه گیری عملکرد مغز است که به یک ابزار اصلی در علوم اعصاب تبدیل شده است.

نقشه های مغزی (QEEG) برای مطالعه ADHD، اختلالات طیف اوتیسم، افسردگی و اختلال دوقطبی، PTSD (اختلال استرس پس از آسیب)، اختلالات اضطرابی، ناتوانی های یادگیری، و وضعیت های احساسی از هر نوع، در در مراکز تحقیقاتی سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. در بعضی از کشورها (مثل آلمان و ایالات متحده) نقشه مغزی یک ابزار تشخیصی شناخته برای شناسایی و درمان بعضی از بیماری ها و اختلالات است.

نقشه مغزی یا qEEG چیست – در این مقاله به موضوعات مهمی مانند عوارض نقشه مغزی- هزینه نقشه مغزی- تفسیر نقشه مغزی- نقشه مغزی چیست- خواندن نقشه مغزی- نقشه مغزی در مشهد- نقشه مغزی چه چیزی را نشان می دهد- نقشه مغز سالم  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Visits: 41

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *