پروتکل های tDCS با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

پروتکل های tDCS  با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات  مزایای tdcs- Tdcs مخفف چیست- تفاوت نوروفیدبک و tdcs- نحوه کار با دستگاه tdcs- اثر بخشی tdcs- کتاب tdcs- تحریک الکتریکی مغز در ایران- قیمت هر جلسه tdcs- خواهیم پرداخت.

پروتکل های tDCS – تمام تلاش در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع ای در مورد مزایای tdcs- Tdcs مخفف چیست- تفاوت نوروفیدبک و tdcs- نحوه کار با دستگاه tdcs- اثر بخشی tdcs- کتاب tdcs- تحریک الکتریکی مغز در ایران- قیمت هر جلسه tdcs- در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه قراردهد؛ بدین صورت که اگر بیماران در بیمارستان تحت درمان قرار گیرند بیمه هزینه های درمان را تقبل می کند.

پروتکل های tDCS – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد صورت می گردد.

پروتکل های  tDCS  با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

 

تحریک مغزی

امروزه بیش از پیش بر لزوم استفاده از تکنولوژی های تحریک مغزی در درمان بیماری های مختلف مغزی و روانپزشکی و پژوهش های علوم اعصاب تاکید می شود و تحقیقات گسترده ای با استفاده از این امکانات صورت گرفته است.

در میان سایر انواع روش های تحریک مغزی، تحریک الکتریکی مغز با دستگاه tDCS از اهمیت خاصی برخوردار است. پروتکل های tDCS از امتیازات استفاده از این تکنیک، حجم کوچک و قابل حمل دستگاه، عدم نیاز به تنظیمات کامپیوتری پیچیده، عدم نیاز به آماده سازی مراجع ساعتها پیش از شروع به تحریک و … می باشد؛ که در کشور ما نیز روز به روز بر تعداد تحقیقاتی که با استفاده از این دستگاه طراحی و اجرا می گردد، افزوده می شود.

کارگاه تحریک الکتریکی مغزی tDCS در یک روز در دو بخش تئوری و عملی اجرا می­ گردد. پروتکل های tDCS در بخش تئوری، اصول تحریک مغزی، خصوصیات دستگاه tDCS، الکترود و چگونگی اجرای جلسه، آماده­ سازی مراجع و پروتکل­ های درمانی پیشنهادی برای بیماری های مختلف ارائه می­ گردد و در بخش عملی، شرکت کنندگان به طور عملی نحوه کار با دستگاه را فرا خواهند گرفت.

پروتکل های tDCS –  در این مقاله به موضوعات مزایای tdcs- Tdcs مخفف چیست- تفاوت نوروفیدبک و tdcs- نحوه کار با دستگاه tdcs- اثر بخشی tdcs- کتاب tdcs- تحریک الکتریکی مغز در ایران- قیمت هر جلسه tdcs- پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

Visits: 141

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *