نوروفیدبک در درمان بیش فعالی| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

نوروفیدبک در درمان بیش فعالی| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد


پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  چکیده اختلالات یادگیری- روند ها و پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری- مقاله بررسی اختلالات یادگیری در کودکان- مقاله در مورد اختلالات یادگیری- بیماری اختلالات یادگیری – درمان اختلال یادگیری – هزینه درمان اختلال یادگیری  خواهیم پرداخت.

پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیریکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج ؛  با شماره ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  جهت رزرو تلفنی در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد چکیده اختلالات یادگیری- روند ها و پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری- مقاله بررسی اختلالات یادگیری در کودکان- مقاله در مورد اختلالات یادگیری- بیماری اختلالات یادگیری – درمان اختلال یادگیری – هزینه درمان اختلال یادگیری  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج می توانید با شماره تلفن رزرو تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور با شماره ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  رزرو تلفنی انجام می گیرد .

پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد
پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

اختلالات یادگیری

اختلالات یادگیری در اوایل دهه ۱۹۶۰، به بعد یک حوزه فرعی در بحث کودکان استثنایی در محافل علمی و آموزشی مورد توجه قرار گرفت، با وجود دیرهنگام آن، می توان از این بعنوان بزرگترین حوزه در بین گروه کودکان استثنایی یاد کرد. تقریبا نیمی از همه کودکان شرکت کننده در برنامه آموزش ویژه را کودکان دارای اختلال در یادگیری دانست .

همچنین بیشتر تأکید در سال های اخیر به تفاوتهای موجود در عملکرد نیمکره های مغزی تمرکز داشته است. بدون معنای انسانی، وظایف بصری و فضایی و فعالیتهای غیر کلامی سرو کار دارد . پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری– تحقیقات اخیر وجود وضعی نامتقارن را در قسمتهایی از مغز به در عملکرد زبانی نقش دارند، به اثبات رسانیده اند .معتقد است که رشد نامتقارن کورتکس عامل اصلی در بین تعداد زیادی از کودکان دارای نارسایی خواندن است به حساب می آید. علاوه بر انی در کودکان که استعداد موسیقی یا توانائی های بصری و فضایی برتری نشان می دهند، این عامل رشد نامتقارن کورتکس) نقش بسزایی دارد .

گادر در کتاب جامع خود می گوید: ۱۵ درصد کودکانی که در مدرسه دچار افت تحصیلی هستند دارای نوع بدکاری در سیستم عصبی مرکزی می باشند .

پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری– در نهایت اکثر دانشجویان، ناتوانایی های یادگیری را با توجه به قانون فدرال تعریف می کنند: اداره آموزش و پرورش ایالات متحده و قانون عمومی ۴۷۶-۱۰۱ (افراد مبتلا به ناتوانی های فعالیت تحصیلی) «ناتوانی های خاص یادگیری» را چنین تعریف می کند:

اختلال در یک یا چند فرایند اساسی روان شناختی که در فهم با کاربرد زبان گفتاری یا نوشتاری ایجاد مشکل کرده و ممکن است به صورت توانایی ناقص در گوش دادن، فکر کردن، صحبت کردن، خواندن، نوشتن، هجی کردن کلمات یا محاسبات ریاضی، ظاهر گردد.

این اصطلاح حالت هایی همچون معلولیت های ادارکی آسیب مغزی، بدکاری جزئی مغزی ، خوانش پریشی و زبان پریشی رشدی را بر می گیرد اما کودکانی را که بدو در نتیجه معلولیت های دیداری، شنیداری یا حرکتی، یا عقب ماندگی ذهنی، یا اختلال هیجانی یا محرومیت های اقتصادی، فرهنگی یا محیطی دچار ناتوانی های یادگیری شده اند، شامل نمی شود . پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری– اگرچه عملیاتی کردن این تعریف همچنان ادامه دارد، با این حال بسیاری از ایالت ها برای معرفی دانش آموز به عنوان فرد ناتوان در یادگیری، تفاوت معناداری را بین توانایی عقلی و پیشرفت به کار می برند.

بعضی از ایالت ها نیز، بین توانایی عقلی و کارکرد تحصیلی، حداقل تفاوت معنی دارد و انحراف و معیار ا را لحاظ می کنند؛ یعنی در مورد کودکی که هوشبهر او متوسط (۱۰۰) است در آزمون های تشخیصی، به منظور تشخیص ناتوانی یادگیری، به نهمین مقیاس سنی وی نمره داده می شود. اکثر کودکان مبتلا به ناتوانی های یادگیری، هوش متوسطی دارند اما خیلی از آنچه متقاضی سن و هوش آنهاست، پیشرفت می کنند.

پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند چکیده اختلالات یادگیری- روند ها و پیشرفت های اخیر در اختلالات یادگیری- مقاله بررسی اختلالات یادگیری در کودکان- مقاله در مورد اختلالات یادگیری- بیماری اختلالات یادگیری – درمان اختلال یادگیری – هزینه درمان اختلال یادگیری  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها  به تنهایی سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد.  شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی نوبت در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج ، به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

Visits: 15

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *