روانپزشک با تجربه در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

روانپزشک با تجربه در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد


مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد   : خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل انواع اختلالات روانپزشکی از جمله استرس و اضطراب، کم توانی ذهنی ، اسکیزوفرنی ، پراشتهایی یا بی اشتهایی عصبی ، اختلالات روانی در کودکان  و نوجوانان به دلایل مختلف و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان ماهر ما در موضوعات  فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان مشهد- بهترین فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد- بهترین فوق تخصص روانپزشک مشهد- بهترین روانشناس کودک درمشهد – روانپزشک خوب در مشهد – دکتر روانپزشک کودکان نیز است.

مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد کلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت انجام انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با ۳۰% تخفیف در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان ماهر خود در مورد فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان مشهد- بهترین فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد- بهترین فوق تخصص روانپزشک مشهد- بهترین روانشناس کودک درمشهد – روانپزشک خوب در مشهد – دکتر روانپزشک کودکان  با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با بهره گیری از توان بهترین روانپزشکان کشور و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان و کودکان می پردازد ؛ دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه های بزرگ می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کودکانی سالم و شاد در هرحال و فرزندانی موفق و پویا در آینده از همین حالا به فکر سلامت روان کودکان در کنار سلامت جسمانی آنها باشید. همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد – توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز انجام می گیرد.

مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد
مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

روان پزشک کودک

همه والدین در تربیت فرزندانشان ممکن است دچار مشکلاتی باشند و البته خیلی ها فکر می کنند که از مشاوره بی نیاز هستند و می توانند به تنهایی از پس این مسایل بر بیایند. اگر چه همه ما به کمک مشاوره با متخصصین می توانیم در امر تربیت فرزندانمان موفق تر باشیم، اما گاهی دوران کودکی و نوجوانی برای فرزندان ما مسایلی بوجود می آورد که نیاز به مراقبتهایی تخصصی تر پیدا می کنند. مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد –  در چنین شرایطی اگر دیر متوجه مشکل شده و سریعتر برای کمک گرفتن از متخصصین اقدام نکنیم ممکن است فرصتهای طلایی را از دست بدهیم و آنوقت است که از این تأخیر پشیمان خواهیم شد.

کودک شما ممکن است مشکلات زیادی را در خانه و یا مدرسه داشته باشد و این رفتارها ممکن است در شما نگرانی و گاهی ترس زیادی را ایجاد کند و به این فکر کنید که الان نیازمند گرفتن کمک از یک متخصص حرفه ای در این زمینه هستید، ولی نکته ای که بسیار مهم می باشد این است که برای انتخاب یک متخصص روانپزشک کودک و نوجوان باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید، روانشناسان و روانپزشکان در روش ها و حوزه فعالیت خود متفاوت هستند و گاهی ممکن است با توجه به مشکل فرزندتان آنها شما را به دیگری ارجاع دهند.

روان پزشک کودک و نوجوان متخصصی است که به تشخیص، درمان، پیشگیری و توانبخشی اختلالات روانپزشکی، اختلالات رشدی و همچنین اختلالات رفتاری در این دوران می پردازد، اینکه در روانپزشکی به طور جداگانه به موضوع کودک و نوجوان می پردازند به این علت است که  نیاز به یک رشته روانپزشکی جداگانه برای کودکان و نوجوانان که جدا و به طور تخصصی به ویژگی های وابسته به سن اختلالات روانی بپردازد که به شدت تحت تأثیر مراحل متفاوتی از رشد عصبی و اجتماعی در این دوره زندگی قرار دارند، اما سوال مهمی که در این بین پیش می آید این است که  تفاوت روانشناس و روانپزشک کودک در چیست؟ و کدام یک برای مشکلی که ما با کودک خود داریم مناسب هستند؟

تفاوت روانشناس و روان پزشک کودک

روانپزشک کودک و روانشناس کودک عملکردهای متفاوتی دارند اما هر دوی آنها کمک می کنند که کودک شما سلامت جسمی، عاطفی و روانی خود را حفظ کند.

یک روانشناس کودک کمک می کند که فرزند شما مهارت های  مقابله ای لازم را برای حل مشکلاتش یاد بگیرد و احساس ارزشمندی خود را تقویت کند، تمرکز او ممکن است بر روی “فکر” ، “رشد” و نحوه ی “واکنش های” او باشد، این متخصصان به دنبال راهی برای جلب اعتماد فرزندتان هستند تا بتواند در یک فضای امن افکار و احساسات خود را بیان کند.

مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد – اما یک دکتر روانپزشک کودک قدم هایی برمی دارد که به سلامت روان کودک شما کمک کند اما معمولا برای این کار از دارو کمک می گیرد تا این مداخله آسان تر شود، آنها نیازهای جسمی و روانی کودک شما را می فهمند و برای کمک به او داروهایی را برای تعادل مغزی فرزندتان تجویز می کنند.

تفاوت روانشناس و روانپزشک در چیست؟

روانشناسان یک دوره تخصصی مبنی بر آموزش در زمینه چگونگی رشد جسمی،روانی و هیجانی کودک را گذرانده اند و با انواع متدهای روان درمانی و بازی درمانی کودک و نحوه فرزند پروری والدین آشنا هستند و دوره های تخصصی در این زمینه گذرانده اند.

روانپزشکان یک دوره تخصصی پزشکی عمومی را پشت سر میگذارند و بعد از آن در دوره تخصصی روانپزشکی مشغول به تحصیل می شوند . مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد –  در واقع با استفاده از دانشی که در زمینه پزشکی و مغز و روان دارند در کنار مداخلات رواندرمانی به تجویز دارو در زمینه آن اختلال خاص می پردازند.

انواع روانشناس و روانپزشک

روانپزشکان به دو دسته عمده تقسیم می شوند که متخصصان مختلفی در این دسته ها قرار می گیرند، دسته اول شامل متخصصانی می شوند که تخصص ویژه آنها داروهای روانپزشکی می باشد و اطلاعات بسیار زیادی رابطه با داروهای روانپزشکی و نحوه تعامل این داروها با یکدیگر دارند.

نوع دوم روانپزشکی هست که علاوه بر اینکه در زمینه دارو شناسی متخصص می باشند به افکار و واکنش های مقابله ای فرزند شما هم می پردازد . مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد – آنها ممکن است به صورت فردی یا با کل اعضای خانواده کار کنند. روانپزشکانی که در زمینه نوجوانی کار می کنند نسبت به یک روانپزشکی که در این زمینه کار نمی کند دوره های بیشتری را گذرانده است.

روانشناسی شاخه های بسیار مختلفی دارد و امروزه علم روانشناسی با عصب شناسی ترکیب شده است و این اجازه را به روانشناسان داده است که بتوانند با کودکان مبتلا به اوتیسم، صرع و آسیب مغزی هم بتوانند کار کنند، آنها در زمینه ها مختلفی مانند مدرسه، اختلالات خاص دوران کودکی، نحوه فرزند پروری، یادگیری بهتر و افزایش خود کارامدی و عزت نفس کودکان آموزش می بینند.

مرکز روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد – در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان مشهد- بهترین فوق تخصص روانپزشکی کودکان در مشهد- بهترین فوق تخصص روانپزشک مشهد- بهترین روانشناس کودک درمشهد – روانپزشک خوب در مشهد – دکتر روانپزشک کودکان پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و تندرستی شما عزیزان می باشد.

 

Views: 200

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *