مرکز نوروفیدبک مشهد کجاست با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

مرکز نوروفیدبک مشهد کجاست با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


فهرست مطالب

مرکز نوروفیدبک مشهد کجاست با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد در این مطلب به موضوعات مرکز نوروفیدبک زندگی شاد-مرکز درمان بیش فعالی در مشهد-هزینه نوروفیدبک در مشهد-هزینه هر جلسه نوروفیدبک-مرکز مشاوره زندگی شاد مشهد-تست تووا مشهد-مرکز مشاوره در مشهد-دکتر حمید سعیدی مشهد خواهیم پرداخت.

مرکز نوروفیدبک مشهد کجاست – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد مرکز نوروفیدبک زندگی شاد-مرکز درمان بیش فعالی در مشهد-هزینه نوروفیدبک در مشهد-هزینه هر جلسه نوروفیدبک-مرکز مشاوره زندگی شاد مشهد-تست تووا مشهد-مرکز مشاوره در مشهد-دکتر حمید سعیدی مشهد در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

مرکز نوروفیدبک مشهد کجاست – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

چه زمانی باید به متخصص اعصاب و روان مراجعه کنیم؟
چه زمانی باید به متخصص اعصاب و روان مراجعه کنیم؟

در اینجای مطلب برخی درمان های نوین با نوروفیدبک را برمی شماریم:

نوروفیدبک برای درمان چه اختلالی کاربرد دارد –  یکی از خصوصیت‏ های میگرن احساس غیرمعمولی است که قبل از شروع حمله به فرد دست می‏ دهد و به آن «پیش ‏درآمد» می‏ گویند و علایم آن خستگی، گرسنگی و یا احساس عصبانیت است. همچنین میگرن دارای «پس‏ اثر» نیز هست که پس از حمله احساس خاصی به فرد دست می‏ دهد که شامل احساس تهی شدن از انرژی است. البته این حالت‏ ها برای تمام افراد پیش نمی‏ آید. نوروفیدبک با آموزش مغز برای داشتن یک خود ـ تنظیمی صحیح به بهبود سردردهای میگرنی کمک می‏ کند.

استفاده از روش‏ های دیگر بیوفیدبک هم در بهبود میگرن مفید است. بیوفیدبک با کمک به بیماران در کنترل کارکرد غیرارادی بدن، سبب بهبود سردرد می‏ شود. در میگرن، رگ‏های خونی سر نازک و گشاد می ‏شوند و ایجاد درد می‏ کنند. در اینجا هدف از بیوفیدبک ، تثبیت یا تعدیل وضعیت رگ‏های خونی در سر است. برای مثال بیمار می‌آموزد که با کمک بیوفیدبک دمای دست خود را افزایش دهد. به این ترتیب جریان خون به سمت دست ‏ها افزایش می‏ یابد و این باعث کاهش هجوم خون و تحمیل فشار به رگ‏ها می‏ شود و درد کاهش پیدا می‏ کند.

نوروفیدبک برای درمان چه اختلالی کاربرد دارد –  سوءمصرف مواد و الکل

روانشناسان و روانپزشکان معتقدند اعتیاد پدیده‏ ای است که بر ابعاد مختلف از جمله وضعیت روانی، شخصیت، تفکر، توانایی‏ های ذهنی، وضعیت جسمانی و فیزیولوژیکی فرد، آثار مخربی بر جای می‌گذارد. درمان‏ های مختلف هر کدام بر بعدی خاص تمرکز دارند، روش‏ های شناخته شده قبلی همگی در درمان اعتیاد جسمانی موفق بوده ‏اند، اما درمان اعتیاد از بعد روانی همواره با مشکل مواجه بوده است. اخیراً نوروفیدبک توانسته تا حد زیادی این مشکل را کاهش دهد. نقشه مغزی فرد معتاد، اختلال‏ هایی را در نواحی و امواج مختلف (دلتا، تتا، آلفا و بتا) نشان می ‏دهد. در افراد الکلی افزایش موج آلفا و در الکلی‏ های شدید افزایش نسبی بتا وجود دارد.

در نواحی پیشانی، مرکزی و پس‏ سری قشر مخ بیماران وابسته به انواع مواد، نسبت به افراد عادی فعالیت‏ های نابهنجاری (افزایش یا کاهش بیش از حد فعالیت) وجود دارد. در بیماران وابسته به مواد، قدرت دلتا و تتا و بتا ۲ در نواحی پیشانی و مرکزی، افزایش قدرت نسبی SMR ، در نواحی مرکزی کاهش و نسبت‏ های آلفا به تتا در نواحی پس‏ سری قشر مخ افزایش می‏ یابد. آسیب و بروز مشکل در هر کدام از این امواج و فعالیت‏های مغزی، عوارض روان‏شناختی مشخصی به دنبال خواهد داشت.

نوروفیدبک برای درمان چه اختلالی کاربرد دارد –  به عنوان مثال از آنجا که دلتا موج غالب و اساسی در تنظیم مراحل خواب است، اختلال در عملکرد آن، مشکلات خواب را به همراه خواهد داشت و یا در حالی که فعالیت بهنجار موج آلفا، آرامش توأم با هشیاری را به همراه دارد، افزایش بیش از حد فعالیت آن باعث اضطراب و کاهش بیش از حد آن منجر به بروز خلق پایین می‏ شود.

۳۰ جلسه درمان نوروفیدبک، منجر به بهبود سلامت روان، نشانه‏ های جسمانی، اضطراب، افسردگی و کاهش شدت نشانگان خود‌بیمارانگاری، وسواس، حساسیت، روابط بین‌فردی، پرخاشگری، روان‏پریشی و همچنین کاهش انتظار مثبت، تمایل به مصرف و میانگین کل شدت ولع مصرف مواد و اصلاح الگوی نابهنجار QEEG بیماران وابسته به مواد افیونی می‏ شود.

در بیماران تحت درمان اعتیاد با نوروفیدبک، در الگوی نابهنجار امواج آلفا و SMR نیز بهبود قابل توجهی نشان می‌دهد. می‏ توان بهبود توأمان موج آلفا و سطح اضطراب بیماران دریافت‏ کننده نوروفیدبک را در ارتباط با یکدیگر تبیین نمود. از سوی دیگر، موج SMR است که نوروسایکولوژیست‏ ها آن را «اساس انگیزشی روان انسان» می‏ دانند. این موج نقش ویژه ‏ای در آرامش جسمانی، هماهنگی‏ های حسی حرکتی، انگیزه و امید به زندگی و هماهنگی و تنظیم هیجان‏ ها دارد. درمان با نوروفیدبک منجر به افزایش فعالیت موج SMR در بیماران وابسته به مواد می ‏شود.

نوروفیدبک برای درمان چه اختلالی کاربرد دارد –  اختلالات خلقی

این نوع اختلالات از شایع‏ ترین انواع اختلالات است که در تمام سنین دیده می‏ شود. این اختلالات ممکن است از خفیف‏ ترین شکل آن مثلاً یک نوع افسردگی خیلی ساده و گذرا یا از نوع حالت‏ های خیلی شدید، طولانی و عودکننده باشد. گاهی این اختلالات با علت شناخته شده و معلوم عارض می‏ شود، مانند افسردگی‏ های شدید به دنبال از دست دادن عزیزان یا اتفاق‏های ناگوار و یا ورشکستگی‏های مالی.

نوروفیدبک برای درمان چه اختلالی کاربرد دارد –  اختلالات خلقی عبارتند از:

  • افسردگی اساسی
  • افسرده ‏خویی
  • اختلالات دو قطبی

اصولاً خلق در افراد سالم و طبیعی، در حالت معمول و طبیعی به وسیله فرد قابل کنترل است ولی چنانچه خلق به وسیله شخص غیرقابل کنترل باشد، تغییر خلق عارض می‏ شود. اگر خلق بالاتر از حد متعادل باشد، «حالت سرخوشی» و اگر پایین‏ تر بیاید «افسردگی» عارض می‏ شود.

ممکن است علایمی که در افزایش خلق یعنی حالت‌های سرخوشی و علایمی که در کاهش خلق یا افسردگی ذکر شد، در یک فرد در ادوار مختلف زندگی مشاهده شود که البته این دو گروه علایم، به صورت هم‏زمان هستند. ممکن است هر تعداد علائم در دوره ‏ای مخصوص به خود فرد ظاهر شود یعنی تعدادی از علایم، مربوط به بالا بودن خلق در حالت سرخوشی و گروهی از علایم مربوط به پایین بودن خلق یا حالت افسردگی، در فرد مشاهده شود. اگر در فردی این حالت‏ها به تناوب عارض شود و عودکننده باشد، این حالت را «اختلال خلقی دو قطبی» یا «خلق ادواری» می ‏نامند که مرحله شدید آن را در گذشته «جنون ادواری» می‏ گفتند.

نوروفیدبک برای درمان چه اختلالی کاربرد دارد –  افسردگی

افسردگی مجموعه ‏ای از حالت‏ های مختلف روانی است که از احساس خفیف ملال تا سکوت و دوری از فعالیت بروز می‏ کند. از دست دادن علاقه و ناتوانی از لذت بردن، احساس ناامیدی، بی‏حالی و خستگی، بی‏خوابی، اندیشیدن به مرگ و خودکشی، زودرنجی، احساس گناه و بی‏ ارزشی، خواب زیاد یا ناراحت، بی‏ انگیزگی، زود خسته شدن، اشکال در تمرکز ، احساس درد مزمن یا سایر نشانه‏ های بدنی مقاوم که در اثر بیماری جسمانی ایجاد نشده باشد، تغییر در اشتها و افزایش یا کاهش وزن به صورت ناخواسته، یکباره به گریه افتادن بدون توضیح مشخص و… از نشانه ‏های افسردگی هستند.

از جمله علایمی که در نقشه مغزی این افراد دیده می‏ شود، افزایش موج آلفا یا تتا و وجود امواج نوک تیز همراه با تغییرات ناگهانی به خصوص در نیم‏ کره راست است.

نوروفیدبک برای درمان چه اختلالی کاربرد دارد –  اختلال دوقطبی

اختلال دوقطبی سبب نوسانات خلقی شدید از حالت ‏های خلق خیلی بالا و یا تحریک‏ پذیر به حالت‏ های غمگینی و ناامیدی و برگشت مجدد می‏ شود که اغلب بین این دوره‏ ها دوره ‏هایی از خلق عادی وجود دارد.

دوره‏ های احساس بالا «شیدایی / مانیا» و دوره ‏های احساس پایین «افسردگی» نامیده می‏ شوند.

با افتخار اعلام می نماییم که مرکز کلینیک زندگی شاد موفقترین و مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد می باشد که در تمام ساعات روز آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز می باشد.

مرکز نوروفیدبک مشهد کجاست –  در این مقاله به موضوعات مرکز نوروفیدبک زندگی شاد-مرکز درمان بیش فعالی در مشهد-هزینه نوروفیدبک در مشهد-هزینه هر جلسه نوروفیدبک-مرکز مشاوره زندگی شاد مشهد-تست تووا مشهد-مرکز مشاوره در مشهد-دکتر حمید سعیدی مشهد پرداخیتم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ایی را آغاز نموده اییم تا از طریق درمان وسواس زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد درمان وسواس به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان وسواس پاسخ داده شود.

Visits: 40

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *