بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  بهترین دکتر وسواس در مشهد- روان درمان خوب در مشهد-  دکتر خوب برای وسواس فکری – روانشناس در زمینه وسواس در مشهد- بهترین روانشناس وسواس درمشهد- بهترین راه درمان وسواس فکری- آیا وسواس فکری درمان قطعی دارد  خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهدکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ ؛ خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد بهترین دکتر وسواس در مشهد- روان درمان خوب در مشهد-  دکتر خوب برای وسواس فکری – روانشناس در زمینه وسواس در مشهد- بهترین روانشناس وسواس درمشهد- بهترین راه درمان وسواس فکری- آیا وسواس فکری درمان قطعی دارد  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی با شماره ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ و یا حضوری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ می توانید با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری انجام می گیرد .

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

روش های عصب درمانی کدام اند؟

نوروفیدبک (پسخوراند عصبی)

با توجه به اینکه اختلال وسواس فکری و عملی عامل زیستی و عصبی دارد، یعنی قسمت هایی از مغز که مسئول خودآرام سازی و کنترل رفتار و هیجانات هستند دارای کارکرد ناهنجار از نظر فرکانس های مغزی و فعالیت نورون های عصبی شده اند، می بایست تحت نوروتراپی یا عصب درمانی قرار بگیرند.

نوروفیدبک ابزاری است که بوسیله آن میتوان از فعل و انفعالات مغز و امواج مغزی اطلاعات دقیق و فوری کسب نمود، بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد–همچنین علاوه بر ارزیابی این قابلیت را دارد که از طریق بازخورد لحظه ای که به فرد می دهد به اصلاح و تقویت عملکرد مغز پرداخت.

نوروفیدبک در واقع به نوعی آیینه ای برای مغز محسوب می شود که از طریق آن فرد می تواند نقایص و ناهنجاریهای عصبی خود را مشاهده و توسط فنونی که در طول جلسه انجام می شود به اصلاح آنها بپردازد.

روانشناس بالینی متخصص وسواس از طریق اجرای جلسات منظم نوروفیدبک و با هدف افزایش خودکنترلی بر رفتار و افکار و کاهش سطح اضطراب تجربه شده در ذهن فرد و همزمان با ترکیب جلسات رواندرمانی و مشاوره به درمان وسواس فرد میپردازد.

AVE (تحریک دیداری-شنیداری)

تحریک دیداری-شنیداری Audio-Visual Entrainment روشی است که با تولید پالس های نور و صدا در فرکانس‌های مشخص به طور تدریجی و ایمن امواج مغزی را به سمت الگوهای مشخصی هدایت می‌کند و از آن برای بهبود خلق، بهبود الگوهای خواب، افزایش تن آرامی Relaxation و همچنین افزایش عملکرد ذهن استفاده می‌شود.

نحوه تأثیر آن بدین صورت است که جریان خون داخل مغز را افزایش داده و همچنین باعث افزایش سوخت و ساز گلوگز می‌گردد که عملکرد نورون‌ها را بهبود می بخشد. از این روش در درمان اختلالاتی مانند اضطراب، نقص توجه، اختلال پس از سانحه و دردهای مزمن استفاده شده است.

از دیگر مزایای این دستگاه قابلیت تحریک الکتریکی CES به صورت همزمان می‌باشد. از این روش در درمان اضطراب، افسردگی، بی خوابی و دردهای مزمن استفاده می‌شود و از سال ۱۹۷۷ توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA قواعد استفاده از آن تنظیم گردیده است.

این قابلیت در دو حالت عمل می‌کند: تحریک الکتریکی بر اساس فرکانس‌های مشخص شده در AVE و یا تحریک در فرکانس ۱۰۰ هرتز که در هر دو حالت شدت جریان قابل تنظیم است.

تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای (TDCS)

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد–تی دی سی اس یا همان TDCS مخفف ترکیب Transcranial Direct-Current Stimulation است که به معنی تحریک جدار جمجمه با جریان مستقیم برق است. در روش های درمان باف تی دی سی اس، یک جریان الکتریکی مستقیم بسیار ضعیف در حد ۱ الی ۳ میلی آمپر به جداره مغز فرد متصل می شود که به وسیله آن فعالیت های بخش های مشخصی از مغز را کاهش یا افزایش می دهند.

برای هر کاربرد تی دی سی اس، باید قسمت های متفاوتی از مغز فعال و یا مهار شوند و این کار به وسیله انتخاب موقعیت الکترودها در پوسته ی جمجمه صورت می گیرد. جریان برق القا شده هیچ تاثیر مستقیمی روی سلول های مغز ندارد و تنها آستانه تحریک یا مهار این سلول ها را تغییر می دهد و به همین علت، یکی از امن ترین و موثر ترین روش های درمانی مدرن به حساب می آید.

خدمات مشاوره و رواندرمانی اختلال وسواس

قدم اول این است که فرد وسواسی خود بپذیرد که بیمار است. بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد–لازم است تا فرد مبتلا به وسواس برای مدیریت بهتر و مواجهه و مقابله با انواع وسواس آموزش ببیند. ارتباط مستمر و یاری گرفتن از مشاوران متخصص روانشناسی بالینی به شما کمک می‌کند تا از لحاظ جسمی و روانی بر وسواس خود غلبه کنید.

این موضوع به ‌ویژه در افرادی که وسواس در آن‌ها به اختلال وسواس فکری-‌عملی یا وسواس جبری تبدیل شده اهمیت بیشتری دارد. می‌توانید قبل از وقوع بحران‌های آسیب‌زا ریشه‌های وسواس خود را با همراه با مشاور از بین ببرید.

جلسات مشاوره و رواندرمانی در اکثر موارد نتیجه‌بخش خواهد بود. فرد وسواسی می‌تواند مشکلات و ترس‌های خود را در فضایی صمیمی بدون احساس نگرانی با مشاور رازدار مطرح کند و مشاور با بررسی شرایط فرد، به ارایه راهکارهای حرفه ای و تخصصی بپردازد.

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند بهترین دکتر وسواس در مشهد- روان درمان خوب در مشهد-  دکتر خوب برای وسواس فکری – روانشناس در زمینه وسواس در مشهد- بهترین روانشناس وسواس درمشهد- بهترین راه درمان وسواس فکری- آیا وسواس فکری درمان قطعی دارد  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ و تلفن ثابت ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی نوبت در مرکز درمانی فدک واقع در توس ۶۲ ، به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد.

Views: 2

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *