تاثیر نوروفیدبک بر بهبود عملکرد ورزشکاران| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

تاثیر نوروفیدبک بر بهبود عملکرد ورزشکاران| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


تاثیر نوروفیدبک بر بهبود عملکرد ورزشکاران انجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  قیمت نوروفیدبک- تاثیر نوروفیدبک بر مغز- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- درمان نوروفیدبک- تاثیرات نوروفیدبک- عوارض نوروفیدبک- نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک و اضطراب  خواهیم پرداخت.

تاثیر نوروفیدبک بر بهبود عملکرد ورزشکارانکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد قیمت نوروفیدبک- تاثیر نوروفیدبک بر مغز- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- درمان نوروفیدبک- تاثیرات نوروفیدبک- عوارض نوروفیدبک- نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک و اضطراب   با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

تاثیر نوروفیدبک بر بهبود عملکرد ورزشکاران- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد.

تاثیر نوروفیدبک بر بهبود عملکرد ورزشکاران| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
تاثیر نوروفیدبک بر بهبود عملکرد ورزشکاران| انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

نوروفیدبک یکی از مهم ترین و کاربردی ترین زیرشاخه های بیوفیدبک است که به شکل کاملا اختصاصی روی امواج مغزی کار می کند. هر چه مغز یک فرد بهتر عمل کند، در کل عملکرد بهتری دارد. نوروفیدبک به بهبود عملکرد مغز کمک می کند که به نوبه خود توانایی ورزشکار را برای عملکردهای حرکتی و شناختی بهبود می بخشد.

نوروفیدبک یک روش غیرتهاجمی، ایمن و کاملا بدون عوارض است که از امواج مغزی برای درمان اختلالات گوناگون استفاده می کند. در این روش الکترودها یا سنسورهایی به سر و گوش ورزشکاران متصل می شود و امواج مغزی آنها را از طریق رایانه به خود ورزشکار نشان می دهد. تاثیر نوروفیدبک بر بهبود عملکرد ورزشکاران– سپس تکلیفی به صورت یک بازی، شکل و یا موسیقی به ورزشکار داده می شود تا آن را با استفاده از الگوی بهینه امواج مغزی که مدنظر متخصص و درمانگر است به انجام رساند.

بسیاری از ورزشکاران حرفه ای از نوروفیدبک برای بهبود عملکرد ورزشی خود استفاده می کنند، از جمله اعضای تیم اسکی المپیک ایالات متحده و اعضای تیم فوتبال ایتالیا. در واقع، زمانی که ایتالیا در سال ۲۰۰۶ جام جهانی فوتبال را برد، اعضای تیم آنها نوروفیدبک را سلاح مخفی خود در توانایی عملکرد و موفقیت توصیف کردند.

نوروفیدبک دقیقاً چه تأثیری بر توانایی فرد در انجام ورزش دارد؟

۱٫ بهبود توجه و تمرکز

برای حفظ توجه و تمرکز مغز به صورت خودکار تمام محرک های غیرمرتبط و بی اهمیت را نادیده می گیرد و صرفا محرک مورد نظر را از فیلترهای توجهی خود عبور می دهد؛ در حالی که در ورزش های مختلف ورزشکاران باید به محرک های متفاوت و زیادی به صورت همزمان توجه نشان دهند. نوروفیدبک توانایی فرد را برای حفظ توجه در ادامه کار و در عین حال حفظ سطح بالایی از عملکرد مغز بهبود می بخشد.

۲٫ بهبود کنترل عاطفی

تاثیر نوروفیدبک بر بهبود عملکرد ورزشکاران– مسلماً یکی از سخت ترین جنبه های ورزشکار بودن، توانایی عملکرد بدون تأثیرپذیری از محرک های عاطفی است. اضطراب در مورد یک بازی بزرگ در آینده یا فشار روانی برای اجرای استانداردهای بالا می تواند بر عملکرد یک ورزشکار تأثیر منفی بگذارد. نوروفیدبک خلق و خو و ادراک عاطفی از جمله ادراک و توانایی مقابله با استرس را تثبیت می کند. این به طور کلی اضطراب را کاهش می دهد و مدیریت هیجانی لحظات پرتقاضا را آسان تر می کند. نوروفیدبک به کاهش حواس پرتی ناشی از این احساسات کمک می کند تا ورزشکار بتواند عملکرد مطلوبی داشته باشد

۳٫ کاهش روند زوال شناختی

با بالا رفتن سن، عملکرد مغز به طور طبیعی در مناطق خاصی مانند حافظه شروع به زوال می کند. همانطور که یک فرد باید بدن خود را تمرین دهد تا در بهترین شکل فیزیکی خود بماند، تناسب اندام برای مغز نیز برای حفظ بهترین عملکرد آن ضروری است. نوروفیدبک به عنوان این تمرین برای مغز عمل می کند تا بالاترین توانایی خود را حفظ کند. با بالا رفتن سن یک ورزشکار، کیفیت عملکرد آنطور که به طور طبیعی ضعیف می شود، ضعیف نمی شود، زیرا مغز در بهترین حالت خود باقی می ماند.

۴٫ بهبود خواب

خواب فرد به طور مستقیم بر نحوه انجام تمام کارهای فکری و فیزیکی در طول روز تأثیر می گذارد. ورزشکاران برای حفظ سلامت مغز به خواب ریکاوری و ترمیمی نیاز دارند. تاثیر نوروفیدبک بر بهبود عملکرد ورزشکاران– خواب همچنین به روند بهبودی و به حفظ سلامت جسمانی ورزشکار کمک می کند. ثابت شده است که نوروفیدبک کیفیت و عمق خواب را بهبود می بخشد که به طور مستقیم موجب بهبود عملکرد ورزشکار می شود.

۵٫ بازیابی عملکرد مغز پس از آسیب مغزی تروماتیک

ورزشکاران به دلیل ماهیت ورزش ممکن است دچار آسیب مغزی شوند. آسیب مغزی می تواند در یک حادثه یا در موارد کمتر شدید و در عین حال تکراری رخ دهد، مانند زمانی که یک بازیکن فوتبال پس از سال ها بازی مکررا با سر به توپ ضربه می زند. به دلیل آسیب مغزی، مشکلاتی در زمینه هایی مانند توجه، کنترل عاطفی، کنترل تعادل، کنترل تکانه، اضطراب، افسردگی، بی خوابی و حتی تشنج ایجاد می شود.

نوروپلاستیسیتی توانایی طبیعی مغز برای سازماندهی مجدد خود با ایجاد شبکه های عصبی جدید و اصلاح اتصالات موجود است. به لطف نوروپلاستیسیتی، نوروفیدبک می‌تواند به مغز بیاموزد که یک بار دیگر عملکرد طبیعی خود را انجام دهد، حتی اگر سال‌ها از آسیب اولیه گذشته باشد. نوروفیدبک را می توان دوپینگ اخلاقی برای ورزشکاران نامید زیرا تنها با تنظیم امواج مغزی، به بهبود عملکردهای شناختی و حرکتی افراد کمک کرده و می تواند در حیطه های گوناگونی خصوصا برای ورزشکاران مفید باشد.

تاثیر نوروفیدبک بر بهبود عملکرد ورزشکاران– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند قیمت نوروفیدبک- تاثیر نوروفیدبک بر مغز- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- درمان نوروفیدبک- تاثیرات نوروفیدبک- عوارض نوروفیدبک- نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک و اضطراب  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Visits: 3

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *