تعداد جلسات مگنت تراپی| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

تعداد جلسات مگنت تراپی| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


: تعداد جلسات مگنت تراپیانجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  مگنت تراپی کمر- مگنت تراپی برای دیسک کمر- هزینه مگنت تراپی- عکس دستگاه مگنت تراپی- عوارض مگنت تراپی- قیمت دستگاه مگنت تراپی خانگی- مگنت تراپی دیسک گردن- مگنت تراپی مچ پا  خواهیم پرداخت.

متن: تعداد جلسات مگنت تراپیکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد مگنت تراپی کمر- مگنت تراپی برای دیسک کمر- هزینه مگنت تراپی- عکس دستگاه مگنت تراپی- عوارض مگنت تراپی- قیمت دستگاه مگنت تراپی خانگی- مگنت تراپی دیسک گردن- مگنت تراپی مچ پا  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

تعداد جلسات مگنت تراپی- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

تعداد جلسات مگنت تراپی| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
تعداد جلسات مگنت تراپی| انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

یکی از روش های درمانی فیزیوتراپی، مگنت تراپی است. مگنت تراپی یا همان مغناطیس درمانی روشی برای درمان مشکلاتی در رابطه با زانو و کمر و برخی از بیماری های سیستمیک و داخلی بدن است.

مگنت تراپی چیست؟

مگنت تراپی همان درمان با میدان مغناطیسی است. مگنت تراپی نوعی درمان فیزیوتراپی است که بدن را در معرض میدان مغناطیسی با فرکانس پایین قرار می دهد. بدن انسان به صورت طبیعی دارای میدان های مغناطیسی و الکتریکی است. تمام مولکول های بدن انسان مقداری میدان مغناطیسی در خودشان دارند. تعداد جلسات مگنت تراپی– تصور بر آن است که برخی از مشکلات به علت خارج شدن میدان مغناطیسی سلول های بدن از حالت تعادل ایجاد می شوند. با قرار دادن بدن در یک میدان مغناطیسی، که همان مگنت تراپی است، جریان الکتریکی ضعیفی در سلول ها ایجاد می شود و فعالیت غشای آنها افزایش می یابد. افزایش پتانسیل غشای سلولی سبب تعادل پتانسیل داخل سلولی و بهبود عملکرد سلول، افزایش سوخت و ساز و اکسیژن رسانی سلولی می شود.

مگنت مورد استفاده در فیزیوتراپی داری شدت حداکثر ۱۰ میلی تسلا و فرکانس ۲ تا ۱۰۰ هرتز است.

موارد کاربرد مگنت تراپی در درمان مشکلات زیر است:

  • کمردرد ناشی از آرتروز کمر یا سیاتیکا (در عصب سیاتیک)
  • گرفتگی (اسپاسم) عضلانی
  • نورالژی عصب تری مینال (درد عصب سه قلو)
  • پوکی استخوان
  • شکستگی های جوش نخورده یا دیر جوش خورده
  • سردردهای میگرنی
  • دردهای مفصلی ناشی از رماتیسم
  • زخم های تروفیک
  • درد مفصلی ناشی از نقرص

عوارض مگنت تراپی

تعداد جلسات مگنت تراپی– در حین درمان با مگنت، افراد هیچ احساس ناخوشایندی ندارند. مگنت اثرات جانبی شناخته شده ای ندارد. برای درمان با مگنت لازم نیست که بیمار لباس خود را در بیاورد. البته وجود فلز، تلفن همراه و کارت بانکی در میدان مغناطیسی سبب اختلال آن می شود. بنابراین بهتر است که بیمار پوشش هایی همانند سگگک کمربند را در داخل میدان مگنت قرار ندهید. وجود گچ و فیکساتور داخلی یا خارجی که در شکستگی های استخوانی استفاده می شود مانعی برای اعمال مگنت تراپی نیست.

به طور کلی انجام مگنت تراپی در موارد زیر ممنوعیت دارد:

خانم های باردار،

افراد داری باتری قلبی،

وجود تومورهای بدخیم (سرطان)،

ابتلا به بیماری صرع یا سابقه تشنج

وجود عفونت حاد

وجو تب یا سایر مشکلات حاد

هزینه مگنت تراپی

مگنت درمانی به عنوان یکی از درمان های فیزیوتراپی دارای تعرفه مشخص در کتاب ارزشیابی نسبی وزارت بهداشت و درمان است. قیمت مگنت تراپی تحت پوشش بیمه های پایه همانند بیمه سلامت و بیمه تامین اجتماعی نیست و به صورت آزاد محاسبه می شود.

تعداد جلسات مگنت تراپی

پس از مراجعه بیمار، دریافت نسخه و بررسی و معاینه بیمار در کلینیک زندگی شاد، فیزیوتراپیست در مورد تعدادجلسات مورد نیاز برای درمان بیمار تصمیم گیری می کند. تعداد جلسات مگنت تراپی– تنظیمات دستگاه مگنت از جمله فرکانس و شدت جریان مغناطیسی نیز بستگی به حاد یا مزمن بودن بیماری و سایر شرایط بیمار دارد که فیزیوتراپیست در مورد آن تصمیم گیری می کند. تعداد جلسات مگنت تراپی معمولا بین ۱۰ تا ۲۰ جلسه متغییر است. مدت زمان انجام مگنت تراپی در هر جلسه بین ۳۰ تا ۵۰ دقیقه است. جلسات مگنت تراپی هر روز یا یک روز در میان انجام می شوند.

مگنت تراپی کمر

مگنت تراپی در کاهش کمردرد ناشی از آرتروز و درد سیاتیک موثر است. میدان مغناطیسی سبب ایجاد اثرات زیر در سطح سلولی و سیستمی بدن می شود:

اثر ضد التهابی مگنت: مگنت با تغییر نفوذ پذیری غشای سلولی سبب تاثیر بر متابولیسم سلول و جذب سریع تر تورم می شود.

اثرات ضد درد مگنت: تحقیقات نشان داده اند که میدان مغناطیسی متناوب سبب کاهش انتقال حس درد از پایانه های عصبی به مغز و نخاع می شود. با این مکانیسم، مگنت باعث کاهش درد می شود.

اثر شل سازی در اسپاسم های عضلانی

بهبود اکسیژن رسانی و متابولیسم سلولی سبب تسریع ترمیم ناحیه آسیب دیده در کمر می شود.

مگنت تراپی زانو

یکی از مفاصل بدن که به علت  تحمل وزن و فشار زیاد و حمایت عضلانی ضعیف بسیار در معرض آسیب است، مفصل زانو است. مگنت در مشکلات مختلف زانو می تواند موثر باشد. از جمله این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شکستگی های زانو
  • آرتروز زانو
  • زانو درد ناشی از بیماری آرتریت روماتویید
  • آسیب های حاد زانو که سبب التهاب شده است
  • صدمه های رباط های اطراف زانو
  • آسیب رباط صلیبی زانو
  • آسیب کپسول مفصلی زانو

مگنت تراپی در شکستگی های استخوانی

مگنت تراپی به دلیل ایجاد اثر پیزوالکتریک بر استخوان ها، سیر ترمیم ترابکول های استخوانی قسمت شکسته یا آسیب دیده استخوان را تسریع می کند. تعداد جلسات مگنت تراپی– به همین دلیل است که از مگنت تراپی در شکستگی ها به ویژه شکستگی هایی که دیر جوش می خورند استفاده می شود. این درمان سبب تسهیل تشکیل استخوان جدید با کیفیت بهتر و در زمان کوتاه تر می شود.

مگنت تراپی در پوکی استخوان (استئوپروز)

تحقیقات انجام شده اثر مفید مگنت تراپی در درمان پوکی استخوان را ثابت کرده اند. همانطور که عنوان شد، مگنت به دلیل ایجاد اثر پیزوالکتریک بر استخوان ها، سیر ترمیم ترابکول های استخوانی را ایجاد و تسهیل می کند و با همین مکانیسم انجام ۱۵ تا ۲۰ جلسه مگنت تراپی سبب قوی تر شدن استخوان مبتلا به پوکی می شود. لازم به ذکر است که انجام مگنت تراپی در درمان استئوپروز همزمان با دارودرمانی و انجام ورزش های تحمل وزن توصیه می شود.

تعداد جلسات مگنت تراپی– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند مگنت تراپی کمر- مگنت تراپی برای دیسک کمر- هزینه مگنت تراپی- عکس دستگاه مگنت تراپی- عوارض مگنت تراپی- قیمت دستگاه مگنت تراپی خانگی- مگنت تراپی دیسک گردن- مگنت تراپی مچ پا  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Visits: 135

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *