تعداد جلسات نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

تعداد جلسات نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


: تعداد جلسات نوروفیدبک ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  هزینه نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- عکس دستگاه نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- نوروفیدبک و اضطراب- عوارض نوروفیدبک در کودکان- فواید نوروفیدبک چیست- طرز کار دستگاه نوروفیدبک  خواهیم پرداخت.

تعداد جلسات نوروفیدبککلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ ؛ خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد هزینه نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- عکس دستگاه نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- نوروفیدبک و اضطراب- عوارض نوروفیدبک در کودکان- فواید نوروفیدبک چیست- طرز کار دستگاه نوروفیدبک  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی با شماره ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ و یا حضوری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ می توانید با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

تعداد جلسات نوروفیدبک- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری انجام می گیرد .

تعداد جلسات نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
تعداد جلسات نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

عوارض نوروفیدبک چیست؟

در حالیکه بسیاری از افرادی که به وسیله نورفیدبک تحت معالجه قرار گرفته اند، معتقدند که این روش بسیار امن است و تاکنون مشکلی در این زمینه نداشته اند، برخی از مراجعین نیز از بروز برخی عوارض نوروفیدبک مانند خستگی ذهنی و یا زنده شدن برخی احساسات قدیمی ناراحت به نظر می رسند. به عنوان مثال افرادی که دچار ضربه مغزی (تروما) شده اند بعد از نوروفیدبک دچار سرگیجه و تهوع شده اند و تا مدتی چشمانشان به نور حساسیت پیدا کرده است.

نکته بسیار مهمی که در ایجاد و یا عدم ایجاد عوارض نوروفیدبک وجود دارد، انجام آن به دست متخصص این کار است. در صورتی که نوروفیدبک توسط پزشکان و درمانگران بی تجربه انجام شود، ممکن است عوارض نوروفیدبک به صورت تجربه اضطراب، بی قراری، خواب آلودگی و .. بروز کند. تعداد جلسات نوروفیدبک–  اگر چنین علائمی بعد از جلسه نوروفیدبک رخ دهد، باید طی سریعا فروکش کند و ادامه پیدا نکند

مخصوصا هنگام کار با افرادی که دارای شرایط خاصی مانند انواع میگرن ها، اختلال تشنج و یا اختلال دوقطبی هستند باید جوانب احتیاط به صورت جدی تری رعایت شود. زیرا ممکن است به جای بهبود علائم بیماری موقتا تشدید شود و مشکلات جدی برای فرد به وجود آورد.  عوارض نوروفیدبک ممکن است به ندرت رخ دهد ولی برای به حداقل رساندن آن لازم است افراد حتما به مرکز درمانی معتبر نوروفیدبک مراجعه نمایند. پرداخت هزینه نوروفیدبک به صورت غیر معقول و پایین تر از حد معمول می تواند نشانه غیر تخصصی بودن درمانگر باشد.

تعداد جلسات نوروفیدبک– این حق هر مراجع است که نسبت به عوارض نوروفیدبک اطلاعات کافی داشته باشد. ولی به خاطر داشته باشید که درست مانند هر روش درمان دیگری، مانند استفاده از انواع قرص ها و آمپول ها، عوارض جانبی برای آن گزارش می شود. که این امر به معنی نا امن بودن نوروفیدبک نمی باشد. اکثر عوارض جانبی نوروفیدبک در گزارشات، در طبقه بندی عوارض خطرناک قرار نمی گیرند و به صورت یک تجربه گذرا در فرد پس از گذشت لحظاتی فروکش کرده اند. پس شما می توانید با خیالی آسوده به استفاده از نوروفیدبک فکر کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهام در زمینه عوارض نوروفیدبک با متخصصان زندگی شاد تماس بگیرید

هزنیه نوروفیدبک چه قدر است و میزان آن به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از دلایلی که گاها موجب می شو تا افراد برای استفاده از این روش تردید داشته باشند، عدم آگاهی از این مساله است که اساسا نمی دانند نوروفیدبک چیست و هزینه نوروفیدبک چه قدر است. با مطالعه مواردی که پیش تر در این مقاله به آن اشاره شد، می توانید تا حدی متوجه شوید که نوروفیدبک چیست.

به طور کلی می توان گفت هزینه نوروفیدبک به نوع سیستم مورد استفاده در این روش، مشکل فرد، میزان گسترش آن و در نهایت تعداد جلساتی که فرد برای رسیدن به نتیجه مورد نظر دارد بستگی دارد. تعداد جلسات نوروفیدبک–  هرچند نحوه پاسخ فرد به نحوه درمان نیز بر روی تعداد جلسات و متعاقبا هزینه نوروفیبدک تاثیر می گذارد.

در حالیکه به طور متوسط حدود ۲۰ جلسه برای هر بیمار کافی به نظر می رسد ولی با توجه به مشکلات بیمار می تواند تعداد جلسات افزایش یابد. مرکز درمانی زندگی شاد با دارا بودن متخصصان این حوزه و با در نظر داشتن یک هزینه نوروفیدبک معقول و مناسب آماده ارائه خدمات به مراجعان محترم است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما تماس بگیرید.

تعداد جلسات نوروفیدبک– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند هزینه نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- عکس دستگاه نوروفیدبک- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟- نوروفیدبک و اضطراب- عوارض نوروفیدبک در کودکان- فواید نوروفیدبک چیست- طرز کار دستگاه نوروفیدبک  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ و تلفن ثابت ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی نوبت در مرکز درمانی فدک واقع در توس ۶۲ ، به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد.

Views: 4

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *