تعداد جلسات tdcs | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

تعداد جلسات tdcs | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


تعداد جلسات tdcs انجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  قیمت هر جلسه tdcs- Tdcs نوروفیدبک- Tbcs چیست- قیمت دستگاه tdcs- دستگاه tdcs ایرانی- تحریک الکتریکی مغز برای درمان افسردگی- تخلیه بار الکتریکی مغز- تاثیر tdcs بر افسردگی  خواهیم پرداخت.

تعداد جلسات tdcsکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد قیمت هر جلسه tdcs- Tdcs نوروفیدبک- Tbcs چیست- قیمت دستگاه tdcs- دستگاه tdcs ایرانی- تحریک الکتریکی مغز برای درمان افسردگی- تخلیه بار الکتریکی مغز- تاثیر tdcs بر افسردگی   با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

تعداد جلسات tdcs – نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

تعداد جلسات tdcs | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
تعداد جلسات tdcs | انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

تحریک الکتریکی مغز

تحریک الکتریکی از روی جمجمه یا همان tDCS  یکی از روش های جدید تحریک سلول های مغزی  است که بدون درد و غیر تهاجمی انجام می شود. تعداد جلسات tdcs –در این روش یک جریان الکتریکی مستقیم بسیار ضعیف (۱ یا ۲ میلی آمپر) به نواحی خاصی از مغز فرستاده می شود و باعث می شود فعالیت سلول های مغز تعدیل و اصلاح شوند.

آثار تحریک مغز تا چه زمانی باقی می ماند؟

آثار تحریک الکتریکی مغز را به می توان دو دسته تقسیم کرد:

  • کوتاه مدت: اثر فوری و کوتاه مدت این نوع تحریک را می توان بلافاصله با تغییری که در میزان تحریک پذیری سلول های مغز رخ می دهد (بازداری یا تحریک نواحی مختلف مغزی)، مشاهده و اندازه گیری کرد و تا یک و نیم ساعت به طول انجامد.
  • بلند مدت: تحقیقات متفاوت نشان می دهد آثار بدست آمده از تحریک الکتریکی مغز در درمان اختلالات مختلف می تواند تا مدت قابل توجهی باقی بماند. برای مثال در مورد افسردگی، ثابت شده است که اثرات درمانی آن تا چند ماه پایدار است البته تحقیقات نشان می دهد استفاده از جلسات تقویت کننده تحریک الکتریکی در ماه های بعد (هر هفته یا دو هفته یکبار) در حفظ اثرهای درمانی بدست آمده بسیار مفید است.

قدرت (شدت) تحریک الکتریکی مغز و تعداد جلسات چقدر باید باشد؟

تعداد جلسات tdcs –بهترین شدت جریان الکتریکی مستقیم، بین ۵/. تا ۲ میلی آمپر است که توسط یک باتری ۹ ولتی تولید می شود. در درمان افسردگی و اکثر اختلالات دیگر شدت ۲ میلی آمپر توصیه شده است و تعداد جلسات درمانی نیز حداقل باید ۱۰ جلسه متوالی باشد. طول مدت هر جلسه نیز ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است.

مکان قرار گرفتن الکترودها در سر کجاست؟

مکان مناسب قرار دادن الکترود بروی سر بر اساس نوع اختلال و دستورالعمل های مشخص تنظیم می شود، برای مثال در درمان افسردگی یکی از الکترودها (آند یا تحریکی) کمی بالاتر از شقیقه نیمکره چپ و الکترود دیگر (کاتد یا بازدارنده) بروی ناحیه پیشانی، بالای ابروی راست قرار می گیرد. تعداد جلسات tdcs –مکان یابی نصب الکترودها توسط کارشناس به شکلی دقیق و بر اساس یک سیستم اندازه گیری بین المللی به نام ۱۰-۲۰ مشخص می شود. بعد از نصب الکترودها جریان الکتریکی به تدریج تا ۲ میلی آمپر افزایش می یابد و پس از آن ثابت می ماند. الکترود آند اثر تحریکی و الکترود کاتد اثر بازداری کننده بر مغز دارد.

عوارض جانبی این روش چیست؟

این روش درمانی هیچ عارضه جانبی پایدار ندارد. شایع ترین عوارض آن عبارتند از خارش و سوزش در ناحیه الکترودها و یا سردردهای گذرا. توصیه می شود اگر قرار است الکترود بر روی پیشانی قرار گیرد آن ناحیه تمیز و پاک و عاری از کرم و مواد آرایشی باشد.

تعداد جلسات tdcs – در این مقاله به موضوعات مهمی مانند قیمت هر جلسه tdcs- Tdcs نوروفیدبک- Tbcs چیست- قیمت دستگاه tdcs- دستگاه tdcs ایرانی- تحریک الکتریکی مغز برای درمان افسردگی- تخلیه بار الکتریکی مغز- تاثیر tdcs بر افسردگی  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Visits: 620

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *