خدمات نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

خدمات نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


خدمات نوروفیدبک ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  هزینه نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- نوروفیدبک و افسردگی- اپلیکیشن نوروفیدبک- درمان نوروفیدبک- فواید نوروفیدبک چیست- طرز کار دستگاه نوروفیدبک- نظرات مردم درباره نوروفیدبک  خواهیم پرداخت.

خدمات نوروفیدبک کلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج ؛ خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد هزینه نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- نوروفیدبک و افسردگی- اپلیکیشن نوروفیدبک- درمان نوروفیدبک- فواید نوروفیدبک چیست- طرز کار دستگاه نوروفیدبک- نظرات مردم درباره نوروفیدبک  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج می توانید با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

خدمات نوروفیدبک- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری انجام می گیرد .

خدمات نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
خدمات نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

نوروفیدبک

در روانشناسی بسته به شرایط و تناسب، تکنیک ها و روش های بسیاری برای درمان انواع اختلالات و بیماری های روحی و روانی مورد استفاده قرار می گیرد. خدمات نوروفیدبک– روش نوروفیدبک یکی از ابزارها و روش های نوین و کارآمد در روانشناسی است که به کمک آن می توان برخی از اختلالات را بهبود داده و برطرف کرد.

نوروفیدبک چیست

مغز، دنیای امواج است. کنترل و مسیردهی امواج و سیگنال های مغز بصورت عادی امری دشوار و در بسیاری از مواقع غیرقابل انجام است. نوروفیدبک دستگاهی است که با ارسال یکسری امواج کنترلی با توجه به بازخورد آن به مغز شخص، مسیر و کنترل برخی از امواج و سیگنال های مغز را بدست می گیرد. خدمات نوروفیدبک–  امکان کنترل کردن و مسیر دهی امواج و سیگنال های مغزی این امکان را به ما می دهد تا بتوان ساختار و الگوی مورد نظر را در مغز پیاده کنیم. اینکار با تکرار کردن می تواند به بهبود ساختار مغز و رفع اختلالات کمک قابل توجهی نماید.

کارایی ها و کاربردهای نوروفیدبک

روش نوروفیدبک کارایی ها و کاربردهای بسیاری دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش تمرکز
  • کاهش بیش فعالی
  • کاهش استرس و اضطراب
  • کاهش افسردگی
  • کاهش وسواس
  • کاهش اختلالات یادگیری از جمله کاهش اختلال دیکته نویسی، ریاضی و خواندن

درمان اختلالات و بیماری های روحی و روانی با روش نوروفیدبک

چنانچه روانشناس تشخیص دهد می توان برای بهبود و رفع اختلالات از این روش استفاده کرد. به اینصورت که با کمک دستگاه، یکسری امواج و سیگنال ها با سرعت بسیار بالا برای کنترل اختلالات به مغز شخص ارسال می شود. همچنین بازخوردهای حاصل از این امواج و سیگنال ها به همراه عملکرد شخص در هنگام اجرای کار دریافت شده و می توان وضعیت بهبود را تعیین و مشخص کرد.

خدمات نوروفیدبک– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند هزینه نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- نوروفیدبک و افسردگی- اپلیکیشن نوروفیدبک- درمان نوروفیدبک- فواید نوروفیدبک چیست- طرز کار دستگاه نوروفیدبک- نظرات مردم درباره نوروفیدبک  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی نوبت در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج ، به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد.

Visits: 9

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *