خدمات نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

خدمات نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد


خدمات نوروفیدبک ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک  و … می باشد. همچنین به موضوعات  نوروفیدبک دولتی- هزینه نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک کودکان- عکس دستگاه نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک و افسردگی- درمان نوروفیدبک  خواهیم پرداخت.

خدمات نوروفیدبککلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ و با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد نوروفیدبک دولتی- هزینه نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک کودکان- عکس دستگاه نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک و افسردگی- درمان نوروفیدبک  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی با شماره ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ و یا شماره تلفن ارزیابی اولیه ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ و بصورت حضوری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ می توانید با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

خدمات نوروفیدبک- نوروفیدبک توسط درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  انجام می گیرد .

خدمات نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد
خدمات نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

نوروفیدبک چگونه است؟

نوروفیدبک یا بازخورد عصبی روشی است که در آن با استفاده از ثبت امواج الکتریکی مغز توسط دستگاه مخصوص و ایجاد بازخورد به فرد مراجعه کننده از طریق صدا و تصویر، باعث خود تنظیمی و تغییر مناسب در فعالیت امواج مغز می شود. در واقع با استفاده از خدمات نوروفیدبک اطلاعات عصبی به افراد مبتلا به اختلالات دستگاه عصبی مرکزی بازخورد می شود و از این طریق به آن ها آموزش داده می شود که چگونه کارکرد مغزی خود را اصلاح کنند.

برای استفاده از نوروفیدبک تراپی، نوعی حسگر روی پوست سر بیمار قرار می گیرد تا با استفاده از آن  فعالیت الکتریکی مغز ثبت شود و به صورت امواج مغزی و در قالب شبیه سازی یک بازی کامپیوتری و یا فیلم ویدئویی به او نشان داده شود تا هدایت آن توسط امواج مغزی فرد صورت گیرد. خدمات نوروفیدبک– در این روش مراجعه کننده با پیشرفت ها و پاداش هایی که در بازی کسب می کند و یا از دست دادن امتیاز و توقف بازی، به شرایط مطلوب و یا نامطلوب امواج مغزی خود پی برده و برای بهبود عملکرد آن تلاش می کند.

از جمله خدمات نوروفیدبک می توان به بهبود مشکلاتی از قبیل صرع، اختلال اضطرابی، هراس، افسردگی، اختلالات مربوط به سوء مصرف مواد مخدر، میگرن، اختلالات خواب و… اشاره کرد. همچنین استفاده از این روش می تواند به ارتقا عملکرد ورزشکاران و یادگیری بهتر هنرهایی از قبیل موسیقی کمک کند.

خدمات نوروفیدبک– از آنجایی که اکثر افراد در حالت عادی قادر به تغییر و کنترل امواج مغزی خود نیستند استفاده از نوروفیدبک درمانی سبب می شود تا مغز طی چند ثانیه بازخورد مناسب را ارائه دهد در نتیجه یاد می گیرد که چگونه امواج بیشتری را تولید و به بهبود عملکرد خود کمک کند.

روند یادگیری در نوروفیدبک

برای انجام خدمات نوروفیدبک سه روش یادگیری وجود دارد:

۱-یادگیری نیمه هوشیار

این نوع یادگیری در نوروفیدبک زمانی اتفاق می افتد که مغز به صورت ناخودآگاه اقدام به باز شناسایی خود بر روی مانیتور کند و سپس با ایجاد تغییرات مطلوب، امواج مناسب را حفظ کند. در این فرایند که در سطح نیمه هوشیار اتفاق می افتد فرد به تدریج حس می کند که برای تغییر امواج نیاز به تلاش بیشتری ندارد و این طور تصور می کند که او تنها در حال تماشای مانیتور و گوش دادن به صداها است و بدون توجه به اتفاقاتی که در مسیر عصبی رخ می دهد به فعالیت خود ادامه می دهد.

۲-ایجاد ارتباط هوشیار بین حالات مغزی و احساسات

در این روش از یادگیری ارتباط هشیاری بین احساس فرد و صداها و تصاویر راهنما اتفاق می افتد. این فرایند که نوعی یادگیری هشیارانه است باعث ایجاد یک آگاهی از حسی در بدن می شود که قبلا به آن توجه نمی شده است. خدمات نوروفیدبک– به عنوان مثال افراد بعد از انجام این نوع از خدمات نوروفیدبک قادر خواهند بود به صورت ارادی کاری انجام دهند تا آن حس را دوباره تجربه کنند.

۳-انعطاف پذیری بیشتر در مسیرهای عصبی

در آخر خدمات نوروفیدبک می تواند باعث تغییر مطلوب در مغز از طریق تمرین دادن مسیرهای عصبی شود. بنابراین هرچه مغز برای رسیدن به حالت بهینه بیشتر تمرین کند برای پاسخ به نیاز ها و برطرف کردن آن ها منعطف تر خواهد شد.

خدمات نوروفیدبک– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند نوروفیدبک دولتی- هزینه نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک کودکان- عکس دستگاه نوروفیدبک- هزینه نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک و افسردگی- درمان نوروفیدبک  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها  به تنهایی سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ و تلفن ثابت ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی نوبت در مرکز درمانی فدک واقع در توس ۶۲ با شماره تلفن۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ در تماس باشید.

Visits: 3

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *