تاثیر نوروفیدبک بر بهبود عملکرد ورزشکاران| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

تاثیر نوروفیدبک بر بهبود عملکرد ورزشکاران| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد


درمان افسردگی با نوروفیدبک ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  نوروفیدبک در – هزینه نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- درمان افسردگی با دستگاه tdcs- آیا نوروفیدبک افکار منفی را درمان میکند- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد  خواهیم پرداخت.

درمان افسردگی با نوروفیدبککلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج ؛  با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد نوروفیدبک در – هزینه نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- درمان افسردگی با دستگاه tdcs- آیا نوروفیدبک افکار منفی را درمان میکند- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج می توانید با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

درمان افسردگی با نوروفیدبک- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری با شماره ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ رزرو نوبت تلفنی انجام می گیرد .

درمان افسردگی با نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
درمان افسردگی با نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

افسردگی چیست؟

نوروفیدبک به افسردگی کمک می کند، اما تنها برای افسردگی به کار نمی رود .ممکن است شما افسرده نباشید اما ناخوش احوالی هایی را به صورت مقطعی احساس کنید که نوروفیدبک می تواند در رفع این احوال بد به شما کمک کند.

در مورد افسردگی ، روحیه افسرده برای هفته ها یا ماه ها پایدار است و با احساس غم، ناامیدی، کاهش علاقه به فعالیت ها و احساسات منفی مشخص می شود. افسردگی یک بیماری واقعی با درجات مختلف است، از کاهش روحیه مثبت و فعالیت ها فردی، تا این احساس که زندگی دیگر ارزشی ندارد و برنامه ریزی برای خودکشی متغیر است!

نمی توان به یک دلیل واحد برای افسردگی اشاره کرد. این بیماری می تواند به دلیل عوامل مختلف ایجاد شود. دلایل اصلی که باعث ایجاد یا محرک افسردگی می شود، شرایط و وقایع زندگی است (به عنوان مثال، تنهایی، گرسنگی، جدایی، زایمان، مواد مخدر و الکل، شرایط بیولوژیکی، دارو، سندرم های روانپزشکی و برخی از خصوصیات شخصیتی (ارثی))

گاهی اوقات ترکیبی از علل رخ می دهد و می تواند “مارپیچ رو به پایین” ایجاد کند. به عنوان مثال، فردی به دلیل یک وضعیت بیماری احساس کمبود می کند و سپس یک رویداد زندگی مانند طلاق را تجربه می کند که باعث افسردگی می شود. درمان افسردگی با نوروفیدبک- به همین دلیل فرد برای دیدن دوستان احساس انگیزه کمتری می کند و منزوی می شود که در افسردگی نقش مهمی دارد.

انواع افسردگی

علائم افسردگی بسیار متفاوت است و از جهات مختلفی در زندگی تأثیر می گذارد. برخی از آنها علائم عاطفی مانند احساس پوچی، غم، ناامیدی، اضطراب یا حتی افکار خودکشی را تجربه می کنند. برخی دیگر با علائم جسمی مانند خستگی، مشکلات خواب، از دست دادن اشتها، رانندگی و رفتار جنسی ناسالم یا درد درگیر هستند. اغلب افراد علاقه خود را نسبت به فعالیتهایی که قبلاً لذت بخش می دانستند از دست می دهند.

برای تشخیص افسردگی، DSM5 ، معیارهای طبقه بندی خاصی را ارائه داده است.

دو نوع اصلی افسردگی عبارتند از: اختلال افسردگی اساسی و اختلال افسردگی منظم.

علائم مرتبط با آنها با هم همپوشانی دارند، اما اختلال افسردگی مداوم کمتر از اختلال افسردگی اساسی حاد و شدید به نظر می رسد، اما افسردگی زمانی به عنوان یک بیماری مزمن در نظر گرفته می شود که حداقل ۲ سال ادامه یابد.

علائم افسردگی

  • خلق و خوی افسرده (احساس غم، پوچی، ناامیدی) تقریباً هر روز
  • از علاقه یا لذت نسبت به همه یا بعضی فعالیتها تقریباً کاسته شده است.
  • کاهش وزن قابل توجه یا افزایش وزن، یا کاهش و افزایش اشتها تقریباً هر روز
  • بی خوابی یا هایپسمی تقریباً هر روز
  • تحریک روانی یا خشم تقریباً هر روز
  • خستگی یا از بین رفتن انرژی تقریباً در هر روز
  • احساس بی ارزشی یا گناه بیش از حد یا نامناسب
  • توانایی تفکر یا تمرکز، یا تصمیم گیری کاهش می یابد

افکار مکرر در مورد مرگ، ایده های خودکشی مکرر بدون برنامه مشخص، یا اقدام به خودکشی یا برنامه خاصی برای خودکشی است. دکتر هاموند، دکتر و روانشناس از دانشکده پزشکی فیزیکی و توانبخشی دانشکده پزشکی یوتا افسردگی را از دیدگاه بیولوژیکی اینگونه شرح می دهد:

“ناحیه جلو مغز در سمت چپ با احساسات مثبت و انگیزه همراه است، که مرکز تمایل به ارتباط گرفتن با افراد دیگر است. ناحیه جلو در سمت راست مغز بیشتر با افسردگی و ترس همراه است و همراه با انگیزه خروج از جمع و دوری از افراد دیگر است. درمان افسردگی با نوروفیدبک- هنگامی که فعالیت موج مغزی آهسته تری در ناحیه سمت چپ مغز وجود دارد، این قسمت از مغز غیرفعال تر است و فعالیت ناحیه راست غالب تر است. چنین فردی مستعد است که راحت تر افسرده شود و از سایر افراد فاصله بگیرد.

درمان افسردگی

پیش بینی می شود که افسردگی تا سال ۲۰۲۰ به مهمترین بیماری جهانی تبدیل شود. این بیماری تا ۱۵٪ از جمعیت کشورهای صنعتی را تحت تأثیر قرار می دهد. تعداد نسخه های داروهای ضد افسردگی فقط برای انگلیس در سال ۲۰۱۱ تقریباً ۵۰ میلیون و با هزینه ۲۷۰ میلیون پوند بود، اما کل مراقبت های بهداشتی و هزینه های اقتصادی درمان افسردگی بسیار بیشتر است، این مبلغ در حدود ۱۱ میلیارد پوند در سال در انگلیس طبق گزارشات اخیر است. از آنجا که انواع مختلف و دلایل مختلف برای بروز افسردگی وجود دارد، گزینه های درمانی زیادی نیز وجود دارد.

گزینه های اصلی درمان شامل ترکیبی از موارد زیر است:

داروها (به عنوان مثال داروهای ضد افسردگی)

مشاوره یا صحبت کردن با روشهای درمانی (مانند روان درمانی، درمان شناختی رفتاری)

تکنیک های خودیاری

با این حال، این گزینه ها عمدتا علائم را سرکوب می کنند و یا در نحوه مقابله با علائم فرد را حمایت می کنند.

محققان دریافته اند که داروهای ضد افسردگی الگوهای موج مغزی را که می توانند مسئول افسردگی باشد، اصلاح نمی کنند. به نظر می رسد که در صورت بروز شرایط نامطبوع ناگهانی در زندگی، درمان دارویی برای درمان افسردگی به صورت فوری و مقطعی مناسب باشد. همچنین شواهد جدیدی وجود دارد که نشان داده است که به طور متوسط ​، داروهای ضد افسردگی فقط ۱۸٪ اثرات بیشتری نسبت به دارونما ها دارند. اما نوروفیدبک به طور عمیق تری باعث کاهش روحیه افسرده می شود.

نوروفیدبک و افسردگی

برخلاف این گزینه ها، نوروفیدبک قادر است تغییری در منبع این علائم افسردگی در سیستم عصبی مرکزی ایجاد کند. درمان افسردگی با نوروفیدبک- در طول نوروفیدبک ما بهبود روحیه افسرده و سایر علائم شما را زیر نظر گرفته تا مطمئن شویم این روش برای شما موثر است. اکثر مراجعین بعد از ۳-۶ جلسه تفاوت را حس می کنند.روش نوروفیدبک برای افسردگی بسیار امیدوار کننده است زیرا نه تنها علائم افسردگی را برطرف می کند بلکه می تواند جنبه های بیولوژیکی و ارثی فرد را برای افسردگی تغییر دهد. با نتایج موفق آمیز نوروفیدبک دیگر نیازی به دارو نخواهید داشت. نوروفیدبک اغلب حدود ۲۰ تا ۲۵ جلسه برای جوابدهی زمان نیاز دارد.

درمان افسردگی با نوروفیدبک– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک- نوروفیدبک دولتی- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- درمان افسردگی با دستگاه tdcs- آیا نوروفیدبک افکار منفی را درمان میکند- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی نوبت در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج ، به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد.

Visits: 22

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *