درمان میگرن با tdcs | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

درمان میگرن با tdcs | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


درمان میگرن با tdcs انجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  تفاوت نوروفیدبک و tdcs- تحریک الکتریکی مغز برای درمان افسردگی- تعداد جلسات tdcs- تحریک الکتریکی مغز در مشهد- تی دی سی اس- تاثیر tdcs بر افسردگی- دستگاه تی دی سی اس  درمشهد- نحوه کار با دستگاه tdcs  خواهیم پرداخت.

درمان میگرن با tdcsکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد تفاوت نوروفیدبک و tdcs- تحریک الکتریکی مغز برای درمان افسردگی- تعداد جلسات tdcs- تحریک الکتریکی مغز در مشهد- تی دی سی اس- تاثیر tdcs بر افسردگی- دستگاه تی دی سی اس  درمشهد- نحوه کار با دستگاه tdcs   با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

درمان میگرن با tdcs – نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

درمان میگرن با tdcs | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
درمان میگرن با tdcs | انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

دستگاه tdcs چیست؟

یکی از دستگاه های مربوط به نوروتراپی است . نوروتراپی به معنی درمان اعصاب و یا درمان سلولهای عصبی است. از این وسیله درمانی هم اکنون در اکثر کشورهای پیشرفته استفاده می شود زیرا کاملا بی ضرر و بدون عوارض است. بعبارتی دیگر دستگاهی است که برای درمان سلول های عصبی و یا بیماری های مربوط به اعصاب بکار می رود.

طرز کار این دستگاه چگونه است؟

این دستگاه معمولا دارای یک باطری ۹ ولتی است و جریان مستقیم حداکثر ۲ میلی آمپر ایجاد می کند که توسط سیم ها به دو عدد سنسور یا الکترود هدایت می شود. درمان میگرن با tdcs –  این الکترودها در داخل یک پارچه اسفنجی که با محلول آب نمک خیس شده قرار می گیرند تا هدایت جریان الکتریکی بهتر شود. الکترودهای مزبور که یکی قطب مثبت (آند) و دیگری قطب منفی (کاتد) است روی پوست سر قرار داده می شود .

آیا این الکترودها را در هر جایی از سر می توان قرار داد؟

گفتنی است که هر ناحیه از مغز از نظر فیزیولوژی کار مخصوص به خود را دارد و با توجه به نوع بیماری و با توجه به نوع کاری که می خواهیم انجام دهیم محل قراردادن الکترود ها فرق می کند.

نحوه عملکرد و تاثیر این دستگاه به مغز چگونه است ؟

جریان الکتریکی ضعیف توسط الکترود هایی که بر روی پوست سر وصل شده، از قسمت های مختلف عبور می کند تا خود را به سطح قشر مغز برساند .این قسمت های مختلف عبارتند از طبقات مختلف پوست ،مو، استخوان ،جمجمه ،سخت شامه ،نرم شامه و مایع مغزی نخاعی که بین آنها قرارگرفته است. دراین مسیر حدود ۵۰% توان الکتریکی گرفته می شود و درحدود ۵۰% با قیمانده این جریان الکتریکی ضعیف می تواند خود را به سطح قشر مغز برساند.

آیا این جریان ضعیف الکتریکی برای مغز و یا انسان مضراست؟

خیر تا بحال هیچ نوع عوارض جانبی از این دستگاه گزارش نشده است.

جریان الکتریکی ضعیف در سطح قشر مغز چگونه عمل می کند که باعث بهبود عملکرد و یا درمان بیماری می شود ؟

درمان میگرن با tdcs – جریان الکتریکی مستقیم و ضعیف که به قشر مغز می رسد در سطح نورون ها یا سلول های مغزی در ناحیه قطب مثبت با عث دپولاریزاسیون و در ناحیه قطب منفی (کاتد) باعث هیپرپولاریزاسیون در سطح سلول مغزی می شود این عمل باعث ورود کلسیم به داخل سلول شده و در نتیجه باعث افزایش فعالیت سلولی می شود.

خود این عمل باعث افزایش میزان گلوکز و اکسیژن در آن ناحیه می شود و به ترمیم مغز کمک می کند. این عمل از طریق ایجاد ارتباطات جدید بین سلول ها ویا ایجاد ارتباط سلول های سالم با سلول های آسیب دیده در مجموع به باز توانی و ترمیم و بهبود و یا افزایش توان عملکرد در آن ناحیه می انجامد .

در چه مواردی می توان از دستگاه tdcs استفاده کرد؟

این وسیله یک ابزار کمکی برای درمان است که افراد سالم  نیز می توانند برای افزایش توان عملکرد مغزی  تقویت حافظه  و افزایش قدرت یادگیری از آن استفاده کنند . درمان میگرن با tdcs – در ضمن بعنوان درمان کمکی در بیماری های مثل افسردگی، اضطراب، بی خوابی ، سردردهای  میگرنی، فیبرو میالژی، بازتوانی سکته مغزی، اختلالات تکلمی که به دنبال سکته مغزی ایجاد شده.

انواع دردهای مختلف بدن که به دارو جواب نداده ، وزوزگوش ، پارکینسون ، آسیب های ناشی از ضربه نخاع ، کاهش اشتها ،تعدیل وزن ، تقویت حافظه دربیماری آلزایمر و بیش فعالی کودکان بکار می رود و در مورد خانم های  حامله ای که از بیماری افسردگی رنج می برند وبعلت محدودیت در مصرف داروی ضد افسردگی نمی توان به آنها دارو تجویز کرد بهترین وبی ضررترین وسیله در این مورد انتخاب tdcs است چون هیچگونه عوارض جانبی ندارد.

چه کسانی نباید از دستگاه tdcs استفاده کنند ؟

افرادی که باطری قلب و یا دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب دارند و کسانی که پوست سر آنها زخم  است  و یاخراشیدگی دارد .

مدت زمانیکه بیمار باید در زیر دستگاه بماند چقدر است ؟

معمولا بسته به پروتکل وبرنامه درمانی که درمانگر بر روی دستگاه انتخاب کرده دستگاه  بطور اتوماتیک  پس از اتمام برنامه خاموش می شود و در موقع خاموش شدن با آلارمی که دارد درمانگر الکترودها را از سرجدا می کند،  به طور متوسط مدت زمان درمان  حداقل ۱۰دقیقه و حداکثر ۳۰دقیقه است و درمانگر باتوجه به نوع بیماری مدت زمان را از قبل تعیین می کند .

وقتیکه دستگاه tdcs کار می کند شخص چه احساسی دارد ؟

در شروع درمان معمولا شخص احساس سوزش خیلی ضعیفی در ناحیه ای که الکترود وصل شده احساس می کند و پس از مدتی ازبین می رود .

تعداد جلسات و فاصله بین جلسات چگونه تنظیم می شود؟

براساس نوع  درمان متفاوت است. معمولا تعداد جلسات حداکثر ۱۰ جلسه و فاصله بین جلسات ۲۴ساعت می باشد و در بعضی موارد فاصله بین جلسات بیشتر و یا کمتر نیز می شود.

درمان میگرن با tdcs – در این مقاله به موضوعات مهمی مانند تفاوت نوروفیدبک و tdcs- تحریک الکتریکی مغز برای درمان افسردگی- تعداد جلسات tdcs- تحریک الکتریکی مغز در مشهد- تی دی سی اس- تاثیر tdcs بر افسردگی- دستگاه تی دی سی اس  درمشهد- نحوه کار با دستگاه tdcs  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Visits: 165

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *