درمان وسواس فکری| معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

درمان وسواس فکری| معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد


درمان وسواس فکری  : معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی شایع ، درک نیازهای ویژه گروههای خاص دچار بیماری روانپزشکی در محیط های طبی مانند سالمندان، کودکان، افراد دچار ناتوانی ذهنی و … می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان متعهد ما در موضوعات  تمرین درمان وسواس فکری- دعا برای درمان وسواس فکری- درمان وسواس فکری با داروهای گیاهی- درمان وسواس فکری بدون دارو- تجربه درمان وسواس فکری- تمرین درمان وسواس فکری – درمان وسواس فکری مذهبی-درمان وسواس فکری شدید  نیز است.

درمان وسواس فکریکلینیک زندگی شاد افتخار دارد که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در سالمندان، بزرگسالان، نوجوانان  و کودکان با ۳۰% تخفیف با تمام توان در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان مجرب خود در مورد تمرین درمان وسواس فکری- دعا برای درمان وسواس فکری- درمان وسواس فکری با داروهای گیاهی- درمان وسواس فکری بدون دارو- تجربه درمان وسواس فکری- تمرین درمان وسواس فکری – درمان وسواس فکری مذهبی-درمان وسواس فکری شدید   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با عالی ترین تیم از بهترین روانپزشکان کشور به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان می پردازد ؛ موسسه تخصصی زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. با توسعه دنیای صنعتی و افزایش فشارهای جسمی روانی ناشی از زندگی صنعتی، اختلالات مرتبط با استرس در انسان رو به افزایش است. ویژگی اساسی این تغییر، پررنگ شدن عوامل روانی اجتماعی و فرهنگی و اهمیت یافتن تاثیر عوامل اجتماعی بر بروز و سیر و درمان بیماری ها است. هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد.

درمان وسواس فکری- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز انجام می گیرد.

درمان وسواس فکری| معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد
درمان وسواس فکری| معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

درمان شناختی-رفتاری در درمان وسواس

می توان گفت بهترین روش برای درمان وسواس درمان شناختی-رفتاری است. برای دریافت خدمات مرتبط با این درمان باید به روانشناسان بالینی مراجعه کنید. درمان وسواس فکری–  این روش دو بخش اصلی را شامل می شود. بخش اول مواجهه و پیشگیری از واکنش و بخش دوم شناخت درمانی می باشد. این روش درمانی باید با مشاوره و یاری گرفتن از درمانگر صورت گیرد. در ادامه توضیح ساده ای از هر بخش این روش درمانی را برای شما ارائه می دهیم.

۱ـ مواجهه و پیشگیری از واکنش

در این روش درمانگر از شما می خواهد، که با وسواس فکری خود به صورت مرتب مواجه شوید. سپس باید از انجام رفتار وسواس گونه اجتناب کنید و در برابر آن مقاومت کنید تا زمانی که اضطراب شما کاهش یابد. بعنوان مثال اگر به میکروب ها حساسیت دارید و پس  از لمس هر چیزی دستتان را می شویید، درمانگر از شما می خواهد یک وسیله نسبتا میکروبی که به آن حساسیت دارید، مانند دستگیره در را لمس کنید و سپس شما باید در برابر شستن دستان تان مقاومت کنید.

درمان وسواس فکری– در حین مقاومت اضطراب شما رفته رفته کاهش یافته و متوجه می شوید که با نشستن دستتان اتفاق خاصی نمی افتد و همچنین یاد می گیرید، در برابر رفتارهای وسواس خود مقاومت کنید و استرس تان نیز کاهش میابد و درک میکنید که نیازی به رفتار های مکرر وسواسی ندارید. با روش مواجهه و پیشگیری می توان الگوهای ذهنی خود در مورد افکار وسواس گونه را باز طراحی کنید و به مغزتان بیاموزید تا در نشانه های اختلال وسواس فکری-عملی را برای همیشه کاهش دهد. معمولا درمانگر هنگام مواجهه روش های آرام سازی را نیز به شما آموزش می دهد تا بتوانید پاسخ های مناسب را جایگزین پاسخ اضطرابی کنید.

۲- شناخت درمانی

این بخش از درمان بر افکار وسواس گونه که پایه اصلی بروز رفتار وسواس گونه است تمرکز دارد و به  شما کمک می کند تا نحوه برخورد سالم و موثر با افکار اغراق آمیز که باعث می شود مسئولیت سنگینی بر دوش خود احساس کنید، را بیاموزید.

روش های دیگر برای درمان وسواس فکری-عملی

روش های دیگری نیز برای درمان اختلال وسواس مورد استفاده قرار می گیرند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دارو درمانی

دارو درمانی اغلب در درمان وسواس های شدید توصیه می شود. برخی از داروهای افسردگی و داروهای ضد اضطرابی در درمان این اختلال موثر هستند. درمان وسواس فکری– با این حال دارو به تنهایی نمی تواند وسواس را درمان کند بلکه تنها می تواند روند درمان روانشناختی را تسریع کند.

خانواده درمانی

از آنجایی که این اختلال بر زندگی اجتماعی و خانوادگی فرد تاثیر می گذارد، خانواده درمانی بر روی آموزش اعضای خانواده برای کمک به فرد مبتلا به اختلال تاکید می کند. در خانواده درمانی هدف افزایش درک و شناخت از OCD و کاهش ناسازگاری های حاصل از آن است.

گروه درمانی

در این روش گروهی متشکل از افراد مبتلا به OCD، توسط درمانگر گرد هم آورده می شود. هدف از گروه درمانی کاهش انزوای افراد مبتلا به OCD و همیاری و افراد به درمان اختلال وسواس یکدیگر است.

درمان وسواس فکری– در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند تمرین درمان وسواس فکری- دعا برای درمان وسواس فکری- درمان وسواس فکری با داروهای گیاهی- درمان وسواس فکری بدون دارو- تجربه درمان وسواس فکری- تمرین درمان وسواس فکری – درمان وسواس فکری مذهبی-درمان وسواس فکری شدید  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی  و روانی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما دیدن افرادی شاد و بدون دغدغه در جامعه می باشد.

 

 

Visits: 10

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *