روانپزشک با تجربه در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

روانپزشک با تجربه در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد


فهرست مطالب

روانشناس بهتره یا روانپزشک   : معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی شایع ، درک نیازهای ویژه گروههای خاص دچار بیماری روانپزشکی در محیط های طبی مانند سالمندان، کودکان، افراد دچار ناتوانی ذهنی و … می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان متعهد ما در موضوعات  چه کسانی نیاز به روانپزشک دارند- روانشناس بهتره یا روانپزشک – به روانپزشک چه بگوییم- از کجا بفهمیم نیاز به روانپزشک داریم- سوالات دکتر روانشناس- دکتر روانشناس- ایا رفتن به روانپزشک خوب است- برای درمان افسردگی به روانشناس مراجعه کنیم یا روانپزشک  نیز است.

روانشناس بهتره یا روانپزشک کلینیک زندگی شاد افتخار دارد که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در سالمندان، بزرگسالان، نوجوانان  و کودکان با ۳۰% تخفیف با تمام توان در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان مجرب خود در مورد چه کسانی نیاز به روانپزشک دارند- روانشناس بهتره یا روانپزشک – به روانپزشک چه بگوییم- از کجا بفهمیم نیاز به روانپزشک داریم- سوالات دکتر روانشناس- دکتر روانشناس- ایا رفتن به روانپزشک خوب است- برای درمان افسردگی به روانشناس مراجعه کنیم یا روانپزشک   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با عالی ترین تیم از بهترین روانپزشکان کشور به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان می پردازد ؛ موسسه تخصصی زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. با توسعه دنیای صنعتی و افزایش فشارهای جسمی روانی ناشی از زندگی صنعتی، اختلالات مرتبط با استرس در انسان رو به افزایش است. ویژگی اساسی این تغییر، پررنگ شدن عوامل روانی اجتماعی و فرهنگی و اهمیت یافتن تاثیر عوامل اجتماعی بر بروز و سیر و درمان بیماری ها است. هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد.

روانشناس بهتره یا روانپزشک – توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز انجام می گیرد.

روانشناس بهتره یا روانپزشک | معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد
روانشناس بهتره یا روانپزشک | معتبرترین خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

روانشناس یا روانپزشک؟!

افراد همان گونه که دچار بیماری ها و مشکلات جسمی می شوند و نیاز به مراجعه به پزشک خواهند داشت، ممکن است به دلیل زمینه های قبلی و استعداد ژنتیکی و یا به دلیل شرایط محیطی، زندگی روزمره و مشکلات مربوط به آن دچار مشکلات روانشناختی نیز شوند. اما متاسفانه با اینکه مردم برای کوچکترین مشکلات جسمی خود به سرعت به پزشک مراجعه می کنند، اما درد و رنج های روحی خود را مدتها با خود همراه دارند و حاضر نمی شوند برای حل آن کمک بگیرند. زمانی هم که به فکر حل مشکل خود و دریافت کمک می افتند نمی دانند که باید به روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنند.  این عدم آگاهی باعث شده که مردم به افراد مختلف مراجعه کنند و به نتیجه ی مطلوبی دست پیدا نکنند.

روانپزشک

روانشناس بهتره یا روانپزشک – روانپزشک کسی است که ابتدا دوره ی پزشکی را گذرانده و سپس تخصص خود را در حوزه ی روانپزشکی اخذ کرده است. در واقع روانپزشک، پزشکی است که می توانید برای مشکلات روحی و روانی به او مراجعه کنید. مهم ترین تفاوت یک روانپزشک با یک روانشناس این است که روانپزشک اجازه ی تجویز دارو دارد اما به اندازه ی یک روانشناس در حوزه ی تکنیک های ارتباطی و روان درمانی آموزش ندیده است. بنابراین یک روانپزشک بیشتر جهت درمان دارو را انتخاب خواهد کرد.

روانشناس:

روانشناس کسی است که مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته ی روانشناسی از دانشگاه دریافت کرده است. بعلاوه، بسیاری از روانشناسان در انواع خاصی از روان درمانی ها تخصص دارند. و چنین اشخاصی پس از گذراندن دوره های تخصصی روان درمانی، روان درمانگر خواهند شد. امکان ندارد که یک روان درمانگر یا روانشناس دارو تجویز کند و بنابراین اغلب درمان هایی را که شامل صحبت کردن هستند انتخاب خواهد کرد. صحبت درباره ی نگرانی های شما، اینکه چه چیزی می خواهید، و اینکه مشکل چیست؟

روانشناس یا روانپزشک؟

شما می دونید اولویت آغاز درمان با روانشناس یا روانپزشک است؟ اغلب افراد به دلیل اینکه به دنبال دریافت نتیجه ی سریع از درمان هستند، ترجیح می دهند به روانپزشک مراجعه کرده و دارو دریافت کنند. اما از نظر تخصصی بهتر است مراجعه کننده در صورتی که بزرگسال است به یک روانشناس بالینی و در صورتی که کودک است به یک روانشناس بالینی کودک مراجعه کرده تا توسط این متخصصین مشخص شود که مشکل فرد چیست و آیا نیاز به درمان دارویی دارد یا خیر. روانشناس بهتره یا روانپزشک –  اگر لازم بود درمان دارویی دریافت کند به یک روانپزشک ارجاع داده خواهد شد، ولی در غیر این صورت با روان درمانی فرد می تواند مشکلاتش را حل کند. مراکزی که دارای تیم های درمانی هستند و بین روانشناس یا روانپزشک و بعضا در صورت نیاز پزشک ها و متخصصین دیگری از قبیل متخصصین تغذیه، مغز و اعصاب و … همکاری وجود دارند می توانند بهترین انتخاب بوده و درمان را در سطح خوبی هدایت کنند.

در اغلب موارد کار روانشناس و روانپزشک مکمل یکدیگر است. چرا که طبق دیدگاه زیستی_روانی_اجتماعی به اختلالات و مشکلات روانشناختی وقتی افراد دچار یک مشکل روانشناختی می شوند هم ساختار مغزی و هورمونی آن ها دچار تغییر شده، هم نوع تفکر و شناخت های آن ها تغییر می کند و هم در روابط خانوادگی و اجتماعی مشکلاتی به وجود میآید. روانشناس بهتره یا روانپزشک – بنابراین لازم است که چنین فردی برای تنظیم جنبه های بیولوژیکی و زیستی از دارو استفاده کند و برای بهبود وضعیت شناختی و عاطفی و همچنین بهبود روابط به روانشناس بالینی مراجعه کرده و از تکنیک های روان درمانی استفاده کند. البته هنگام مراجعه به روانشناس این نکته را در نظر داشته باشید که هر روانشناسی لزوما روان درمانگر نیست، بنابراین برای روان درمانی به یک روانشناس بالینی که در یکی از انواع روان درمانی ها دوره دیده و تخصص دارد مراجعه کنید.

رابطه ی روانپزشک و روانشناس را می توان به رابطه ی یک جراح استخوان و یک فیزیوتراپ تشبیه کرد، فردی که نزد روانپزشک رفته و دارو مصرف می کند اما به روانشناس مراجعه نمی کند مثل شخصی است که پس از یک شکستگی استخوان و انجام جراحی نیازی به مراجعه به فیزیوتراپ نمی بیند!!! داروها صرفا اختلالاتی که در ساختارهای مغزی به وجود آمده را برطرف می کنند اما در زمینه ی شناخت و عواطف و همین طور ارتباطات نمی توانند موثر باشند. شما دارویی سراغ دارید که با خوردن آن بتوانید افکار خود را تغییر دهید؟ یا دارویی سراغ دارید که با خوردن آن مهارت های ارتباطی تان بهبود یابد؟

روانشناس بهتره یا روانپزشک – در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند چه کسانی نیاز به روانپزشک دارند- روانشناس بهتره یا روانپزشک – به روانپزشک چه بگوییم- از کجا بفهمیم نیاز به روانپزشک داریم- سوالات دکتر روانشناس- دکتر روانشناس- ایا رفتن به روانپزشک خوب است- برای درمان افسردگی به روانشناس مراجعه کنیم یا روانپزشک  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی  و روانی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما دیدن افرادی شاد و بدون دغدغه در جامعه می باشد.

Views: 2

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *