روانپزشک کودک در مشهد | خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد

روانپزشک کودک در مشهد | خدمات خاص و جامع روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در تخصصی ترین مرکز روانپزشکی مشهد


روانپزشک خصوصی در مشهد  : کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی شایع ، درک نیازهای ویژه گروههای خاص دچار بیماری روانپزشکی در محیط های طبی مانند سالمندان، کودکان، افراد دچار ناتوانی ذهنی و … می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان متعهد ما در موضوعات  روانپزشک خوب در مشهد- روانشناس مشهد- هزینه روانشناس در مشهد- کلینیک روانپزشکی مشهد- روانشناس خانم در مشهد- بهترین بیمارستان اعصاب و روان مشهد- روانپزشک مشهد ناصرخسرو  نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

روانپزشک خصوصی در مشهدکلینیک زندگی شاد افتخار دارد که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در سالمندان، بزرگسالان، نوجوانان  و کودکان با ۳۰% تخفیف با تمام توان در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان مجرب خود در مورد روانپزشک خوب در مشهد- روانشناس مشهد- هزینه روانشناس در مشهد- کلینیک روانپزشکی مشهد- روانشناس خانم در مشهد- بهترین بیمارستان اعصاب و روان مشهد- روانپزشک مشهد ناصرخسرو   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر حضور شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با عالی ترین تیم از بهترین روانپزشکان کشور به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان می پردازد ؛ موسسه تخصصی زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. با توسعه دنیای صنعتی و افزایش فشارهای جسمی روانی ناشی از زندگی صنعتی، اختلالات مرتبط با استرس در انسان رو به افزایش است. ویژگی اساسی این تغییر، پررنگ شدن عوامل روانی اجتماعی و فرهنگی و اهمیت یافتن تاثیر عوامل اجتماعی بر بروز و سیر و درمان بیماری ها است. هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد.

روانپزشک خصوصی در مشهد- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با درمان های بدون دارو و پایدار برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ انجام می گیرد.

روانپزشک خصوصی در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد
روانپزشک خصوصی در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

معرفی روانپزشکی

روان‌پزشکی یکی از شاخه های مهم پزشکی است. این رشتهٔ تخصصی به مسائل رفتاری، هیجانی ودرمان و پیشگیری اختلالات روانی آدمی می‌پردازد. روانپزشک پزشکی است که متخصص در بهداشت روان، از جمله اختلالات مصرف مواد می باشد. روانپزشکان در ارزیابی جنبه های روانی و جسمی و مشکلات روحی تخصص دارند. ارزیابی روان‌پزشکی معمولاً شامل اخذ شرح حال و معاینه وضعیت روانی است.

معاینه فیزیکی، انجام آزمایش و در بعضی موارد تصویربرداری از مغز از جمله روش‌هایی هستند که برای بررسی به کار می‌روند. اساس درمان‌های انجام‌شده در روانپزشکی داروها و روان‌درمانی‌ها هستند. روانپزشک خصوصی در مشهد-  تمامی روانپزشکان برای سنجش و درمان بیماری های روانی آموزش های لازم را می بینند. روانپزشکان و متخصصان بهداشت روانی تنها کسانی هستند که مرجعیت تجویز دارو برای درمان بیماری های روانی را دارند. برخی از روانپزشکان متخصص در کمک به گروه سنی ویژه ای می باشند، مانند روانپزشک کودکان، که درمان گروه سنی کودکان یا نوجوانان بر عهده آنهاست.

شخصیت ، دانش و مهارت های لازمه یک روانپزشک

روانپزشک باید مهارتهای مورد نیاز ،دانش و تحصیلات لازم را کسب نماید. برای مثال :

  • علاقه زیاد به انسان ها و حل مشکلات آنها چون در صورت عدم علاقه مندی نمیتوانند شنونده خوبی باشند
  • ثبات عاطفی : زیرا بسیاری از مراجعین روانپزشکان دچار اختلالات روحی و روانی هستند و از مشکلات روحی رنج می برند و روانپزشک باید از ثبات روحی بالایی برخوردار باشد تا بتواند به دور از احساسات تصمیمی منطقی اتخاد نماید.
  • صبر و حوصله برای گوش کردن به صحبت های بیماران و آرامش دادن به مراجعین
  • رازداری : برای درمان گاهی اوقات بیماران مجبور می شوند خصوصی ترین مسایل زندگی خود را با روانپزشک درمیان بگذارند و در صورت عدم اطمینان از رازداری پزشک خود ، تشخیص و درمان با موفقیت انجام نخواهد شد.
  • مهارت های ارتباطی عالی به منظور تأثیر گذاری بر بیماران
  • مهارت شنیداری و گفتاری خوب
  • قدرت تصمیم گیری به منظور اتخاذ تصمیم مناسب و صحیح به دور از احساسات و مسائل غیر تخصصی
  • توان حل مساله برای حل مسایل و مشکلات بیماران

 آمار اختلالات روانپزشکی

۱۰ تا ۱۴ میلیون نفر از مردم ایران حداقل یک بار در طول عمر خود مسائل روانی را به نوعی تجربه کرده‌اند. روانپزشک خصوصی در مشهد- به نقل از آقای علی معین، رئیس کرسی یونسکو براساس آمار سازمان WHO از هر چهار نفر در خانواده حداقل یک نفر دچار اختلالات روانپزشکی هستند و اعضای خانواده‌ها نیز معمولاً درگیر مشکلات این عضو از خانواده می‌شوند.

مسئولیت و وظایف روانپزشکان

  • بررسی وضعیت ذهنی و فیزیکی بیماران برای تعیین ماهیت و حد اختلالات رفتاری، عاطفی و ذهنی
  • بررسی سوابق پزشکی و روانپزشکی بیمار جهت تشخیص بهتر بیماری و تجویز بهترین درمان
  • انجام تست های مختلف برای تشخیص بیماری و پیدا کردن بهترین راه درمان
  • تجویز دارو و انجام جلسات درمانی لازم تا زمانی که بیمار معالجه شود.
  • مشارکت با سایر متخصصان از جمله پزشکان، روانشناسان و… برای درمان همه جانبه بیمار تا رسیدن به معالجه کامل

محل کار روانپزشکان

روانپزشکان در اماکنی نظیر مطب های خصوصی ، کلینیک ها، بیمارستان های عمومی و روانپزشکی، مراکز پزشکی دانشگاه، سازمان های اجتماعی، دادگاه ها و زندان ها، خانه های پرستاری، صنعت،دولت، تنظیمات نظامی، برنامه های توانبخشی، اتاق های اورژانس، برنامه های بهداشت و درمان، و… می توانند به فعالیت خود بپردازند.

روانپزشک خصوصی در مشهد– در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند روانپزشک خوب در مشهد- روانشناس مشهد- هزینه روانشناس در مشهد- کلینیک روانپزشکی مشهد- روانشناس خانم در مشهد- بهترین بیمارستان اعصاب و روان مشهد- روانپزشک مشهد ناصرخسرو  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی  و روانی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما دیدن افرادی شاد و بدون دغدغه در جامعه می باشد.

Views: 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *