روانپزشک خوب برای درمان استرس| ارائه کلیه خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکیِ مشهد

روانپزشک خوب برای درمان استرس| ارائه کلیه خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکیِ مشهد


روانپزشک خوب برای درمان استرس  : ارائه کلیه خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکیِ مشهد ، این خدمات شامل انواع اختلالات روانپزشکی از جمله استرس و اضطراب، کم توانی ذهنی ، اسکیزوفرنی ، پراشتهایی یا بی اشتهایی عصبی ، اختلالات روانی در کودکان  و نوجوانان به دلایل مختلف و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان کار بلد ما در موضوعات  بهترین دکتر استرس در مشهد- بهترین دکتر برای درمان افسردگی در مشهد- بهترین دکتر برای درمان اضطراب- روانشناس اعصاب و روان- بهترین روانپزشک ایران کیست- پرسش و پاسخ استرس و اضطراب- درمان سریع استرس و اضطراب- روانپزشک خوب   نیز است.

روانپزشک خوب برای درمان استرسکلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت انجام انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با ۳۰% تخفیف در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان کاربلد خود در مورد بهترین دکتر استرس در مشهد- بهترین دکتر برای درمان افسردگی در مشهد- بهترین دکتر برای درمان اضطراب- روانشناس اعصاب و روان- بهترین روانپزشک ایران کیست- پرسش و پاسخ استرس و اضطراب- درمان سریع استرس و اضطراب- روانپزشک خوب    با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با دارا بودن بهترین روانپزشکان کشور و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان و کودکان می پردازد ؛ دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه های بزرگ می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کودکانی سالم و شاد در هرحال و فرزندانی موفق و پویا در آینده از همین حالا به فکر سلامت روان کودکان در کنار سلامت جسمانی آنها باشید ؛ چه بسا بسیاری از مشکلات جسمانی کودکان که بخاطر مشکلات روانی ایجاد می شود ؛ همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

روانپزشک خوب برای درمان استرس- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز انجام می گیرد.

روانپزشک خوب برای درمان استرس| ارائه کلیه خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکیِ مشهد
روانپزشک خوب برای درمان استرس| ارائه کلیه خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکیِ مشهد

اضطراب و استرس

با این که روش های دارو درمانی و روان شناختی مانند شناخت درمانی و رفتار درمانی و همچنین دارو درمانی این توانایی را دارد در درمان اضطراب بسیار موثر باشد، ولی اینگونه دیده می شود که هیپنوتیزم درمانی به همراه روش های درمانی روان شناختی و رفتار درمانی با اثر ترین درمان برای اختلال های اضطراب و استرس باشند. در این مورد کمک گرفتن از یک دکتر اضطراب و استرس بسیار مهم است.

تعریف استرس، اضطراب و دلشوره

استرس و اضطراب اصولا به شکل هم معنی به کار می روند ولی در تعریف های علمی این دو دارای تفاوت های بیشماری هستند. استرس به معنى نیرو است و به هر محرکى که در انسان ایجاد تنش کند، استرس زا یا عامل استرس می گویند.

تنش ایجاد شده در بدن و واکنش بدن را استرس مى گوییم به زبان دیگر هر عاملى باعث تنش روح و جسم و از دست رفتن تعادل روحی روانی شخص شود، استرس زا یا عامل استرس می باشد .

همچنین استرس را می توان یک حالت و یا یک تجربه روانی و جسمانی خاصی تعریف کرد که گذرا و موقتی می باشد.

و منشا و دلیل واقعی را دارا می باشد برای نمونه دانشجویی که از ارایه کنفرانس دچار ترس می شود. و یا دانش اموزی که استرس امتحان را دارد. و یا شخصی که در اولین برخورد خودش با جنس مخالف دچار اضطراب می شود.

ولی اضطراب مثل استرس دارای علامت های مشابه جسمانی و روانی است با این فرق که این علامت ها در شخص به شکل مزمن و پایدار تبدیل می شود. دکتر اضطراب و استرس در این امر به خوبی می تواند یاری رسان باشد.

اضطراب یک علامت سؤال

ولی اضطراب مثل یک علامت سؤال می باشد. یعنی حاصل تردید می باشد. نگرانی ما برای یک رخ داد مبهم و احتمالی است و بیشتر به این دلیل است که نمی دانیم چه می شود؟ آیا می توانم یا نمی توانم آیا موفق می شوم یا نمی شوم.

می توان گفت اضطراب وقتی در شخص بروز می‌کند که شروط استرس‌زا در زندگی او بیش از حد به طول بینجامد یا به‌طور پشت سر هم رخ دهد، و یا این که دستگاه عصبی بدن این توانایی را نداشه باشد برای مدت زمان زیاد همچنان باقی بماند. روانپزشک خوب برای درمان استرس- در این حالت بدن شخص فرسوده شده و در برابر بیماری‌های جسمی و روانی مختلف (مثل اضطراب) آسیب‌پذیر می‌شود این استرس و اضطراب و دلشوره یک حالت نابسامان و درهم ریختگی جسمانی خصوصا در قفسه سینه همراه با یک نگرانی فکری است که هشداری می باشد برای وقوع یک اتفاق واقعی و یا خیالی .

به شکل معمول اضطراب بیمارگونه یک جنبه خیالی و یا بدون هیچ مدل دلیلی است که شخص قادر به کنترل آن نمی باشد و یا این که می تواند با دارو به شکل موقت آن را کنترل کند . تجربه ها نشان می دهد که روان درمانی و هیپنوتیزم درمانی به همراه هم می تواند شخص را به صورت اساسی و ریشه ای درمان کند .

حالت های اضطراب و استرس

حالت های اضطراب همان آشفتگی و بی قراری جسمی و فکری است که در شخص بروز می کند . حالت های اضطراب مثل : تپش قلب – دلشوره – لرزش اندام – حالت تهوع – تنگی نفس – سرگیجه – خشکی دهان – سستی اندام و غیره … منشاء اضطراب ناشی از تجربه های تلخ و ناراحت کننده زمان کودکی و یا زمان گذشته فرد و یا ناشی از شرایط الان شخص می باشد. شروع ناگهانی استرس و اضطراب به همراه تمام علامت های ذکر شده بالا را تقریبا می توان حمله هراس یا وحشت نامید .

از دلیل های اصلی استرس و اضطراب می توان موارد زیر را نام برد:

۱.داشتن ترس از مورد تایید واقع نشدن

۲.داشتن ترس از ارزیابی منفی شدن

۳.بودن تردید از انجام و عواقب یک عمل خاص

۴.نگرانی شدید درباره یک اتفاق ناگوار یا نامشخص

۵.داشتن ترس از مرگ

۶. ترس از دست دادن عزیزان، شغل، ترس از تنهایی و…

۷.توقع اینکه دیگران همیشه منصفانه رفتار کنند

۸.توقع اینکه رویدادها مطابق میل فرد باشند

۹.اجبار به کسب مهارت و شایستگی در سطح بالا.

مورد های استرس زای دیگر که اگر ادامه پیدا کنند مزمن می شوند و تبدیل به اضطراب دائمی و بیمارگونه می شود که خود یکی از علامت های افسردگی است.

پیامدها و عواقب استرس و اضطراب

از جمله عواقب استرس و اضطراب داشتن اختلال در عملکرد روانی، رفتاری و جسمانی است. عامل های روانی مثل عدم متمرکز بودن حواس، فراموشی، پر خوری، اختلالات خواب، سو مصرف الکل و مواد مخدر، بی قراری، تحریک پذیری، اختلالات جنسی و در نهایت افسردگی و غیره می باشند. اختلال رفتاری مثل اختلال در عملکرد شغلی، تحصیلی و باعث از هم پاشیده شدن بنیان خانواده می شود.

اختلال های جسمانی برخی نشانه‌های استرس عبارت اند از

ضربان قلب سریع‌تر , سردرد , گرفتگی گردن و یا درد شانه‌ها , کمردرد , تنفس سریع , تعریق و کف دست‌های خیس,درد ناگهانی معده، تهوع و اسهال در طول زمان استرس

به طور کلی علت های اضطراب از نظر دکتر اضطراب و استرس به سه عامل زیر بر می گردد:

عوامل زیست شناختی و جسمانی:

در کسانی که مضطرب هستند، میزان بعضی از هورمون های موجود در خون غیر عادی است. پس هر آن چیزی که باعث اختلال در سیستم هورمونی بشود، برای بدن خطی خاص به حساب می آید. روانپزشک خوب برای درمان استرس- بارداری، کم کاری یا پر کاری تیروئید، پایین بودن قند خون، وجود غده ای در غدد فوق کلیوی که هورمون اپینفرین تولید می کند و بی نظمی ضربان های قلب از این عوامل می باشند.

عوامل محیطی و اجتماعی:

عامل های مختلف اجتماعی و ارتباطی بسیاری دلیل بر به وجود آمدن اضطراب در اشخاص می شود، مثل مشکل های خانوادگی، احساس جدایی و طرد شدگی از عامل های محیطی می توانیم به تغییرات ناگهانی و غیر منتظره اشاره کنیم، مثل زلزله، بیماری، مرگ یکی از افراد خانواده نام برد.

عوامل ژنتیکی و ارثی:

یکی از عامل های مهم اضطراب ژنتیک می باشد و احتمال اضطراب در فرزندان اشخاص مضطرب بسیار بالا می باشد.

البته الگو قرار دادن رفتار پدر و مادر و یادگیری و تکرار کار های آنان نقش به سزایی در اضطراب فرزندان دارد که این همان عامل اجتماعی است ولی تحقیق های مختلف افراد مختلف و بررسی های انجام شده بر روی حیوانات و دو قلو هایی که با هم یا جدا از هم زندگی می کنند و از والدین مضطرب به دنیا آمده اند، نشان دهنده این است که عامل های ژنتیکی نیز دارای اثر بسیاری هستند.

روانپزشک خوب برای درمان استرس- با تمام این تفاسیر باور نمی رود که ژن به خصوصی در این مورد نقش داشته باشد، بلکه ترکیب بعضی از ژن ها چنین پیامدی را به دنبال دارد.طبق آخرین تحقیق ها ارائه شده به نظر می رسد که عامل های ژنتیکی در بعضی انواع اضطراب مثل اختلال هراس و ترس از مکان های باز نقش خیلی بسزایی دارد.

درمان استرس ، اضطراب و دلشوره با کمک گیری از دکتر اضطراب و استرس و روان‌شناسان مختلف این مورد را نشان داده‌اند که شیوه درک ما عامل تعیین کننده شدّت و ضعف استرس است. آن‌ها همچنین عقیده دارند که نحوه درک هر شخصی از روش آموزش و تمرین قابل تغییر می باشد.

این نتیجه‌گیری روان‌شناسان و پزشکان و دکتر اضطراب و استرس بسیار دارای اهمیت می باشد چون در امروزه استرس‌های با شدت بالایی در زندگی همه افراد وجود دارد و هر روز هم استرس‌های جدیدی بر استرس‌های قبلی افزوده می شود. پس، آموزش دیدن و یادگیری چگونگی اصلاح نحوه ادراک و سازمان دادن دوباره آن، در پایین ترین شدّت، بسامد و مدّت بسیاری از اختلال های مربوط به استرس، این توانایی را دارد که خیلی مفید باشد.

بهترین گزینه برای شما این است که به محض دیدن هرکدام از این نشانه ها در خود هرچه سریع تر با مشاوران کلینیک زندگی شاد تماس بگیرید تا ضمن انتخاب دکتر اضطراب و استرس مناسب از مشاوره تخصصی در این زمینه برخوردار شوید.

روانپزشک خوب برای درمان استرس– در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند بهترین دکتر استرس در مشهد- بهترین دکتر برای درمان افسردگی در مشهد- بهترین دکتر برای درمان اضطراب- روانشناس اعصاب و روان- بهترین روانپزشک ایران کیست- پرسش و پاسخ استرس و اضطراب- درمان سریع استرس و اضطراب- روانپزشک خوب   پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و تندرستی شما عزیزان می باشد.

 

Views: 82

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *