روانپزشک خوب خانم در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

روانپزشک خوب خانم در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد


روانپزشک خوب خانم در مشهد  : کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی شایع ، درک نیازهای ویژه گروههای خاص دچار بیماری روانپزشکی در محیط های طبی مانند سالمندان، کودکان، افراد دچار ناتوانی ذهنی و … می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان متعهد ما در موضوعات   هزینه روانشناس در مشهد- روانشناس افسردگی مشهد- دکترخوب روانپزشک مشهد- خانم مشاور در مشهد- روانشناس خوب در مشهد – دکتر روانشناس خانم  نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

روانپزشک خوب خانم در مشهد کلینیک زندگی شاد افتخار دارد که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در سالمندان، بزرگسالان، نوجوانان  و کودکان با ۳۰% تخفیف با تمام توان در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان مجرب خود در مورد  هزینه روانشناس در مشهد- روانشناس افسردگی مشهد- دکترخوب روانپزشک مشهد- خانم مشاور در مشهد- روانشناس خوب در مشهد – دکتر روانشناس خانم   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر حضور شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با عالی ترین تیم از بهترین روانپزشکان کشور به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان می پردازد ؛ موسسه تخصصی زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. با توسعه دنیای صنعتی و افزایش فشارهای جسمی روانی ناشی از زندگی صنعتی، اختلالات مرتبط با استرس در انسان رو به افزایش است. ویژگی اساسی این تغییر، پررنگ شدن عوامل روانی اجتماعی و فرهنگی و اهمیت یافتن تاثیر عوامل اجتماعی بر بروز و سیر و درمان بیماری ها است. هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد.

روانپزشک خوب خانم در مشهد- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ انجام می گیرد.

کلینیک ویژه روانشناسی در مشهد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد
کلینیک ویژه روانشناسی در مشهد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

روان درمانگر کیست؟

روان­درمانگر فردی است که درمان­ های غیردارویی را برای فرد مبتلا به اختلالات روانپزشکی و اختلالات روانشناختی انجام می­ دهد. این مسئله ­ای است که بسیار می­ تواند برای بعضی از افراد گیج کننده باشد مثلاً اینکه آیا روان­درمانگر روانپزشک است و یا روانشناس است و یا روانکاو؟

روان­درمانگر فردی است که به طور کلی درمان­ های غیردارویی را برای درمان فرد مبتلا به بیماری روانی انجام می دهد. روانپزشک خوب خانم در مشهد– البته روان درمانی نیز انواع زیادی دارد که بر اساس روش فرد ابداع کننده، مدت درمان و سایر موارد متفاوت اند. روان درمانگر نیاز نیست که حتما روانپزشک و یا حتما روانشناس باشد. روان درمانگر می­ تواند روانپزشکی باشد که علاوه بر درمان­ های دارویی، درمان­های غیردارویی روان­درمانی را نیز در مواردی که در این زمینه دوره دیده باشند، انجام بدهد یا می‌تواند روانشناسی باشد که مشغول به انجام روان درمانی است.

روانکاو کیست؟

روانکاو فردی است که به تحلیل و آنالیز دقیق و جزئی روان فرد از دوران کودکی فرد و حوادث مهم به صورت ریشه ای می پردازد. روانپزشک خوب خانم در مشهد– درمان روانکاوی نوعی درمان است که معمولا طولانی ­مدت است چون نیاز دارد که به صورت عمیق در مورد منشاء مشکلات روانی و یا جسمی فرد بررسی انجام شود و  توسط روانکاو انجام می­ شود. روانکاو می­تواند روانپزشک و یا روانشناس باشد که  البته فرد روانکاو دوره­ های روانکاوی را نیز گذرانده است.

روانشناس کیست؟

روانشناس نیز فردی است که تحصیلات خود را در زمینه روانشناسی انجام داده و  پزشک نیستند. از نظر تحصیلات، روانشناس می­ تواند از همان ابتدا رشته روانشناسی را در دانشگاه در مقاطع لیسانس تا دکترا مطالعه کرده باشند و یا اینکه بر اساس قوانین وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌های ایران، می تواند ابتدا در مقطع فوق دیپلم یا لیسانس رشته هایی غیر از روانشناسی ادامه تحصیل داده اند مثل پرستاری، مهندسی، زبان انگلیسی یا موارد دیگر. سپس ادامه  تحصیلات خود را در رشته روانشناسی در مقطع لیسانس، فوق لیسانی یا دکترا ادامه داده و به کار روانشناسی و درمان بیماران محتاج و متألم بپردازند.

روانشناسی نیز در حوزه سلامت روان اهمیت بسیار زیادی دارد چون بعضی از افراد هستند که نیاز دارند حتماً درمان‌های غیردارویی داشته باشند مثل زوج درمانی، خانواده درمانی و مشاوره. روانپزشک خوب خانم در مشهد– بنابراین نباید افراد تصور بکنند که روانشناس رفتن امری است که بی­ فایده است. متاسفانه یکی از تصورات غلطی که در زمینه مراجعه به روانشناس وجود دارد این است که روانشناس توصیه‌هایی را می کند که از کتابها می توان مطالعه کرد و نیاز به مراجعه حضوری یا غیر حضوری به او نیست.

یکی از مهمترین مواردی که فرد باید به روانشناس مراجعه کند موردی است که فرد حتما نیاز به مصرف دارو برای بیماری روحی روانی ندارد و فقط نیاز دارد که درمان‌های غیردارویی و روانشناختی برای او انجام شود مثل بیماری افسردگی خفیف، آموزش بهداشت خواب، درمان فوبیای حیوانات، فوبیای ارتفاع و موارد مشابه.

روانپزشک خوب خانم در مشهد– در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند  هزینه روانشناس در مشهد- روانشناس افسردگی مشهد- دکترخوب روانپزشک مشهد- خانم مشاور در مشهد- روانشناس خوب در مشهد – دکتر روانشناس خانم  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی  و روانی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما دیدن افرادی شاد و بدون دغدغه در جامعه می باشد.

 

 

Views: 74

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *