روانپزشک خوب کیست | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

روانپزشک خوب کیست | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد


روانپزشک خوب کیست   : خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل انواع اختلالات روانپزشکی از جمله استرس و اضطراب، کم توانی ذهنی ، اسکیزوفرنی ، پراشتهایی یا بی اشتهایی عصبی ، اختلالات روانی در کودکان  و نوجوانان به دلایل مختلف و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان ماهر ما در موضوعات  روانپزشک کیست- چه کسانی نیاز به روانپزشک دارند- بهترین روانپزشک مشهد کیست- روانپزشکی چیست- روانپزشک خوب درمشهد- پروفسور روانپزشک در مشهد- روانپزشک آنلاین نیز است.

روانپزشک خوب کیست کلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت انجام انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با ۳۰% تخفیف در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان ماهر خود در مورد روانپزشک کیست- چه کسانی نیاز به روانپزشک دارند- بهترین روانپزشک مشهد کیست- روانپزشکی چیست- روانپزشک خوب درمشهد- پروفسور روانپزشک در مشهد- روانپزشک آنلاین  با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با بهره گیری از توان بهترین روانپزشکان کشور و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان و کودکان می پردازد ؛ دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه های بزرگ می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کودکانی سالم و شاد در هرحال و فرزندانی موفق و پویا در آینده از همین حالا به فکر سلامت روان کودکان در کنار سلامت جسمانی آنها باشید. همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

روانپزشک خوب کیست – توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز انجام می گیرد.

روانپزشک خوب کیست | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد
روانپزشک خوب کیست | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

ویژگی های روانشناس خوب

  1. یک دکتر روانشناس خوب قطعا علم بالایی دارد.

یک دکتر روان درمانگر خوب قطعا باید از نظر آکادمیک صلاحیت کافی را داشته باشد و این موضوع را می توانید با داشتن پروانه سازمان نظام روانشناسی بررسی کنید. البته قطعا این موضوع برای اینکه تشخیص دهید یک روان درمانگر خوب است یا نه کافی نیست، اما حتما یکی از حداقلی هاست. در ضمن روان درمانگر خوب همیشه در حال کسب اطلاعات است. دنیای پیرامون ما به سرعت پیشرفت می کند پس یک دکتر روان درمانگر خوب نیز نباید از دنیا عقب باشد، بلکه باید دائم خودش و اطلاعاتش را بروز کند و با زمانه اطلاعات خود را به جلو ببرد.

  1. شما باید با یک دکتر روانشناس خوب احساس درک شدن و تفاهم را بکنید.

یکی از موثرترین مسائل در روان درمانی درک متقابل است. اگر تفاهمی نباشد و دکتر روان درمانگر نتواند شما را درک کند، اگر شما به او اعتماد نکنید قطعا روند درمان به خوبی پیش نخواهد رفت. پس حتی اگر او بهترین روانشناس در تهران هم باشد نمی تواند به شما کمک کند. بهتر است به دنبال یک روان درمانگر جدید باشید.

  1. شما به سادگی می توانید با یک روانشناس خوب صحبت کنید.

معمولا بسیار طبیعی است که در جلسه های اول یک مشاوره، احساس کنید که اضطراب دارید، حرف زدن برای شما سخت است یا حس عجیبی دارید. اینجاست که روانشناس خوب به کمک شما می آید. روانپزشک خوب کیست –  او کمک می کند شما بتوانید راحت تر صحبت کنید، احساس راحتی بکنید و بتوانید راحت احساسات خود را بروز دهید. البته به این موضوع داشته باشید که شما باید با روانشناس خود صحبت بکنید و نه اینکه در مقابل او هم دائم از مشکلات خود با شما بگوید. شما در جلسه مشاوره هستید و نه او.

  1. یک دکتر روان درمانگر خوب همیشه روان درمانگر شما باقی می ماند.

یک دکتر روان درمانگر خوب هیچ گاه به دنبال صمیمی شدن بیش از حد به شما، و همچنین تغییر رابطه به دوستی نیست. بلکه یک درمانگر همیشه باید به عنوان درمانگر باقی بماند. هدف شما و هدف مشاور شما درمان است و باید هر دو به این هدف پایبند باشید. شما نباید از روان درمانگر خود پول قرض بگیرید و یا اینکه با او به فکر راه انداختن یک شغل باشید. معمولا یک روانشناس خوب با شما بیرون از مطب قرار دوستانه نمی گذارد. برای شما کادو نمی گیرد. راجع به بدن و وزن شما نظر نمی دهد و حد و مرز شما را رد نمی کند. پس اگر با روان درمانگر خود وارد رابطه دوستانه شدید، بدانید که او دیگر روان درمانگر شما نیست و دوست شماست. در حقیقت دکتر روان درمانگر خوب نباید هدفی جز درمان داشته باشد. اگر او به دنبال تامین هر یک از اهداف خود بود، یا برای مثال از جزئیاتی از زندگی خود گفت که برای شما هیچ ارزشی به همراه ندارد، احتمالا نمی تواند دکتر روان درمانگر خوبی برای شما باشد.

  1. روانشناس خدا نیست

انتظار نداشته باشید که روانشناس شما همه چیز را بداند. روانشناس خوب هیچ گاه نمی گوید که همه چیز را می داند و یا طوری رفتار نمی کند که انگار بهترین است و تمامی پاسخ ها را دارد. روانپزشک خوب کیست – اگر روانشناسی گاهی اعتراف کرد که پاسخ یک سوالی را نمی داند و یا نمی تواند به یک سوالی پاسخ بدهد، این نشانه ضعف او نیست و بلکه نشان صداقت اوست. روانشناس هم مانند ما انسان است و ممکن است پاسخ برخی سوالات را نداند. اما یک دکتر روانشناس خوب همیشه به دنبال یادگیری، آموختن تجربه های جدید و استفاده از این تجربه ها برای کمک کردن به مراجعین می باشد. پس در نهایت در آینده بهتر می تواند به شما و همچنین مراجعین دیگر کمک کند.

  1. روان درمانگر خوب شما را قضاوت نمی کند.

یک دکتر روان درمانگر خوب به جای این که شما را قضاوت کند، با شما همدل است، به شما راهکار می دهد و سعی می کند به جای قضاوت کردن و یا بازخواست شما، با شما همدل باشد. همچنین او می کوشد تا شما بعد از مدتی نسبت به خود، اطرافیان و زندگی حس بهتری داشته باشید.

  1. یک درمان خوب باید بر اساس سابقه و همچنین مخصوص به زندگی هر فرد باشد.

همه ما از یک راهی آمده ایم تا به اینجا رسیده ایم. چه بسا اتفاق های کوچکی که راه زندگی ما را بسیار عوض کرده اند. بنابراین یک درمان خوب باید با توجه به بیوگرافی مراجعه کننده باشد.  یک دکتر درمانگر خوب باید با توجه به گذشته، حال و همچنین با توجه به اتفاقاتی که ممکن است در آینده بیوفتد، به درمان بپردازد. البته این به این معنا نیست که ما در گذشته غرق می شویم و از حال غافل، بلکه به این معنیست که باید به گذشته هم توجه کنیم و آن را نادیده نگیریم تا با فهم تجربیات گذشته شخص بتوانیم حال افراد و دلیل تصمیم گیری ها و رفتار های او را به خوبی بفهمیم.

  1. یک روانشناس خوب در صورت نیاز شما را به فرد دیگری ارجاع می دهد.

هیچ روانشناسی در دنیا وجود ندارد که در تمامی اختلالات و همچنین شاخه های روانشناسی تبحر کامل داشته باشد. روانپزشک خوب کیست – اگر یک روانشناسی را دیدید، که تمامی مراجعه کننده ها را می پذیرفت و هیچ کدام را به شخصی ارجاع نمی داد، از کودک تا بزرگسال از مشکلات فردی تا زوج درمانی و سکس تراپی و غیره … بدانید که جایی از این کار مشکل دارد. دقیقا به همین دلیل است که پیشنهاد ما همیشه یک کلینیک روانشناسی است. حتی ممکن است کلینیک روانشناسی هم در صورت نیاز شما را به یک روانپزشک ارجاع دهد که این امر هم طبیعی است.

  1. روانشناس خوب باید به شخصیت و اعتقادات شما احترام بگذارد.

مهم نیست که چه اعتقادی دارید، چه فرهنگی دارید، از چه قومیتی هستید و یا به چه دین و مذهبی اعتقاد دارید. در هر صورت روانشناس شما این وظیفه را دارد که به تمامی باور ها و اعتقادات شما احترام بگذارد. البته ممکن است در مواردی این اعتقاداتی که شما دارید یا آداب و رسومی که شما به آن عمل می کنید تاثیر منفی روی زندگی شما بگذارد و باعث تشدید برخی اختلالات در شما شود. در این صورت روانشناس می تواند به این مسائل بپردازد اما باز هم حق این که شما را بخاطر داشتن باورهایتان بازخواست کند و یا زیر سوال ببرد را ندارد.

  1. روانشناس کارآمد به شما به جای ماهی دادن ماهیگیری را آموزش می دهد

روانپزشک خوب کیست – شما نباید از روانشناس خود توقع داشته باشید که در هر مسئله ای به جای شما فکر کند. در حقیقت یک روانشناس کارآمد و متبحر به شما حل مسئله را آموزش می دهد و در حل مسئله کمک می کند. بنابراین شما خود می توانید مسئله خود را با تلاش حل کنید. در حقیقت او مسئله را برای شما باز می کند. مشکلاتی که وجود دارد را بازگو می کند. در صورت نیاز مسئله را ساده سازی می کند. مثال می زند. و در نهایت نکات مثبت و منفی را ممکن است بازگو کند. اما انتخاب نهایی با شماست. این شمایید که مسئولیت زندگی خود را دارید پس خودتان هم باید انتخاب کنید. یک دکتر روانشناس کارآمد به جای شما تصمیم گیری یا انتخاب نمی کند.

  1. یک دکتر روانشناس خوب قطعا در وهله اول یک شنونده خوب است

شما مایلید که وقتی حرف میزنید کسی خمیازه بکشد، با گوشی خود چت کند، بازی کند و یا تلفن صحبت کند، و یا با علاقه و اشتیاق به صحبت های شما گوش دهد ؟ قطعا زمانی که احساس کنید فرد مقابل شما به سخن های شما گوش فرا میدهد حس بهتری دارید. پس یک روانشناس خوب شنونده بسیار خوبی برای حرف های شماست.

  1. یک روان درمانگر خوب خودش هم از کمک باقی استفاده می کند.

فکر نکنید این فقط مراجعه کننده ها هستند که به کمک احتیاج دارند. بلکه یک روانشناس خوب هم نیاز بک همکار و یا یک سوپروایزر دارد که با او هم فکری کنند و در نتیجه بهترین تصمیم ها را برای مراجعه کننده خود بگیرند. روانپزشک خوب کیست – همچنین خود روانشناسان هم باید دائم تحت نظر باشند تا خودشان و احساساتشان چک شود و آسیب نبینند.

  1. روانشناس خوب باید قابل اعتماد و امین شما باشد.

یک دکتر روانشناس خوب تمامی راز های شما را پیش خود نگه می دارد و به هیچ وجه حاضر به افشای این راز ها نیست.

  1. با یک روانشناس خوب شما حس اتحاد دارید.

اتحاد به این معنی است که شما حس می کنید با روانشناس خود در یک تیم هستید. به این نکات باید دقت کنید که آیا شما حس می کنید اهدافی دارید که شما و روان درمانگرتان بر روی این اهداف با هم موافق هستید ؟ آیا فکر می کنید که روانشناستان به شما کمک می کند تا به یک اهدافی برسید که هر دوی شما بر روی آن موافقید و همچنین آیا فکر می کنید که این موضوع برای او مهم است ؟ اگر جواب این سوال ها بله است یعنی روانشناس شما به خوبی توانسته حس اتحاد را در شما بوجود آورد.

  1. در نهایت روانشناس شما باید به روند درمان شما اهمیت دهد.

روند درمان شما همیشه به شکل یک نمودار خطی نیست. روانشناس خوب سعی می کند از شما بازخورد بگیرد، دائم روند درمان شما را ارزیابی کند و بر اساس آن بررسی کند که آیا روند درمان شما به درستی پیش می رود یا نه. او در نهایت بر همین پایه دائم تغییراتی را در روند درمان شما انجام دهد.

روانپزشک خوب کیست – در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند روانپزشک کیست- چه کسانی نیاز به روانپزشک دارند- بهترین روانپزشک مشهد کیست- روانپزشکی چیست- روانپزشک خوب درمشهد- پروفسور روانپزشک در مشهد- روانپزشک آنلاین پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و تندرستی شما عزیزان می باشد.

 

Views: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *