تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی| خدمات ویژه روانشناسی با40% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک مشهد

تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی| خدمات ویژه روانشناسی با40% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک مشهد


روانپزشک معروف در مشهد  : کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی شایع ، درک نیازهای ویژه گروههای خاص دچار بیماری روانپزشکی در محیط های طبی مانند سالمندان، کودکان، افراد دچار ناتوانی ذهنی و … می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان متعهد ما در موضوعات  بهترین روانپزشک مشهد – بهترین دکتر افسردگی در مشهد- فوق تخصص روانپزشک مشهد- دکترروانپزشک مشهد- دکتر خوب روانپزشک مشهد- متخصص اعصاب و روان در قاسم آباد مشهد-کلینیک روانپزشکی مشهد  نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

روانپزشک معروف در مشهدکلینیک زندگی شاد افتخار دارد که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در سالمندان، بزرگسالان، نوجوانان  و کودکان با ۳۰% تخفیف با تمام توان در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان مجرب خود در مورد بهترین روانپزشک مشهد – بهترین دکتر افسردگی در مشهد- فوق تخصص روانپزشک مشهد- دکترروانپزشک مشهد- دکتر خوب روانپزشک مشهد- متخصص اعصاب و روان در قاسم آباد مشهد-کلینیک روانپزشکی مشهد   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر حضور شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با عالی ترین تیم از بهترین روانپزشکان کشور به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان می پردازد ؛ موسسه تخصصی زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. با توسعه دنیای صنعتی و افزایش فشارهای جسمی روانی ناشی از زندگی صنعتی، اختلالات مرتبط با استرس در انسان رو به افزایش است. ویژگی اساسی این تغییر، پررنگ شدن عوامل روانی اجتماعی و فرهنگی و اهمیت یافتن تاثیر عوامل اجتماعی بر بروز و سیر و درمان بیماری ها است. هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد.

روانپزشک معروف در مشهد- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با درمان های بدون دارو و پایدار برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ انجام می گیرد.

روانپزشک معروف در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد
روانپزشک معروف در مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

دکتر روانپزشک

بسیاری از ما بدون اینکه بدانیم درگیر برخی مشکلات یا حتی بیماری های روانی هستیم. این بیماری ها برخی اوقات دقیقا همان عواملی ناشناخته ای هستند که موانعی را بر سر راه زندگی ما ایجاد می کنند. اما در حالی که بعضی مواقع نمی دانیم چرا مشکلاتی در زندگی فردی و اجتماعی ما وجود دارد، و ریشه های آن ها را به تقدیر و سرنوشت گره می زنیم، اصل ریشه آنها به خودمان و مشکلات درونیمان بر می گردد. مشکلاتی که الزاما از آنها آگاهی نداریم.

اگر فکر می کنید در زندگی فردی یا روابط اجتماعی تان به بن بست خورده اید و راه گریزی ندارید، اگر حس می کنید در چنگال افسردگی یا اضطراب های بی مورد گیر افتاده اید، شاید وقت آن رسیده باشد که به یک مشاور مراجعه کنید. این باور غلط را هم کنار بگذارید، رفتن پیش مشاور عار نیست.

همانطور که وقتی دچار مشکل جسمانی می شوید به پزشک معالج مراجعه می کنید، اگر مشکل روحی و روانی هم دارید برای درمان آن باید پیش متخصصش بروید. فرق آن تنها این است که ممکن است مشکلات روحی و روانی به آشکاری مشکلات جسمانی نباشند.

در پاره ای از اوقات تنها مشاوره و گفتگو با یک روانشناس ممکن است کلید حل مشکل شما نباشد. برخی مواقع مشکلات روحی و  روانی شما در حقیقت یک بیماری روحی هستند که باید برای درمانشان حتی شده از دارو استفاده کنید.

درست مانند هر زمینه ی دیگری، زمینه ی علم رواندرمانی هم شاخه ها و تخصص های گوناگونی دارد. روانپزشک معروف در مشهد–  مثل روانشناسی، روانپزشکی، متخصص روانشناسی کودک، زوج درمانگر، متخصص مشاوره خانواده، مددکاران اجتماعی و غیره… . همانطور که برای درمان زانو درد پیش متخصص پوست نمی روید، ممکن است برای حل بعضی از معضلات روحی هم تنها کمک یک روانشناس کافی نباشد.

عموما وقتی به یک مشاور مراجعه می کنید، او با تشخیص شرایطتان، شما را به یک متخصص دیگر که می تواند بهتر کمکتان کند ارجاع می دهد. اما به صورت عام، این ارجاعات عموما به سمت یک دکتر روانپزشک است.

خیلی از مردم تفاوت بین روانشناس و روانپزشک را نمی دانند. به همین خاطر ممکن است در وهله ی اول پیش متخصص درستی نروند. شناخت کافی از تخصص و زمینه های کاری یک دکتر روانشناس می تواند اطلاعات مفیدی در تشخیص رواندرمانگر مورد نظرتان، به شما بدهد.

روانپزشکی چیست؟

روانپزشکی شاخه ای از پزشکی است که تمرکز اصلی اش بر تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری های ذهنی، احساسی و رفتاری است.

دکتر روانپزشک کیست ؟

دکتر روانپزشک، یک پزشک دارو درمانگر است که در زمینه ی سلامت روحی، از جمله بیماری سوء مصرف مواد، تخصص دارد. دکتر روانپزشک صلاحیت آن را دارد که بتواند در ابعاد هر دو زمینه ی مشکلات ذهنی و جسمی به فرد کمک کند.

مردم به دلایل مختلفی به یک روانپزشک مراجعه می کنند. مثلا برای کمک گرفتن در حل مشکلات ناگهانی ای مانند حمله های عصبی، توهمات وحشت آور، افکار خودکشی گرایانه، یا شنیدن صدا در مغز. یا همچنین ممکن است برای درمان مشکلات طولانی مدت تری از قبیل احساس غم و اندوه و نا امیدی به یک دکتر روانپزشک مراجعه نمایند.

تشخیص بیماری های روحی توسط روانپزشک

از آنجاییکه روانپزشکان متخصصان جنبه های فیزیکی مشکلات روحی هم هستند، اجازه و تخصص آن را دارند که برخی از تست های آزمایشگاهی را از بیمارانشان بگیرند. روانپزشک معروف در مشهد–  این تست ها در ترکیب با مباحثه و گفتگو با بیمار انجام می شوند تا بتوانند تصویر کاملتری از وضعیت جسمی و روحی او به روانپزشک بدهند.

آموزش های ویژه و تجارب بالینی یک دکتر روانپزشک به او کمک می کند تا رابطه ی پیچیده ی بین احساسات و دیگر بیماری های جسمی را درک کند. همچنین بتواند پیوند ژنتیک و سابقه ی خانوادگی را بفهمد تا بتواند اطلاعات کافی در رابطه با شرایط جسمی و روحی و روانی فرد به دست آورد. این اطلاعات برای تشخیص و همکاری با بیمار در روند درمانی بسیار مفید خواهند بود.

درمان های روانپزشکی

روانپزشکان از درمان های گوناگونی استفاده می کنند. از جمله انواع مختلفی از رواندرمانی، دارو درمانی، دخالت های روانی و درمان های دیگر. انتخاب نوع و روش درمان به احتیاجات و شرایط هر بیمار بستگی دارد. یک روانپزشک علاوه بر تخصص و صلاحیت در مورد تجویز دارو، باید توانایی لازم در مورد روش های رواندرمانی را هم داشته باشد.

روانپزشک معروف در مشهد– رواندرمانی که گاهی اوقات به آن درمان کلامی هم گفته می شود، درمانی است که شامل رابطه ی گفتگو محور بین رواندرمانگر و بیمار می شود. رواندرمانی می تواند برای درمان انواع گوناگونی از بیماری های روحی و روانی و مشکلات احساسی مورد استفاده قرار بگیرد. هدف رواندرمانی کنترل علائم مشکل زا یا ناتوان کننده است تا بیمار بتواند عملکرد بهتری در زندگی هر روزه ی خود داشته باشد.بر اساس بزرگی و وسعت مشکلات، درمان ممکن است تنها یک یا دو هفته طول بکشد، یا حتی تا سال ها هم ادامه پیدا کند. رواندرمانی می تواند به صورت فردی انجام شود یا در قالب حضور زوجین، یا در کنار خانواده و یا حتی در قالب درمان ها گروهی با بیماران دیگر.

انواع مختلفی از رواندرمانی وجود دارد. رواندرمانی هایی هستند که به بیماران کمک می کنند تا بتواندد الگو های رفتاری یا ذهنی خود را تغییر دهند. رواندرمانی هایی هستند که به بیماران کمک می کنند تا بتوانند تاثیر رابطه ها و تجارب  گذشته را بر رفتار های امروزشان ببینند. و البته رواندرمانی هایی هم هستند که هدفشان کمک به حل مشکلات دیگر از طریق روش های دیگری است. درمان رفتاری – شناختی به عنوان مثال، یک درمان هدف محور است که تمرکزش بر روی حل مشکلات است. یا تحلیل های روانی شکلی متمرکز تر از رواندرمانی فردی هستند که به جلسات درمانی متعدد در طول سالیان دراز نیاز دارند.

نکته : بیشتر دارو هایی که یک دکتر روانپزشک از آنها استفاده می کند خیلی شبیه دارو هایی هستند که برای درمان فشار خون یا دیابت از آنها استفاده می شود. روانپزشک معروف در مشهد– پس از تکمیل فرآیند ارزیابی بیمار، روانپزشک می تواند نسخه ی دارویی برای کمک به او را بنویسد. دارو هایی که یک روانپزشک تجویز می کند می توانند به اصلاح تعادل مواد شیمیایی مغزی که به نظر در برخی از بیماری های روانی دخالت دارند، کمک کنند. بیمارانی که از دارو درمانی های طولانی مدت استفاده می کنند، نیاز خواهند داشت که هر چند وقت یکبار یه روانپزشکشان مراجعه کنند تا او اثر بخشی دارو و خطر عوارض جانبی را مجددا بررسی نماید.

دارو برای درمان بیمای های روحی و روانی

  • داروهای ضد افسردگی – که برای درمان افسردگی، اختلال هراس، PTSD، اضطراب، اختلال وسواس فکری، اختلال شخصیت مرزی و اختلالات خوردن مورد استفاده قرار می گیرد.
  • داروهای ضد روانپریشی – که برای درمان نشانه های روان پریشی (توهمات)، اسکیزوفرنی، اختلال دوقطبی استفاده می شود.
  • مسکن و ضد اضطراب – که برای درمان اضطراب و بی خوابی استفاده می شود.
  • خواب آور ها- که برای ایجاد و حفظ خواب استفاده می شود.
  • تثبیت کننده های حال روحی – که برای درمان اختلال دوقطبی استفاده می شود.
  • تحریک کننده ها – مورد استفاده برای درمان ADHD ( بیش فعالی)

دکتر روانپزشک درمان با این داروها را در کنار رواندرمانی انجام می دهد. یعنی روش درمانی او ترکیبی از مشاوره و دارو درمانی خواهد بود.

روانپزشک معروف در مشهد– در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند بهترین روانپزشک مشهد – بهترین دکتر افسردگی در مشهد- فوق تخصص روانپزشک مشهد- دکترروانپزشک مشهد- دکتر خوب روانپزشک مشهد- متخصص اعصاب و روان در قاسم آباد مشهد-کلینیک روانپزشکی مشهد  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی  و روانی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما دیدن افرادی شاد و بدون دغدغه در جامعه می باشد.

Views: 105

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *