خدمات نوروفیدبک در مشهد| خدمات ویژه روانشناسی با40% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک مشهد

خدمات نوروفیدبک در مشهد| خدمات ویژه روانشناسی با40% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک مشهد


مزایا و معایب نوروفیدبک ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  عوارض نوروفیدبک – پرسش و پاسخ درباره نوروفیدبک- نوروفیدبک در مشهد- نظرات در مورد نوروفیدبک- نوروفیدبک و اضطراب – قرص نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک هزینه ها- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟  خواهیم پرداخت.

مزایا و معایب نوروفیدبککلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج ؛  با شماره ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  جهت رزرو تلفنی در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد عوارض نوروفیدبک – پرسش و پاسخ درباره نوروفیدبک- نوروفیدبک در مشهد- نظرات در مورد نوروفیدبک- نوروفیدبک و اضطراب – قرص نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک هزینه ها- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج می توانید با شماره تلفن رزرو تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

مزایا و معایب نوروفیدبک- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور با شماره ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  رزرو تلفنی انجام می گیرد .

مزایا و معایب نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد
مزایا و معایب نوروفیدبک| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

عوارض نوروفیدبک و عوارض بیوفیدبک

در واقع در این روش تغییری در فرآیند زیستی بدن اعمال نمی شود و تنها با استفاده از سنسورها و نمایشگر، امواج مغزی شخص مورد بازشناسی قرار می گیرند و تفاوت آنها با حالت استاندارد یا معیار مشخص می شود.

در ادامه با توجه به نوع اختلالات که توسط متخصص مربوط تشخیص داده می شود.آموزش های لازم برای غلبه بر این اختلالات و درمان یا اصلاح آنها به شخص داده می شود. مزایا و معایب نوروفیدبک– در واقع بیو فیدبک و نوروفیدبک به مانند دستگاه فشارخون یا تب سنج عمل می کنند.که میزان انحراف عضوی از بدن از شرایط استاندارد را نشان می دهند و تقریبا هیچ دخل و تصرف فیزیکی و شیمیایی در بدن ایجاد نمی کنند بلکه تنها تغییرات امواج مغزی را نشان می دهند که این تغییرات می تواند ریشه های متفاوت فیزیکی، شیمیایی و حتی روانی داشته باشند.

عوارض جانبی بیوفیدبک

نکته قابل توجه دیگر در زمینه عوارض جانبی روش های درمانی این است .که به طور کلی هر چه روش درمانی سریعتر جواب دهد عوارض جانبی بیشتری به همراه خواهد داشت چرا که تغییرات گسترده ای را به صورت یکجا بر فرایند زیستی بدن انسان وارد می کند.

مزایا و معایب نوروفیدبک– برای درک این مطلب شیمی درمانی را با مصرف آنتی بیوتیک ها مقایسه کنید مثال ذکر شده نه برای نفی استفاده از روش های درمانی نام برده آمد بلکه صرفا جهت نزدیک شدن مفهوم به ذهن خواننده ارائه شد.

تحقیقات گسترده ای در باب عوارض جانبی روش درمانی نوروفیدبک صورت گرفته است. نتایج به دست آمده از این تحقیقات عارضه جانبی جدی و خطرناکی را برای این روش درمانی نشان نداده است.البته اختلالاتی نظیر اضطراب شدید، بی خوابی، تهوع و درد در ناحیه سر به صورت خفیف در برخی موارد گزارش شده است .که شیوع آن در بین درمان شوندگان کمتر از ۵ درصد بوده است.

در بسیاری از موارد این عوارض نیز پس از تکمیل دوره درمان و قطع درمان بهبود یافته اند.

عوارض بیوفیدبک در عمل

در صورتی که متخصص آموزش لازم را ندیده باشد عوارض بیوفیدبک زیر پدید می آید:

  • عدم پاسخگویی به درمان در جلسات ۴ام به بعد
  • عدم بهبود بیمار بعد از جلسات ۵ ام به بعد
  • عدم درمان بیمار بعد از جلسات ۱۸ام به بالا

این موارد در صورت عدم آشنایی اپراتور و یا درمانگر رخ می دهد.

عوارض نوروفیدبک در کودکان

همانطور که اشاره شد در نوروفیدبک سینگنال ها حالت تهاجمی یا آسیب زننده ندارد و تنها کاری که میکند ثبت امواج مغزی است. به همین دلیل می توان گفت که عوارض نوروفیدبک در کودکان و دیگر افراد هیچ است. مزایا و معایب نوروفیدبک– در جلسات مکرر کودک به طور ناخودآگاه تلاش می کند تا اصلاح در معز را تکرار کند و این اصلاح همچون یک عادت همیشگی دز ذهن وی باقی می ماند. درمان نوروفیدبک به دلیل نداشتن عوارض در کودکان، کوتاه بودن زمان درمان و همچنین پایداری درمان به عنوان یکی از بهترین روش های درمانی مورد توجه قرار گرفته است.

عوارض نوروفیدبک در کودکان شامل موارد زیر است اگر درمانگر صلاحیت لازم را نداشته باشد:

  • بی حوصلگی
  • عدم اثربخشی درمان
  • خستگی

باید روش های جذاب برای کودکان در نظر گرفته شود تا خسته نشود و یا بی حوصلگی او سبب عدم اثربخشی درمان نشود.

روش درمانی نوروفیدبک

چنان چه ذکر شد، در این روش درمانی، سنسورها و نمایشگر تنها به بازشناسی مشکل کمک می کنند. اما آنچه بیش از این اهمیت دارد نحوه اصلاح این مشکل یا اختلال است.در روش نوروفیدبک برای اصلاح مشکل از روانشناسی یادگیری کمک گرفته می شود.

که در آن با استفاده از شکل دهی و تقویت رفتار، آموزش های لازم برای درمان شونده ارائه می شوند و عملا هیچ گونه دخالتی در فرایند زیستی شخص صورت نمی گیرد.

همین عامل سبب شده که عوارض جانبی این روش به حداقل ممکن برسد به طور خلاصه باید چنین گفت که عوارض نوروفیدبک بسیار کم است و در صورت بروز احتمالی عوارض نیز می توان این عوارض ایجاد شده را کنترل و درمان کرد. مزایا و معایب نوروفیدبک–  در مطالعات صورت گرفته در ۳۰ ساله گذشته بر روی عوارض جانبی این روش درمانی هیچ عوارض جانبی جدی برای آن اثبات نشده است.که در مقایسه با روش های درمانی مشابه مانند مصرف ریتالین که عوارض جانبی بسیاری دارد، پیشرفت بسیار قابل توجهی می باشد.

مزایا و معایب نوروفیدبک– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند عوارض نوروفیدبک – پرسش و پاسخ درباره نوروفیدبک- نوروفیدبک در مشهد- نظرات در مورد نوروفیدبک- نوروفیدبک و اضطراب – قرص نوروفیدبک چیست- نوروفیدبک هزینه ها- آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها  به تنهایی سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد.  شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی نوبت در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج ، به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

Visits: 12

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *