اقدامات روانپزشکی | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

اقدامات روانپزشکی | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد


: نوروفیدبک و اضطراب ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک  و… می باشد. همچنین به موضوعات  درمان اضطراب شدید بدون دارو- نوروفیدبک و اضطراب – عوارض دستگاه نوروفیدبک- نوروفیدبک مشهد- فواید دستگاه نوروفیدبک- عکس دستگاه نوروفیدبک- اضطراب عصبی چیست  خواهیم پرداخت.

نوروفیدبک و اضطرابکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی رایان ، واقع در انتهای دانشجو ۲ مدرسه غیر انتفاعی رایان با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد درمان اضطراب شدید بدون دارو- نوروفیدبک و اضطراب – عوارض دستگاه نوروفیدبک- نوروفیدبک مشهد- فواید دستگاه نوروفیدبک- عکس دستگاه نوروفیدبک- اضطراب عصبی چیست  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در مرکز درمانی رایان ، واقع در انتهای دانشجو ۲ مدرسه غیر انتفاعی رایان می توانید با ما با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

نوروفیدبک و اضطراب- نوروفیدبک توسط درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ انجام می گیرد .

نوروفیدبک و اضطراب| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد
نوروفیدبک و اضطراب| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

اضطراب چیست؟

اضطراب می تواند در فرد علائم و شدت های متفاوتی داشته باشد. در حقیقت بسیاری از افراد اضطراب معمولی را با اختلال اضطراب اشتباه می گیرند. همه ما گاهی اوقات احساس استرس، اضطراب و یا نگرانی می کنیم. این حس ها که در شرایط مختلف به ما دست می دهد می تواند یک پاسخ عادی به یک موقعیت خاص باشد. برای مثال ممکن است از نتیجه یک امتحانمان احساس استرس و اضطراب کنیم.

حتی می توان گفت که حس های استرس یا اضطراب می تواند به شما آگاهی دهد تا از خطرات و کار هایی که باید در یک وضعیت دشوار یا خطرناک انجام دهید در امان بمانید. نوروفیدبک و اضطراب–  در حقیقت مغز شما با آزاد کردن هورمون های استرس مانند آدرنالین و کورتیزول به یک تهدید یا خطر پاسخ می دهد. حتی اگر شما یک خطر را هم تصور کنید این هورمون ها در بدن شما آزاد می شوند.

اما پس از پایان یافتن خطری که احساس کرده اید بدن تان به حالت عادی بر می گردد. اگر پس از رفع یک خطر بدن شما به حالت عادی برنگشت و به عبارت دیگر ادامه دار باشد شما به اختلال اضطراب دچار شده اید. در چنین مواقعی می توانید توسط متخصصین از درمان اضطراب با نوروفیدبک استفاده کنید.

اضطراب و نوروفیدبک

همه ما می دانیم که اختلالات روحی و اضطرابی از متداول ترین اختلالات روانی هستند. در حقیقت اختلالات روحی و اضطرابی شامل اختلالات روانپزشکی مختلفی هستند که اختلال پس از سانحه ، اختلال اضطراب فراگیر و افسردگی محور اصلی آن است. درمان اضطراب که جزو شایع ترین اختلالات روحی و روانی می باشد راه های متفاوتی دارد که درمان اضطراب با نوروفیدبک یکی از بهترین راه ها می باشد. اختلال اضطراب در حقیقت می تواند بر اثر تکرار یک خاطره بد یا یک رویداد آسیب زا باشد که مدت آن به بیش از یک ماه می رسد.

همچنین اختلال افسردگی با ناراحتی شدید و مداوم بروز پیدا می کند که باعث مختل شدن عملکرد طبیعی زندگی فرد می شود. گزینه های درمانی برای این اختلالات به طور کلی شامل داروسازی یا روان درمانی و همچنین درمان اضطراب با نوروفیدبک است. نوروفیدبک و اضطراب– حتی ممکن است که همه بیماران به روش های درمانی ذکر شده در بالا به خصوص درمان اضطراب با نوروفیدبک پاسخ ندهند اما امروزه بهترین درمان اضطراب با نوروفیدبک است.

علائم روانی شناخته شده اضطراب که در درمان اضطراب با نوروفیدبک بهبود می یابد

  • افکار رقابتی شدید
  • غیر قابل کنترل در مورد چیزی فکر کردن
  • تمرکز
  • احساس ترس، وحشت یا عذاب قریب الوقوع
  • احساس تحریک پذیری
  • هوشیاری افزایش یافته
  • مشکلات خواب
  • تغییر در اشتها
  • فرار از موقعیتی که در آن هستنید
  • انزوا

علائم جسمی شناخته شده اضطراب که در درمان اضطراب با نوروفیدبک بهبود می یابد

  • تعریق
  • تنفس سنگین و سریع
  • گرگرفتگی یا سرخ شدن
  • دهان خشک
  • لرز
  • ریزش مو
  • ضربان قلب سریع
  • خستگی شدید یا کمبود انرژی
  • سرگیجه و غش
  • درد معده و بیماری

اگر میخواهید اطمینان پیدا کنید که دچار اختلال اضطراب هستید یا خیر، پیشنهاد میکنم در تست اضطراب بک که معتبر ترین تست اضطراب در دنیا میباشد، شرکت کنید. نوروفیدبک و اضطراب–  این تست بصورت کاملا رایگان و با تفسیری کامل در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

برخی از اختلالات اضطرابی که در درمان اضطراب با نوروفیدبک تشخیص داده می شوند

اختلال اضطراب عمومی

در این نوع اختلال فرد نگرانی های منظم یا غیر قابل کنترل در زندگی روزمره خود دارد. این نوع اختلال می تواند با کمک درمان اضطراب با نوروفیدبک بهبود پیدا کند.

اختلال اضطراب اجتماعی

در این نوع اختلال فرد دچار ترس یا اضطراب در موقیعیت های مختلف اجتماعی یا هراس اجتماعی می شود. نوروفیدبک و اضطراب–  این نوع اختلال نیز توسط درمان اضطراب با نوروفیدبک بهبود پیدا می کند.

اختلال هراس

به معنای داشتن حملات منظم یا مکرر هراس بدون علت یا علت مشخص است. تجربه اختلال وحشت یا هراس می تواند به معنای این باشد که شما دائما از حمله می ترسید تا حدی که این ترس به خودی خود می تواند حملات هراس شما را برانگیزد.

فوبیا

ترس شدید ناشی از یک موقعیت خاص مانند موقعیت های اجتماعی یا یک شی خاص مانند سوسک است. درمان اضطراب با نوروفیدبک می تواند به درمان فوبیا در موضوعات متفاوت کمک کند.

اختلال استرس پس از سانحه

این نوع اختلال ممکن است در صورت بروز مشکلات اضطرابی پس از گذراندن چیزی که به نظر شما آسیب زا است در شما ایجاد شود.

اختلال وسواس فکری

در این نوع اختلال فرد دارای افکار یا رفتاری های اصراری می باشد و دوست دارد یک چیز را همان طور که دوست دارد انجام دهد. درمان اضطراب با نوروفیدبک نیز می تواند باعث بهبود این اختلال در فرد شود.

نوروفیدبک و اضطراب– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند درمان اضطراب شدید بدون دارو- نوروفیدبک و اضطراب – عوارض دستگاه نوروفیدبک- نوروفیدبک مشهد- فواید دستگاه نوروفیدبک- عکس دستگاه نوروفیدبک- اضطراب عصبی چیست  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها به تنهایی سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد.  شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی نوبت در مرکز درمانی رایان ، واقع در انتهای دانشجو ۲ مدرسه غیر انتفاعی رایان ، با شماره تلفن  ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ هماهنگی نمایید.

Visits: 29

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *