مشکلات روانشناختی سالمندان- روانشناسی سالمندی-  مقاله در مورد روانشناسی سالمندی- روانشناس خوب برای سالمند - اختلالات و بیماری های شایع سالمندی- روانشناسی سلامت سالمندی  

مشکلات روانشناختی سالمندان- روانشناسی سالمندی-  مقاله در مورد روانشناسی سالمندی- روانشناس خوب برای سالمند - اختلالات و بیماری های شایع سالمندی- روانشناسی سلامت سالمندی  


هزینه خدمات روانپزشکی  : کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی شایع ، درک نیازهای ویژه گروههای خاص دچار بیماری روانپزشکی در محیط های طبی مانند سالمندان، کودکان، افراد دچار ناتوانی ذهنی و … می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان متعهد ما در موضوعات  تعرفه روانشناسی ۱۴۰۱- افزایش تعرفه روانشناسی- تعرفه سازمان نظام روانشناسی- تعرفه مشاوره روانشناسی بهزیستی ۱۴۰۰- تعرفه روانشناسی ۱۴۰۰- سازمان نظام روانشناسی ۱۴۰۰- تعرفه سازمان نظام روانشناسی سال ۹۹- تعرفه مشاوره روانشناسی بهزیستی ۹۹  نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

هزینه خدمات روانپزشکیکلینیک زندگی شاد افتخار دارد که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در سالمندان، بزرگسالان، نوجوانان  و کودکان با ۳۰% تخفیف با تمام توان در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان مجرب خود در مورد تعرفه روانشناسی ۱۴۰۱- افزایش تعرفه روانشناسی- تعرفه سازمان نظام روانشناسی- تعرفه مشاوره روانشناسی بهزیستی ۱۴۰۰- تعرفه روانشناسی ۱۴۰۰- سازمان نظام روانشناسی ۱۴۰۰- تعرفه سازمان نظام روانشناسی سال ۹۹- تعرفه مشاوره روانشناسی بهزیستی ۹۹   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر حضور شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با عالی ترین تیم از بهترین روانپزشکان کشور به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان می پردازد ؛ موسسه تخصصی زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. با توسعه دنیای صنعتی و افزایش فشارهای جسمی روانی ناشی از زندگی صنعتی، اختلالات مرتبط با استرس در انسان رو به افزایش است. ویژگی اساسی این تغییر، پررنگ شدن عوامل روانی اجتماعی و فرهنگی و اهمیت یافتن تاثیر عوامل اجتماعی بر بروز و سیر و درمان بیماری ها است. هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد.

هزینه خدمات روانپزشکی- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ انجام می گیرد.

هزینه خدمات روانپزشکی| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد
هزینه خدمات روانپزشکی| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

تعرفه مشاوره روانشناسی ۱۴۰۱

هزینه هایی که روانشناسان از مراجعین می گیرند متفاوت است و به نوع خدمات ارائه شده و نحوه مشاوره بستگی دارد که مبلغ آن برطبق تعرفه مشاوره روانشناسی ۱۴۰۱ که از سوی سازمان نظام روانشناسی مشخص می شود ، تعیین می گردد.

بر اساس آخرین اخبار قرار است که مبلغ ۳۰% به تعرفه مشاوره روانشناسی سال ۹۹ اضافه شود که با در نظر گرفتن آن، تعرفه روانشناسی سال ۱۴۰۱ برای ۴۵ دقیقه مشاوره توسط یک دکتر روانشناس ۲۰۳ هزار تومان و برای یک درمانگر با مدرک کارشناسی ارشد ۱۴۰ هزار تومان می شود.

اما برخی از عواملی که می توانند قیمت مشاوره را تحت تأثیر قرار دهند عبارتند از:

میزان تحصیلات روانشناس

معمولا درمانگرانی که مدارج عالی تحصیلی را طی کرده اند و بسیار با تجربه هستند هزینه های بیشتری را دریافت می کنند.

محل درمان

از آنجاییکه هزینه های زندگی در کلان شهرها و مناطق بزرگ بیشتر است هزینه تراپیست را تحت تاثیر قرار می دهد.

شهرت درمانگر

اغلب هزینه ویزیت روانشناس معروف بخاطر میزان بالای تقاضا بیشتر است.

طول جلسه درمان

هرچه دوره درمان طولانی تر باشد ، مشتری به طور معمول هزینه بیشتری را باید پرداخت کند.

تخصص

وقتی درمانگر در زمینه مشکل شما متخصص و با تجربه باشد، یا فرد با شرایط غیرمعمول یا چالش برانگیز را درمان کند ، هزینه مشاوره بیشتر خواهد بود.

تعرفه روانشناسی ۱۴۰۱ بر اساس نوع مشاوره

تعرفه روانشناسی ۱۴۰۱ بر اساس نوع مشاوره متفاوت است.بطور کلی هزینه مشاوره فردی برای ۴۵ دقیقه ۱۸۰ هزارتومان و برای زوج درمانی ۲۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که همانطور که در بالا گفتیم این مبالغ تحت تاثیر عوامل متعددی ممکن است کم و زیاد شود. هزینه خدمات روانپزشکی- مثلا هزینه مشاوره خانواده با هزینه مشاوره قبل از ازدواج، روان درمانی یا سکس تراپی کمی متفاوت است.

جدول تعرفه سازمان نظام روانشناسی ۱۴۰۱

تعرفه سازمان نظام روانشناسی سال ۱۳۹۹ در سایت همین سازمان طبق جدول آورده شده اما این تعرفه تاکنون در سایت آپدیت نشده است.اما بنابر مصوبه ۲۵ اسفند ۹۹  که در خبرگذاری ها اعلام شد نرخ روانشناسی و مشاوره برای سال ۱۴۰۰، ۳۰ درصد افزایش یافته است که ما مبالغ جدول تعرفه سازمان نظام روانشناسی ١۴٠١ را بر همین اساس درج کرده ایم.ولیکن ممکن است مراکز مشاوره برای مشاوره های زوج درمانی، خانواده درمانی و … پکیج های تخفیفاتی در نظر گرفته باشند که در آن این مبالغ تغییر کرده باشد.

لازم به ذکر است که در سایت اطلاعیه ای برای تعرفه مشاوره تلفنی سازمان نظام روانشناسی آورده نشده است اما در شرایط کنونی که درگیر بیماری کویید ۱۹ هستیم و بسیاری از خانواده ها و افراد نیاز حیاتی به مشاوره تلفنی دارند احتمال دارد که تعرفه مشاوره تلفنی در اینده از سوی سازمان اعلام گردد.

مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور طی بیانیه ای اعلام کرد که  تعرفه مشاوره روانشناسی بهزیستی تقریبا نزدیک به تعرفه سازمان نظام روانشناسی است اما پیشنهاد شده که برای جلسات مشاوره با یک دکتر روانشناس در کلان شهرهایی مثل تهران ۱۴۵ هزار تومان و با کارشناسی ارشد ۱۱۲ هزار تومان دریافت شود.

هزینه خدمات روانپزشکی- همچنین قیمت مشاوره روانشناسی با دکتر روانشناس در شهرستان ها ۱۲۲ هزارتومان و با کارشناس ارشد ۹۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

هزینه مشاوره آنلاین و تلفنی

همانطور که گفتیم هزینه مشاوره آنلاین و تلفنی بطور مشخص از سوی سازمان تعیین نشده است و از طرفی خیلی از افراد بخاطر مزایای این نوع از مشاوره تمایل دارند تا بصورت آنلاین یا تلفنی با درمانگر خود ارتباط برقرار کنند.

اما از انجاییکه جلسات مشاوره حضوری و انلاین تفاوتی با هم ندارند و خدماتی که روانشناس ارائه می دهد مشابه است در نتیجه هزینه مشاوره آنلاین و هزینه مشاوره تلفنی با حضوری یکسان است.

قیمت ویزیت روانشناس

قیمت ویزیت روانشناس بر اساس تعرفه سازمان نظام روانشناسی بسته به میزان تحصیلات درمانگر دارد.مسلما قیمت ویزیت یک دکتر روانشناس از یک کارشناس ارشد روانشناسی بیشتر است.

اما عوامل دیگری هم هست که ممکن است قیمت ویزیت روانشناس را تحت تاثیر قرار دهد مثل میزان تجربه درمانگر، شهرت، محل درمان، طول جلسه درمان و …

در حال حاضر برای ارائه خدمات روانشناسی، بیمه ای وجود ندارد اما رییس سازمان نظام روانشناسی اعلام کرده که برای سال ۱۴۰۱ قرار است مردم از بیمه ها برای خدمات روانشناسی و مشاوره استفاده کنند.

هزینه ویزیت روانپزشک ۱۴۰۱

هزینه ویزیت روانپزشک در سال ۱۴۰۱ در بخش خصوصی درصورت  عدم اجرای نسخه الکترونیک سلامت ۹۰ هزارتومان و با اجرای نسخه الکترونیک از مبلغ ۱۰۶۵۰۰ تومان می باشد. هزینه خدمات روانپزشکی- هزینه ویزیت فوق تخصص روانپزشکی ۱۲۰ هزار تومان می باشد.روانشناس و روانپزشک هر دو در حوزه سلامت روان کار می کنند. روانپزشکان بعد از دوره پزشکی عمومی وارد حوزه تخصصی روانپزشکی می شوند و در نهایت بعنوان متخصص روانپزشکی یا متخصص اعصاب روان مشغول به کار می گردند.

هزینه خدمات روانپزشکی– در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند تعرفه روانشناسی ۱۴۰۱- افزایش تعرفه روانشناسی- تعرفه سازمان نظام روانشناسی- تعرفه مشاوره روانشناسی بهزیستی ۱۴۰۰- تعرفه روانشناسی ۱۴۰۰- سازمان نظام روانشناسی ۱۴۰۰- تعرفه سازمان نظام روانشناسی سال ۹۹- تعرفه مشاوره روانشناسی بهزیستی ۹۹  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی  و روانی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما دیدن افرادی شاد و بدون دغدغه در جامعه می باشد.

 

 

 

Views: 29

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *