نوروفیدبک در درمان بیش فعالی| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

نوروفیدبک در درمان بیش فعالی| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد


کلینیک روانپزشکی مشهد   : خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات در زمینه انواع اختلالات روانپزشکی از جمله استرس و اضطراب، کم توانی ذهنی ، اسکیزوفرنی ، پراشتهایی یا بی اشتهایی عصبی ، اختلالات روانی در کودکان و نوجوانان به دلایل مختلف و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان ماهر ما در موضوعات  دکتر روانپزشک مشهد- بهترین روانپزشک مشهد- نوبت دهی روانپزشک مشهد- بهترین روانپزشک مشهد – اساتید روانپزشکی مشهد- روانپزشک خوب در مشهد- کلینیک روانپزشکی زندگی شاد نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی نوبت با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

کلینیک روانپزشکی مشهد کلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با ۳۰% تخفیف در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان ماهر خود در مورد دکتر روانپزشک مشهد- بهترین روانپزشک مشهد- نوبت دهی روانپزشک مشهد- بهترین روانپزشک مشهد – اساتید روانپزشکی مشهد- روانپزشک خوب در مشهد- کلینیک روانپزشکی زندگی شاد  با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با بهره گیری از توان تیمی از بهترین روانپزشکان کشور و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان و کودکان می پردازد ؛ دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کودکانی سالم و شاد در هرحال و فرزندانی موفق و پویا در آینده از همین حالا به فکر سلامت روان کودکان در کنار سلامت جسمانی آنها باشید. همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

کلینیک روانپزشکی مشهد – توسط روانپزشکان و درمانگران حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی نوبت با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  انجام می گیرد.

کلینیک روانپزشکی مشهد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد
کلینیک روانپزشکی مشهد | خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

کلینیک های روانپزشکی چه خدماتی را ارائه می‌دهند؟

کلینیک روانپزشکی خدمات بهداشتی و رفتاری و مشاوره ای جامع برای افراد یک جامعه ( کودکان و بزرگسالان ) از جمله بستری در بیمارستان و همچنین روانپزشکی سرپایی و فوری را فراهم می آورد.مشاوره و درمان روانپزشکی مداوم بیماران توسط تیم چند رسانه ای روان پزشکان، روانشناسان، مدد کاران اجتماعی بالینی، پرستاران، کاردرمانی، درمانگران تفریحی، کارکنان برای طیف گسترده ای از اختلالات روانی ارائه می شود.

کلینیک همچنین خدمات مشابه ی را برای جمعیت های خاص از جمله سالمندان، زنان و بیماران مبتلا به یک نوع اختلال پزشکی مشترک ارائه می دهد. کلینیک روانپزشکی مشهد – برنامه های بستری روانپزشکی ما بر ارزیابی و تشخیص سریع و فشرده بیمار تمرکز دارد، درمان شامل همکاری بین تیم درمانی، بیمار و خانواده بیمار است.

درمان‌ های قابل ارائه در کلینیک روانپزشکی شامل مشاوره با بیمار، دارو درمانی و روان‌ درمانی‌ ها هستند.

درمان های کلینیک روانپزشکی

ارزیابی و درمان اختلالات خوردن، اختلالات هراس و اضطراب، اختلالات شخصیتی و درمان روانی اجتماعی افسردگی یا استرس.

روانپزشکی سالمندان

ارزیابی و درمان بیماران ۶۵ سال به بالا با علائم افسردگی، اضطراب، علائم رفتاری زوال عقل و سایر اختلالات روانپزشکی که از اثرات بیولوژیکی و روانی پیر شدن افراد است.

روان درمانی فردی

روان درمانی طولانی مدت برای بیماران مبتلا به مشکلات شخصی، تمام تشخیص ها از جمله مواردی که به دارو احتیاج دارند در نظر گرفته می شود.

زن و شوهر و خانواده

ارزیابی و درمان مشکلات رابطه، درگیری زناشویی، طلاق، ازدواج مجدد و مشکلات والدین.

عواقب مصرف داروی روانگردان

ارزیابی و معالجه بیمارانی که در اثر بیماری روانی یا آسیب پزشکی مانند سرطان، بیماری قلبی، سکته مغزی یا درد مزمن دچار علائم روانشناختی یا رفتاری می شوند.

اختلالات هوشیاری

مشاوره و مدیریت دارو برای بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی  و روانپزشکی.

عوارض احتمالی جراحی مغز و اعصاب

عوارض روانی یا رفتاری ناشی از اعمال جراحی مغز و اعصاب که به خاطر اختلالات عصبی مانند اختلالات حرکتی، صرع، ضربه مغزی یا سکته مغزی انجام می گیرد.

وسواس فکری

ارزیابی و درمان روانپزشکی برای بیماران مبتلا به تشخیص اولیه اختلال وسواس، مثل خرید اجباری و چیدن پوست و …

افسردگی

مشاوره ثانویه و مدیریت مداوم بر داروهای تجویزی اختلالات خلقی در هر دوره از بیماری افسردگی.

سلامتی زنان

ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی خاص زنان و علائم رفتاری یا روانی مربوط به افسردگی پس از زایمان، یائسگی، ناباروری و مشکلات بارداری.

اختلالات دوقطبی

مشاوره ثانویه، ارزیابی و مدیریت دارو در مورد اختلالات دوقطبی انواع I و II.

روانپزشک و تشخیص بیماری های روانپزشکی

روانپزشک پزشکی است که در سلامت روان از جمله اختلالات ناشی از مصرف مواد تخصص دارد؛ روانپزشکان برای ارزیابی هر دو جنبه روحی و جسمی مشکلات روانی صلاحیت دارند.

مردم به دلایل زیادی به دنبال کمک های روانپزشکی هستند؛ این مشکلات می تواند ناگهانی پیش بیاید، مانند حمله اضطراب، توهم های وحشتناک، افکار خودکشی یا شنیدن “صداها”، یا ممکن است طولانی مدت تر باشد، مانند احساس غم، ناامیدی  یا اضطراب که هرگز به نظر نمی رسد بلند شود یا عملکرد زندگی را دچار مشکل کند.

تشخیص بیماران

روانپزشک می تواند طیف کاملی از آزمایش های پزشکی و روانی را انجام دهند که همراه با بحث و گفتگو با بیماران، با ارائه شرح حال از وضعیت جسمی و روانی یک بیمار به او کمک کند. کلینیک روانپزشکی مشهد –  در کلینیک روانپزشکی رابطه پیچیده ای که بین بیماریهای عاطفی و پزشکی دیگر و هم چنین عوامل ژنتیکی و سابقه خانوادگی که وجود دارد توسط روانپزشک تشخیص داده می شود.ارزیابی داده های پزشکی و روانپزشکی، برای تشخیص بیماری افراد منجر به تهیه یک برنامه درمانی موثر می گردد.

کلینیک روانپزشکی مشهد – در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند دکتر روانپزشک مشهد- بهترین روانپزشک مشهد- نوبت دهی روانپزشک مشهد- بهترین روانپزشک مشهد – اساتید روانپزشکی مشهد- روانپزشک خوب در مشهد- کلینیک روانپزشکی زندگی شاد پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و تندرستی شما عزیزان می باشد.

 

Views: 6

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *