تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی| خدمات ویژه روانشناسی با40% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک مشهد

تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی| خدمات ویژه روانشناسی با40% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک مشهد


کلینیک روانپزشکی مشهد  : کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی شایع ، درک نیازهای ویژه گروههای خاص دچار بیماری روانپزشکی در محیط های طبی مانند سالمندان، کودکان، افراد دچار ناتوانی ذهنی و … می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان متعهد ما در موضوعات  بهترین روانپزشک مشهد- کلینیک روانشناسی مشهد- کلینیک روانپزشکی خوب در مشهد- روانپزشک بیمارستان- اساتید روانپزشکی مشهد- روانپزشک مشهد امامت  نیز است. شما عزیزان می توانید با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

کلینیک روانپزشکی مشهد کلینیک زندگی شاد افتخار دارد که جهت درمان انواع اختلالات روانپزشکی در سالمندان، بزرگسالان، نوجوانان  و کودکان با ۳۰% تخفیف با تمام توان در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان مجرب خود در مورد بهترین روانپزشک مشهد- کلینیک روانشناسی مشهد- کلینیک روانپزشکی خوب در مشهد- روانپزشک بیمارستان- اساتید روانپزشکی مشهد- روانپزشک مشهد امامت   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر حضور شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با عالی ترین تیم از بهترین روانپزشکان کشور به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان می پردازد ؛ موسسه تخصصی زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. با توسعه دنیای صنعتی و افزایش فشارهای جسمی روانی ناشی از زندگی صنعتی، اختلالات مرتبط با استرس در انسان رو به افزایش است. ویژگی اساسی این تغییر، پررنگ شدن عوامل روانی اجتماعی و فرهنگی و اهمیت یافتن تاثیر عوامل اجتماعی بر بروز و سیر و درمان بیماری ها است. هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد.

کلینیک روانپزشکی مشهد- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با درمان های بدون دارو و پایدار برای شما هموطنان عزیز با رزرو تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ انجام می گیرد.

کلینیک روانپزشکی مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد
کلینیک روانپزشکی مشهد| کارآمدترین خدمات تخصصی روانپزشکی با درمان های بدون دارو و پایدار در مجهزترین مرکز روانپزشکی مشهد

روانپزشکان چه مراجعانی را می‌بینند؟

روانپزشکی شاخه‌ای از پزشکی است که علاوه بر رسیدگی به علت‌‎شناسی، علامت‌شناسی، طبقه‌بندی، تشخیص و پیش‌آگهی بیماری‌های روانی، به پیش‌‌گیری و درمان آنها نیز می‌پردازد. منظور از بیماری‌های روانی آن چیزی نیست که بسیاری از مردم می‌پندارند. بسیاری از افراد تنها بیماری‌های بسیار شدید و زایل‌کننده عقل را بیماری روانی می‌دانند و به این دلیل از مراجعه به روانپزشک سر باز می‌زنند.

این در حالی است که گستره این بیماری‌ها بسیار بیش از آن است، به گونه‌ای که در بسیاری از جوامع از جمله ایران، از هر چهار یا پنج نفر یکی در طول عمر خود دست‌کم یکی از اختلالات روانپزشکی را تجربه کرده است. کلینیک روانپزشکی مشهد–  برخی از مردم نیز تصور می‌کنند که روانپزشکان به همه مراجعان خود دارو تجویز می‌کنند و به این دلیل از این پزشکان دوری می‌کنند. واقعیت آن است که روانپزشکان بر اساس تشخیص نوع مشکل یا بیماری ممکن است تصمیم به درمان با دارو، روان‌درمانی یا هردو بگیرند و یا به انجام مشاوره یا ارائه توصیه‌ها یا آموزش اکتفا کنند. در موارد ویژه‌ای نیز از ابزارهایی برای درمان بهره می‌گیرند.

اختلالات روانپزشکی به طور عمده ممکن است در هر یک از موارد روحیه، رفتار، تفکر، خواب، اشتها و مسایل جنسی تأثیرگذار باشد و یک فرد ممکن است به دلیل بروز تغییر در هر یک از این موارد، نیازمند بررسی تشخیصی توسط روانپزشک شود. این اختلالات از خفیف تا شدید متغیرند و محدود به سن خاصی نیستند. کلینیک روانپزشکی مشهد–  با این حال حتی در موارد به ظاهر خفیف، می‌توانند رنج و دشواری‌های زیادی ایجاد کنند و عدم رسیدگی به آنها ممکن است به طولانی‌شدن مسئله و دشواری بیشتر درمان آن بیانجامد.

چند مثال از مواردی که ممکن است نیاز به مراجعه به روانپزشک وجود داشته باشد، موضوع را روشن‌تر می‌کند:

۱- فردی که پس از چند ماه از درگذشت یکی از نزدیکان خود، هنوز با فقدان او کنار نیامده و اغلب در ناراحتی به سر می‌برد.

۲- کسی که همه افراد خانواده‌اش او را بسیار وسواسی در نظافت منزل می‌دانند، ولی خود او با وجود وقت زیادی که صرف نظافت می‌کند وجود وسواس را قبول ندارد.

۳- فردی که به دلیل کم‌خوابی اغلب از داروهای مختلف خواب‌آور مصرف می‌کند و هرگز دلیل زیربنایی کم‌خوابی خود را با مراجعه به پزشک ارزیابی نکرده است.

۴- کسی که به دلیل چاقی اغلب به رژیم‌های غذایی رو می‌آورد اما در کم‌کردن وزن موفق نیست.

۵- فردی که بدون دلیلی کافی یا منطقی به همسر یا خانواده‌اش بی‌اعتماد است.

۶- کسی که بسیار عجول و کم صبر است، به شکلی که اغلب وسط حرف دیگران می‌پرد و در زندگی نیز توان برنامه‌ریزی درازمدت ندارد.

۷- کسی که به قدری پایبند مقررات و وظایفش است که دیگران او را غیرقابل تحمل برای معاشرت می‌دانند.

۸- فردی که در برخورد با دیگران تندخوست و رفتارش مایه آزار اعضای خانواده است.

۹- کسی که زخم معده دارد و با درمان‌های مرسوم بهبودی نیافته و با کوچکترین تنشی علایم زخم تشدید می‌شود.

۱۰- فردی که با وجود مصرف منظم چند داروی ضد فشارخون هنوز دچار زیادی فشار خون است.

کلینیک روانپزشکی مشهد– در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند بهترین روانپزشک مشهد- کلینیک روانشناسی مشهد- کلینیک روانپزشکی خوب در مشهد- روانپزشک بیمارستان- اساتید روانپزشکی مشهد- روانپزشک مشهد امامت  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی  و روانی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما دیدن افرادی شاد و بدون دغدغه در جامعه می باشد.

 

Views: 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *