آدرس بهترین مرکز نوروفیدبک تراپی مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

آدرس بهترین مرکز نوروفیدبک تراپی مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


: آدرس بهترین مرکز نوروفیدبک تراپی مشهد ارائه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  آدرس مرکز نوروفیدبک در مشهد- لورتا نوروفیدبک در مشهد- کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در مشهد- تست تووا در مشهد- بیوفیدبک در مشهد- هزینه هر جلسه نوروفیدبک- کلینیک زندگی شاد مشهد  خواهیم پرداخت.

آدرس بهترین مرکز نوروفیدبک تراپی مشهد کلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد آدرس مرکز نوروفیدبک در مشهد- لورتا نوروفیدبک در مشهد- کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در مشهد- تست تووا در مشهد- بیوفیدبک در مشهد- هزینه هر جلسه نوروفیدبک- کلینیک زندگی شاد مشهد  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

آدرس بهترین مرکز نوروفیدبک تراپی مشهد- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

آدرس بهترین مرکز نوروفیدبک تراپی مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
آدرس بهترین مرکز نوروفیدبک تراپی مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

نوروفیدبک روشی برای اصلاح عملکرد و ارتقای فعالیت مثبت مغز است. نوروفیدبک در واقع بازخوردی از فعالیت سلول های مغز است. اصول پایه ی عملکرد نوروفیدبک ساده است. ارتباط بین گروه های سلولی در مغز و چگونگی فعالیت آنها، تفکرات، احساسات، فعالیت ها و عواطف را تشکیل می دهد.

این فعالیت مغز به شکل امواج مغزی قابل تشخیص است. آدرس بهترین مرکز نوروفیدبک تراپی مشهد–امواج مغزی، پالس هایی الکتریکی هستند که در اثر فعالیت مغز ایجاد می شوند.این روش درمانی علاوه بر اتاق درمان برای موفقیت بیشتر در ورزش های حرفه ای، توسط ورزشکاران و برای ارتقاء سلامت، تندرستی و رشد و تکامل عملکرد مغزی قابل استفاده خواهد بود.

نوروفیدبک به چه چیزی کمک می‌کند؟

نوروفیدبک می‌تواند به هرگونه بیماری عصبی و درمان طیف گسترده ای از اختلالات بالینی کمک کند. رایج‌ترین این بیماری‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

  • اختلال کمبود توجه/ اختلال کم‌ توجهی، بیش فعالی
  • اعتیاد
  • مدیریت خشم
  • اضطراب
  • اوتیسم
  • اختلال دو قطبی
  • ضربه‌ی مغزی
  • درد مزمن
  • افسردگی
  • خوانش پریشی
  • صرع/ تشنج
  • فیبرومیالژیا
  • بی‌خوابی
  • بیماری لایم
  • از دست رفتن حافظه
  • میگرن‌ها
  • وسواس فکری- عملی/ نشانگان توره
  • پارکینسون
  • استرس/ اختلال استرسی پس از ضایعه‌ی روانی
  • جنون جوانی
  • اختلالات خواب
  • سکته‌ی مغزی
  • سوء مصرف مواد
  • بیماری آلزایمر

یک جلسه‌ی معمولی نوروفیدبک چطور می‌گذرد؟

جلسه‌ی ابتدایی، معمولاً شامل ارزیابی تشخیصی است که دربرگیرنده‌ی نقشه‌ی مغزی می‌باشد. امروزه اینها بر روی یک کامپیوتر استاندارد اجرا می‌شوند.

یک کلاه، که می‌تواند بین ۱۲ تا ۱۹ الکترود در درون خود داشته باشد، بر روی سر بیمار گذاشته می‌شود. این الکترودها به صورت استراتژیک بر روی نواحی کلیدی مغز قرار گرفته و فعالیت موج مغزی در این مناطق را ضبط می‌کنند. این فرایند غیر تهاجمی بوده و بی ضرر است.

ممکن است مقداری ژل رسانای مخصوص دریافت کنید، که برای تسهیل انتقال سیگنال امواج مغزی استفاده می‌شود. آدرس بهترین مرکز نوروفیدبک تراپی مشهد– این ژل در موهای شما قرار داده می‌شود و کاملا بهداشتی و مورد تایید است. زمانی که یک سیگنال آشکار ایجاد شد، نواحی مختلف مغز به نوبه‌ی خود ضبط می‌شوند، یک بار با چشمان بسته و یک بار با چشمان باز. کل این فرایند تقریباً ۲۰- ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

زمانی که نقشه‌ی مغزی آماده شد، این نقشه توسط متخصص توضیح داده شده و معانی آن توصیف می‌شوند. نقشه‌ی مغزی با یک گروه هنجاری که با سن و جنس بیمار همخوانی دارد، مقایسه می‌شود. به این ترتیب، ناهنجاری‌های آماری می‌توانند مشخص شده و سپس همین‌ها پایه‌ای برای تجویز نوروفیدبک می‌باشند.

انواع درمان نوروفیدبک

نوروفیدبک سنتی یا EEG، مناطق مغزی که بر روی جمجمه‌ی فرد قرار گرفته اند را ضبط کرده و سپس با پروتکل‌های مختلف درمانی تحریک می‌کنند.

هفت نوع روش نوروفیدبک EEG وجود دارند که در درمان اختلالات مختلف به خوبی عمل می‌کنند. به طور سنتی، دو سنسور مغز، دو سنسور گوش و زمینه استفاده می‌شدند. درمان می‌تواند در آموزش فعالیت سطحی مغز فرد، به استثنای موارد LORE-TA نوروفیدبک‌ fMRI، هدایت شود. این درمان‌ها به تحریک جامع و عمیق مغز اجازه می‌دهند.

نوروفیدبک EEG در کاربردهای خود تطبیق‌پذیر است اما به مهارت بسیار زیادی برای اجرا نیاز دارد.

نوروفیدبک فرکانس/ قدرت: این روش، بیشترین موارد استفاده را در نوروفیدبک داشته و همچنین به نام “نوروفیدبک سطحی” معروف است. دو تا چهار الکترود برای تغییر دامنه یا سرعت امواج خاص مغزی در نواحی مشخصی از مغز استفاده می‌شوند.

نوروفیدبک بالقوه‌ی قشری آهسته: این نوع نوروفیدبک برای درمان صرع، ADD، ADHD و میگرن‌ها کاربرد دارد.

سیستم نوروفیدبک با انرژی پایین: این روش، سیگنال الکترومغناطیسی ضعیفی را برای تغییر امواج مغزی بیمار ارائه می‌دهد. در این روش بیمار بی‌حرکت بوده و چشم‌های او بسته است. این روش در درمان آسیب تروماتیک مغزی مؤثر می‌باشد.

نوروفیدبک همون سفالوگرافی (HEG): این روش فیدبک را بر روی جریان خون مغزی ارائه داده و برای درمان میگرن‌ها استفاده می‌شود.

آدرس بهترین مرکز نوروفیدبک تراپی مشهد–نوروفیدبک Z-score زنده برای درمان بی‌خوابی استفاده می‌شود.

توموگرافی الکترومگنتیک با وضوح پایین (LORE-TA) یک تکنیک نوروفیدبک است که شامل استفاده از ۱۹ الکترود می‌باشد. این روش به چندین آموزش عصبی در مناطق مختلف مغز اجازه می‌دهد که مغایر با مناطق تکی با نوروفیدبک رایج‌تری است که از دو سنسور استفاده می‌کند. این روش برای درمان اعتیادها، افسردگی و اختلال وسواس فکری- عملی کاربرد دارد.

تصویربرداری عملکردی رزونانس مغناطیسی (fMRI)  یک نوع جدید از نوروفیدبک است که “فعالیت مغز را بر اساس فیدبک فعالیت گرفته شده از مناطق زیر قشری مغز، تنظیم می‌کند.” نوروفیدبک fMRI برای درمان دسته‌ای از بیماری‌ها شامل ADHD، ADD، افسردگی، اضطراب، بیماری پارکینسون و حتی فوبیاها کاربرد دارد.

نوروفیدبک درمانی قابل اعتماد

نوروفیدبک امروزه مورد توجه روانشناسان بالینی و روانپزشکان قرار گرفته است و دلیل تمرکز ویژه آنان بر این حیطه این است که مغز، تنظیم کننده مرکزی هیجانات، نشانگان فیزیکی، افکار و رفتارهایی است که بسیاری از مشکلات روانشناختی را تبیین می کند.

نوروفیدبک یک سیستم آموزش جامع است که رشد و تغییر در سطح سلول مغزی را ارتقاء میبخشد؛ و در درمان طیفی از اختلالات مثل افسردگی، اضطراب، اختلال استرس پس از ضربه، اختلالات شخصیت، اعتیاد و وسواس استفاده شده است.

آدرس بهترین مرکز نوروفیدبک تراپی مشهد– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند آدرس مرکز نوروفیدبک در مشهد- لورتا نوروفیدبک در مشهد- کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک در مشهد- تست تووا در مشهد- بیوفیدبک در مشهد- هزینه هر جلسه نوروفیدبک- کلینیک زندگی شاد مشهد  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد.

Views: 281

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *