آیا نوروفیدبک بیش فعالی را درمان میکند| خدمات ویژه روانشناسی با40% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک م

: آیا نوروفیدبک بیش فعالی را درمان میکند| خدمات ویژه روانشناسی با40% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک م


آیا بیش فعالی با نوروفیدبک درمان می شود؟

آیا بیش فعالی با نوروفیدبک درمان می شود؟ تمام خانواده هایی که کودکانشان دچار اختلال بیش فعالی هستند همواره به دنبال درمانی با کمترین عوارض هستند. در سالهای اخیر این جمله را بسیار شنده اید ” درمان بیش فعالی با نوروفیدبک ” .

ما در این مقاله سعی داریم تا به این سوال که” آیا بیش فعالی با نوروفیدبک درمان می شود؟ ” را پاسخ دهیم. از اینکه این مقاله را انتخاب کردید متشکریم.

آیا بیش فعالی با نوروفیدبک درمان می شود؟
آیا بیش فعالی با نوروفیدبک درمان می شود؟
آیا بیش فعالی با نوروفیدبک درمان می شود؟

در مورد اثربخشی نوروفیدبک در درمان بیش فعالی نظرات مختلفی وجود دارد. مطالعه ای در سال ۲۰۰۹ به تأثیر نوروفیدبک در درمان بیش فعالی از دو منظر پرداخت:
توجه و تکانشگری را در مقیاس بزرگ بهبود بخشید.

ایجاد بیش فعالی نسبی

همچنین در سال ۲۰۱۱ مطالعه ای انجام شد که طی آن به این نتیجه رسیدند که نوروفیدبک می تواند همان اثر دارونما را داشته باشد. آیا نوروفیدبک بیش فعالی را درمان می کند؟ در این مطالعه نوروفیدبک بر روی هشت دختر بین ۸ تا ۱۵ سال انجام شد. نوروفیدبک به صورت نمادین بر روی شش نفر دیگر انجام شد. نتایج نشان داد که در هر دو گروه تغییرات مشابهی وجود دارد.
در سال ۲۰۱۳، مطالعه ای در مورد مقایسه اثرات داروهای محرک و نوروفیدبک در درمان ADHD انجام شد. در این مطالعه، ۱۶ کودک ۷ تا ۱۶ ساله داروهای محرک و ۱۶ کودک ۳۰ جلسه نوروفیدبک را طی ۷ تا ۱۱ ماه دریافت کردند. علائم بیش فعالی در کسانی که دارو مصرف می کردند کاهش یافت. آیا نوروفیدبک بیش فعالی را درمان می کند، در حالی که کسانی که نوروفیدبک دریافت می کنند کاهش علائم را تجربه نکرده اند.
در سال ۲۰۱۴، مطالعه ای انجام شد که در آن والدین بهبود علائم بی تفاوتی، کمبود توجه و اجبار را با درمان نوروفیدبک گزارش کردند. آیا نوروفیدبک می تواند بیش فعالی را درمان کند اما معلمان فقط بهبود بیش فعالی را گزارش می دهند. بنابراین، محققان به این نتیجه رسیدند که نوروفیدبک می تواند در درمان کودکان مبتلا به این اختلال نقش داشته باشد.
در سال ۲۰۱۶ گزارش شد که تحقیقات قبلی در این زمینه شواهد کافی برای تایید اثر نهایی بازخورد عصبی در بیش فعالی ارائه نکرده است. صرف نظر از اینکه نوروفیدبک به اختلالات اضطرابی کمک می کند یا خیر، شواهد بیشتری برای تعیین میزان موثر بودن آن در درمان این اختلالات مورد نیاز است.

‌درمان بیش فعالی با نوروفیدبک در بزرگسالی

اگرچه برای اکثر افراد، علائم بیش فعالی با افزایش سن بهبود می یابد و فرد به بزرگسالی می رسد. اما گاهی اوقات حتی برخی از افراد در بزرگسالی نیز ممکن است با این مشکل مواجه شوند. آیا نوروفیدبک بیش فعالی را درمان می کند؟ اگر شما هم علائم بیش فعالی دارید و قصد درمان آن را دارید. ابتدا باید وضعیت روحی شما توسط روانپزشک بررسی شود. اگر شما مبتلا به ADHD تشخیص داده شده اید، می توانید به راحتی از طریق جلسات نوروفیدبک وارد روند درمان شوید.

آیا بیش فعالی با نوروفیدبک قابل درمان است؟

در این مقاله موارد مهمی مانند نوروفیدبک درمان اثبات شده بیش فعالی – نوروفیدبک برای کودکان بیش فعال – امواج مغزی کودکان بیش فعال – درمان اثبات شده بیش فعالی در بزرگسالان – اثربخشی نوروفیدبک در بیش فعالی – نوروفیدبک چیست – داروهای جدید بیش فعالی – پروتکل درمانی ما برای بیش فعالی هزینه می کنیم توجه به این نکته مهم است که بسیاری از بیماری های جسمی ناشی از بیماری های روانی است. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش نیست. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر قوی هستند که ما به تنهایی نمی توانیم آنها را تحمل کنیم و روند عادی زندگی مان را مختل می کنند. در این مورد فقط یک روانشناس و یک متخصص پزشکی می توانند کمک کنند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش می کنیم با ارائه خدمات بهداشتی زندگی جدید و شادی را برای شما فراهم کنیم.

Visits: 5

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *