ار تی ام اس مشهد | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

ار تی ام اس مشهد | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


ار تی ام اس مشهد انجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  دستگاه آر تی ام اس در مشهد- ار تی ام اس هزینه- آر تی ام اس در کرج- دستگاه rtms در مشهد- عوارض دستگاه آر تی ام اس- هزینه هر جلسه آر تی ام اس- آر تی ام اس چیست  خواهیم پرداخت.

ار تی ام اس مشهد کلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد دستگاه آر تی ام اس در مشهد- ار تی ام اس هزینه- آر تی ام اس در کرج- دستگاه rtms در مشهد- عوارض دستگاه آر تی ام اس- هزینه هر جلسه آر تی ام اس- آر تی ام اس چیست   با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

ار تی ام اس مشهد – نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

ار تی ام اس مشهد | انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
ار تی ام اس مشهد | انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

روش درمانی RTMS چیست؟

به تحریک مغناطیسی مغز یا بطور دقیق‌‌تر تحریک مغناطیسی مغز از راه جمجمه TMSمی‌گویند که اختصار عبارت “Transcranial Magnetic Stimulation” است. جدیدترین روش در این درمان، تحریک مغناطیسی مکرر مغزی است که به آن آر تی ام اس می‌گویند. در این روش از امواج مغناطیسی برای تحریک نقاطی از مغز استفاده می‌شود که در درمان بیماری‌های عصبی کاربرد ویژه‌ای دارد.

عوارض درمان مغناطیسی آر تی ام اس برای بیماری های روانی

با توجه به اثرات روانی سوء مصرف برخی مخدر‌ها و داروهای اعتیاد آور روی مغز، از روش آر تی ام اس برای درمان بیماران مبتلا به اعتیاد استفاده می‌شود. ار تی ام اس مشهد – به عنوان مثال استفاده از روش آر تی ام اس برای از بین بردن اثر قرص کلونازپام و دیگر مخدر‌ها در کلینیک‌های روانپزشکی و ترک اعتیاد استفاده می‌شود.

درمان مغناطیسی آر تی ام اس چگونه عمل می‌کند؟

در روش آر تی ام اس فعالیت الکتریکی مغز تحت تأثیر میدان‌ مغناطیسی قرار می‌گیرد و از طریق جریان پالس‌‌هایی از سر عبور می‌کند. آر تی ام اس تنها بخش‌های خاصی از مغز را تحریک می‌کند. این پالس‌ها بدون ایجاد درد از جمجمه عبور کرده و به نورون‌های عصبی مربوطه می‌رسد. تحریک سلول‌های بخش‌های مشخصی از مغز می‌تواند نتیجه مطلوب در درمان بیماری‌های اعصاب و روان را به همراه داشته باشد.

مزیت استفاده از درمان آر تی ام اس

یکی از مزیت‌های مغناطیس درمانی مغز یا همان روش آ تی ام اس این است که بیمار در حین درمان نیازی به بیهوشی ندارد و دردی احساس نمی‌کند. بر خلاف سایر روش‌‌های درمانی که به بیهوشی نیاز دارند، RTMS درمانی عوارض ناشی از بیهوشی و داروهای دیگر را ندارد.

طول درمان آر تی ام اس

ار تی ام اس مشهد –یکی از رایج ترین سوالات در ارتباط با روش درمان مغناطیسی آر تی ام اس هزینه جلسات آن است. دوره درمان RTMS معمولا میانگین بین ۴ تا ۵ هفته به طول می انجامد. تعداد این جلسات عمدتا ۵ نوبت در هفته است و هر جلسه درمان بین ۳۰ دقیقه الی ۱ ساعت زمان می برد.

RTMS درمانی برای درمان چه بیماری‌هایی کاربرد دارد؟

از روش آر تی ام اس درمانی برای بیشتر بیماری‌هایی که ریشه آن‌ها اعصاب و روان است استفاده می‌شود. این درمان برای ترک اعتیاد داروهای مخدر مانند ترک اعتیاد زولپیدم یا هر مخدر دیگری استفاده نمی‌شود و فقط بخشی از روند بهبود بیماران بعد از ترک اعتیاد محسوب می‌شود. میزان اثر بخش بودن مغناطیس درمانی بر روی هر بیمار متفاوت است و هنوز از اثرات طولانی مدت این روش درمانی اطلاعات زیادی در دسترس نیست. برخی از بیماری‌های عصبی که با روش RTMS قابل درمان هستند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • اختلال دوقطبی
  • سردرد‌‌های میگرنی
  • اضطراب
  • توهم
  • افسردگی
  • اختلال وسواس
  • اختلالات اضطرابی
  • توهمات شنوایی
  • اسکیزوفرنی مقاوم به درمان دارویی
  • آسیب‌های مغزی

چگونه از روش آر تی ام اس برای ترک اعتیاد استفاده می شود؟

اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، در‌ واقع روش آر تی ام اس درمان قطعی برای ترک اعتیاد مواد مخدر نیست و فقط بخشی از مرحله ترک اعتیاد محسوب می شود. ار تی ام اس مشهد – این درمان معمولا از زمان ترک و سم زدایی شروع شده و گاهی تا بعد از ترک اعتیاد هم طول می کشد. به دلیل عوارض روحی و روانی ناشی از مصرف مواد مخدر روش آر تی ام اس درمانی یکی از روش های پیشنهادی در کنار روانپزشکی ترک اعتیاد یا گروه درمانی محسوب می شود.

معایب و عوارض آر تی ام اس چیست؟                                            

حتما شما هم می‌دانید که در علم پزشکی هیچ داروی بدون عوارض جانبی وجود ندارد. در روش آر تی ام اس نیز با وجود غیر تهاجمی بودن این روش اما حتما ضررهایی هم به همراه دارد. رایج ترین عارضه RTMS درمانی در بین نیمی از بیماران تحت درمان با این روش، بروز سردرد است. در تحقیقات انجام شده نزدیک به یک سوم از بیماران نیز در هنگام دریافت پالس ها کمی درد در پوست سر یا کشش پوست صورتشان را احساس می‌کنند که همه این موارد بعد از دوره درمان کاملا برطرف می‌شود.

در حال حاضر اطلاعات علمی مبنی بر عوارض روش درمان مغناطیسی آر تی ام اس در دسترس نیست و این روش روزنه امید برای بیمارانی است که با درمان‌های معمول و داروها نتیجه نگرفته‌اند.

ار تی ام اس مشهد – در این مقاله به موضوعات مهمی مانند دستگاه آر تی ام اس در مشهد- ار تی ام اس هزینه- آر تی ام اس در کرج- دستگاه rtms در مشهد- عوارض دستگاه آر تی ام اس- هزینه هر جلسه آر تی ام اس- آر تی ام اس چیست  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Visits: 53

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *