تعداد جلسات rtms| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

تعداد جلسات rtms| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد


تعداد جلسات rtms ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  قیمت هر جلسه rtms- قیمت دستگاه آرتی ام اس- هزینه هر جلسه آر تی ام اس- مضرات rtms- درمان افسردگی با دستگاه tms چطوره- Rtms بیمه تکمیلی- دستگاه آرتی ام اس در مشهد- تی ام اس وسواس  خواهیم پرداخت.

تعداد جلسات rtms کلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج ؛  با شماره ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  جهت رزرو تلفنی در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد قیمت هر جلسه rtms- قیمت دستگاه آرتی ام اس- هزینه هر جلسه آر تی ام اس- مضرات rtms- درمان افسردگی با دستگاه tms چطوره- Rtms بیمه تکمیلی- دستگاه آرتی ام اس در مشهد- تی ام اس وسواس  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج می توانید با شماره تلفن رزرو تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

تعداد جلسات rtms– نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور با شماره ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  رزرو تلفنی انجام می گیرد .

تعداد جلسات rtms| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد
تعداد جلسات rtms| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

امروزه برای درمان بسیاری از بیماری های روح و روان درمانگر ها به بیماران خود استفاده از دستگاه آر تی ام اس را که با تحریک مغناطیسی مغز تاثیر خود را می گذارد، توصیه می کنند. طبق تحقیقات انجام شده این دستگاه می تواند تاثیر قابل توجهی روی مغز گذاشته و درمان را نتیجه دهد.

اگر جزء آن دسته از کسانی هستید که سردرد های شدیدی دارید، افسردگی دارید یا برخی از علائم وسواس را در خود مشاهده می کنید و یک روانپزشک خوب تشخیص اختلال را روی شما گذاشته است این مقاله را از دست ندهید. همچنین اگر علاقه دارید آشنایی بیشتری با دستگاه آر تی ام اس و موارد کاربرد داشته باشید این مقاله می تواند کمک کننده باشد. در پایان این مقاله نیز از هزینه های درمانی مربوط به روش آر تی ام اس سخن خواهیم گفت.

دستگاه آر تی ام اس چیست؟

دستگاه آر تی ام اس نوعی دستگاه درمانی است که در زمینه تحریک الکتریکی مغز بکار گرفته می شود. تعداد جلسات rtms–  این دستگاه با ابزارآلاتی که دارد می تواند با تحریک الکتریکی مغز و ایجاد تغییرات گسترده در فعالیت های طبیعی مغز به بهبود وضعیت مغزی و در نهایت به درمان بسیاری از بیماری ها و اختلالات کمک کند.

مراحل درمان با دستگاه آر تی ام اس

در ابتدا باید روی صندلی مخصوصی بنشینید.

ابزار هایی روی سر شما قرار می گیرند که امکان ایجاد میدان مغناطیسی را فراهم می کنند.

این تحریکات الکتریکی باعث می شود که تمامی نورون های مغزی در یک ناحیه خاص درگیر شوند و فعالیت های کوتاه مدتی داشته باشند.

تحریک یا بازداری از فعالیت های مختلف مغزی باعث می شود که بسیاری از مهم ترین بیماری های روحی و روانی درمان شود.

آر تی ام اس چگونه درمان را انجام می دهد؟

این دستگاه معمولا  زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که بیماری فرد از طریق دارو درمانی و روان درمانی، درمان نشده و نیاز است از روش های دیگر استفاده کرد. دستگاه آر تی ام اس یک مولد است که با ایجاد جریان مغناطیسی روی سر بیمار می تواند مغز را تحریک کرده و عصب مغز را به طور خاصی فعال کند. این دستگاه تقریبا مشابه MRI عمل می کند و باعث می شود در مغز یک میدان مغناطیسی ضعیف ایجاد شود.

تعداد جلسات rtms– تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال مکرر یعنی همان آر تی ام اس یک روش غیر تهاجمی شامل پالس مغناطیسی کوتاه مدت می باشد. هدف از ارسال اشعه های مغناطیسی تحریک سلول های عصبی است. در نتیجه نورون های منطقه مورد نظر تحریک می شود و درنهایت عملکرد مدارهای مغزی تغییر می کند.

به بیان ساده تر با استفاده از ابزارهایی خاص می توانند نواحی مختلف مغزی شما را با امواج الکتریکی تحریک کنند. تحریک مغزی تغییر فرایند ها و عملکرد مغزی را در پی دارد. به همین منوال می توانند بسیاری از بیماری ها را با این روش درمان کنند.

گاهی ممکن است بیماری های ایجاد شده در افراد در اثر کم شدن متابولیسم در قسمتی از مغز باشند که دستگاه آر تی ام اس با تاثیر روی نورون ها می تواند باعث تغییراتی در عملکرد آن ها شده و آن ها را به حالت عادی بازگرداند.

چه بیماری هایی را می توان با آر تی ام اس درمان کرد؟

امروزه دستگاه آر تی ام اس در درمان بسیاری از بیماری های اعصاب و روان کاربرد داشته و به عنوان یک کمک درمانی بسیار قوی در زمینه روانپزشکی محسوب می شود. تعداد جلسات rtms– طبق تحقیقات اخیر ثابت شده که این دستگاه همچنین بر بیماری هایی چون صرع، پارکینسون، وزوز گوش، مشکلات حرکتی، بی اختیاری ادرار و تمام بیماری های اعصاب و روان مانند افسردگی، وسواس، بیش فعالی و … تاثیر دارد.

همچنین امروزه از این دستگاه ه منظور رفع سر درد های نا علاج میگرنی نیز استفاده می شود. در ادامه به برخی از این درمان ها خواهیم پرداخت:

درمان انواع سردرد های میگرنی با دستگاه آر تی ام اس

یکی از مهم ترین کاربردهایی که دستگاه آر تی ام اس دارد درمان انواع سردردهای میگرنی می باشد. از جمله انواع آن ها:

  • سردرد میگرن عصبی
  • سردرد میگرن مزمن
  • سردرد میگرن قائدگی
  • سردرد تنشی
  • درمان انواع وسواس ها با دستگاه آر تی ام اس

افرادی که به انواع وسواس ها دچار هستند می توانند برای درمان و کاهش علائم وسواس هایشان از روش درمانی آر تی ام اس کمک بگیرند. انواع وسواس ها مثل:

  • اختلال وسواس فکری و عملی
  • اختلال وسواس مو کندن: مثل موی سر یا ابرو و مژه
  • اختلال وسواس پوست کندن: مثل پوست لب
  • اختلال وسواس بدریخت انگاری: در واقع اینان تصور می کنند که صورت و بدن شان بسیار زشت و غیر قابل تحمل است

درمان افسردگی با دستگاه آر تی ام اس

افسردگی نیز از جمله بیماری های شایع روانی است که این روز ها آمار ابتلا به آن بسیار قابل توجه می باشد. تعداد جلسات rtms– در ابتدای مسیر درمانی افراد تحت دارو درمانی قرار می گیرند اما در مواردی که افراد دچار افسردگی های مقاوم به دارو باشند بهترین جایگزین درمانی روش آر تی ام اس می باشد.

بنابراین در این موارد توصیه اکید به افراد این است که به یک روانپزشک خوب یا متخصص اعصاب خوب مراجعه کنید که با دستگاه تحریک مغناطیسی مغز rtms آر تی ام اس به درمان بیماران می پردازد.

تعداد جلسات rtms– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند قیمت هر جلسه rtms- قیمت دستگاه آرتی ام اس- هزینه هر جلسه آر تی ام اس- مضرات rtms- درمان افسردگی با دستگاه tms چطوره- Rtms بیمه تکمیلی- دستگاه آرتی ام اس در مشهد- تی ام اس وسواس  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها  به تنهایی سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد.  شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی نوبت در مرکز درمانی حسین بن علی (ع) واقع در حاشیه میدان بسیج ، به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

Visits: 40

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *