استفاده از نوروفیدبک در چند جلسه توصیه می شود با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

استفاده از نوروفیدبک در چند جلسه توصیه می شود با 30% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


فهرست مطالب

استفاده از نوروفیدبک در چند جلسه توصیه می شود با ۳۰% تخفیف در مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک- نوروفیدبک یا دارو- نوروفیدبک چگونه عمل میکند- طرز کار دستگاه نوروفیدبک- مرکز نوروفیدبک در مشهد- فواید نوروفیدبک چیست- آموزش کار با دستگاه نوروفیدبک- نوروفیدبک در مشهد- فواید دستگاه نوروفیدبک

استفاده از نوروفیدبک در چند جلسه توصیه می شود – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعه ایی در مورد نوروفیدبک یا دارو- نوروفیدبک چگونه عمل میکند- طرز کار دستگاه نوروفیدبک- مرکز نوروفیدبک در مشهد- فواید نوروفیدبک چیست- آموزش کار با دستگاه نوروفیدبک- نوروفیدبک در مشهد- فواید دستگاه نوروفیدبک در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

استفاده از نوروفیدبک در چند جلسه توصیه می شود – نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین و یکی از باسابقه ترین مراکز درمان نوروفیدبک در مشهد انجام می گردد.

درمان خواب‌ هراسی
درمان خواب‌ هراسی

استفاده از نوروفیدبک در چند جلسه توصیه می شود؟

به منظور هر چه بهتر شدن نتایج بدست آمده و پایداری بیشتر اثرات آن ۳۰ تا ۴۰ جلسه مستمر استفاده از نوروفیدبک توصیه می شود. برخی از افراد به جلساتی بیش از این تعداد و برخی به جلسات کمتری احتیاج دارند. تعداد جلسات باید در حدی باشد که درمان تکمیل شود و تغییرات به وجود آمده در مغز حک شوند و به شکل عادت در آیند. اجرای جلسات به صورت هفته ای ۳ یا حداقل ۲ جلسه می باشد. قابل ذکر است که اثربخشی این درمان ۷۵ تا ۸۰ درصد بوده، یعنی از هر ۱۰۰ نفر به طور متوسط ۷۵ یا ۸۰ نفر به این درمان پاسخگو بوده و نتیجه لازم را می گیرند.

روند جلسات بدین شکل است:

بهترین حالت برای اجرای جلسات نوروتراپی (نوروفیدبک)، در ۳ مرحله کلی است که هر مرحله به ۵ هفته تقسیم میگردد. در مرحله اول (۵ هفته اول) به صورت یک روز در میان، یعنی هفته ای ۳ جلسه (روزهای فرد یا روزهای زوج) جلسات اجرا میگردد. در ابتدا ارزیابی اولیه انجام شده و بعد از ۵ هفته اول، ارزیابی ثانویه اجرا میگردد.

تغییرات در مقایسه ارزیابی اولیه با ارزیابی ثانویه معمولا حدود ۳۰ الی ۵۰ درصد بهبودی میباشد که در نتیجه آن جلسات بعدی یعنی مرحله دوم ( ۵ هفته دوم)، هر هفته ۲ جلسه اجرا میگردد که در واقع آغاز جلسات تثبیتی محسوب میگردد. بعد از پایان مرحله دوم، ارزیابی سوم انجام میشود که نتیجه آن با ارزیابی جلسه قبل مقایسه میگردد و به طور معمول دارای ۵۰ تا ۶۰ درصد بهبودی نسبت به ارزیابی قبل میباشد. سپس وارد مرحله سوم و ادامه جلسات تثبیتی میشویم با برنامه هفته ای ۱ جلسه تا مدت ۵ هفته (یعنی به طور کل ۵ جلسه در طول مرحله سوم).

مرحله اول = ارزیابی۱ و  ۱۵ جلسه به صورت یک روز در میان

مرحله دوم = ارزیابی۲ و  ۱۰ جلسه ۲ روز در هفته

مرحله سوم = ارزیابی۳ و  ۵ جلسه ۱ روز در هفته

علت اجرای جلسات بدین شکل ایجاد پایداری اثرات درمانی و تثبیت شدن نتایج آن است. در واقع جلسات نوروفیدبک را نباید به یکباره قطع کرد چرا که امکان بازگشت نشانه بیشتر میشود.

استفاده از نوروفیدبک در چند جلسه توصیه می شود – در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ایی را آغاز نموده اییم تا از طریق درمان وسواس زندگی جدید و شادی را برای شما مراجعین – بیماران و خانواده های محترم فراهم نماییم لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد درمان وسواس به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴ تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان وسواس پاسخ داده شود.

Visits: 29

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *