درمان وسواس با tdcs| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

درمان وسواس با tdcs| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد


بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک  و … می باشد. همچنین به موضوعات  دکتر فوق تخصص برای درمان وسواس در مشهد- بهترین دکتر وسواس در مشهد – بهترین راه درمان وسواس فکری- نظرات درباره نوروفیدبک- دکترروانپزشک خوب در مشهد- متخصص ocd- درمان قطعی وسواس فکری مذهبی  خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهدکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور در تمام ساعات کاری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ و با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد دکتر فوق تخصص برای درمان وسواس در مشهد- بهترین دکتر وسواس در مشهد – بهترین راه درمان وسواس فکری- نظرات درباره نوروفیدبک- دکترروانپزشک خوب در مشهد- متخصص ocd- درمان قطعی وسواس فکری مذهبی  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی با شماره ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ و یا شماره تلفن ارزیابی اولیه ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ و بصورت حضوری در مرکز درمانی فدک ، واقع در توس ۶۲ می توانید با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد- نوروفیدبک توسط درمانگران با تجربه و حرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۴۰% تخفیف ویژه ی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان کنکور با شماره تلفن رزرو نوبت تلفنی ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰  انجام می گیرد .

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با40% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد
بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با۴۰% تخفیف ویژه در مجهزترین مرکز نوروفیدبک مشهد

انواع وسواس

وسواس انواع مختلفی دارد که به دو دسته فکری و عملی تقسیم می شوند. وسواس فکری مربوط به افکاری است که در ذهن فرد وجود دارد و عمل نکردن به آن ها ایجاد اضطراب می کند، وسواس عملی مربوط به تکرار برخی کار ها در طول روز است. همچنین گاهی فرد افکاری که در ذهنش وجود دارد که برای تحقق آن ها باید یک سری کار انجام دهد. به این نوع از وسواس، وسواس فکری عملی می گویند و به عبارتی فرد مبتلا به هر دو نوع وسواس هستند.

وسواس فکری

افکار مزاحم که به صورت مداوم به ذهن فرد می آید و فرد توانایی خلاص شدن از این افکار را ندارد. داشتن فکری در مورد موضوعی که دائما در ذهن فرد تکرار می شود به طوری که فرد نمی تواند آن فکر را از خود دور کند. بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد–  در ادامه انواع وسواس فکری را توضیح خواهیم داد:

وسواس به آلودگی

برخی از افراد نسبت به هر گونه تماس با آلودگی از جمله دست زدن به اشیا دچار وسواس می شوند. این افراد نه تنها از آلوده شدن خود می ترسند بلکه از انتقال آلودگی به دیگران و خانواده خود هراس دارند. ممکن است این افراد برای رفع آلودگی ساعت ها مشغول استحمام یا شستشو شوند و در نهایت به پوست خود آسیب می رسانند.

وسواس آسیب زدن به دیگران

این گروه از افراد دائما نگرانند که با اعمال خود باعث توهین و یا آسیب زدن به دیگران شوند و گاهی خود را مسئول اتفاقات ناگوار که برای اطرافیان می افتد، می دانند.

وسواس جنسی

بیمار در مورد داشتن هر نوع ارتباط و تماسی حتی با اعضای خانواده خود دچار وسواس می شود.

وسواس مذهبی

این دسته از افراد دائما در مورد تمام کار های خود نگرانند که این رفتار ها با اصول دین مغایر است یا این که شاید اعمالشان مخالف خواست خدا بوده و منجر به توهین به مقدسات می باشد.

وسواس بیماری

برخی ازافراد دائما از بیماری یا مرگ خود یا اطرافیان هراس دارند و مداوم به آن فکر می کنند .

وسواس کمال گریی

این افراد فقط تمایل به رسیدن به موفقیت دارند. شکست روحیه آن ها را به شدت تحت تاثیر می گذارد، این روحیه بد نیست اما در برخی سبب رفتار های وسواسی شده و وی را نا امید از زندگی می کند. عواقب این وسواس می تواند افسردگی باشد.

وسواس عملی

این نوع وسواس انجام عمل تکراری است مانند این که فرد چندین بار دست خود را شستشو می دهد. بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد– این افراد در صورتی که رفتاری را تکرار نکنند دچار اضطراب و استرس می شوند. برخی از وسواس های عملی به شرح زیر هستند:

وسواس تقارن

این افراد در قرار گرفتن وسیله ای در جای مشخص وسواس دارند. به گونه ای که بارها مکان آن را تغییر می دهند تا به موقعیت مدنظر خود دست پیدا کنند.

وسواس نظم و ترتیب

خصوصیت این نوع وسواس این است که همه چیز در جای خود قرار گیرد. همچنین وسواس شستشو جزئی از این وسواس است. فرد به طور پیوسته تمایل به شستن وسایل و حتی خودش دارد. این افراد برای مدت طولانی حمام می روند و حدود دو ساعت مشغول شستشو هستند.

وسواس وارسی کردن

بیمار چندین بار موضوعی را بررسی می کند  مانند چک کردن درهای خانه یا گاز در هنگام بیرون رفتن از خانه به دلیل اینکه استرس بروز اتفاق یا حادثه ای را دارند.

درمان وسواس

درمان وسواس نیازمند این است که فرد یا خانواده وی متوجه علائم شوند و یا خود فرد قبول کند که نیاز به درمان دارد. بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد– در این صورت درمان این نوع اختلال به راحتی می باشد و در صورتی که در مراحل اولیه، فرد برای درمان اقدام کند وسواس به راحتی درمان می شود و فقط نیازمند رعایت شرایط زیر می باشد:

مراجعه به روانشناس بالینی یا درمانگر متبحر و با تجربه

اگر فرد به مراکز یا افرادی مراجعه کند که از تخصص و تجربه کافی برخوردار نیست نه تنها این بیماری درمان نمی شود بلکه ممکن است وسواس مزمن شود که در این صورت دچار افسردگی، اختلالات اضطرابی می شود و حتی ممکن است به فکر مرگ و خودکشی بیافتد.

همکاری خود بیمار و خانواده

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد– در ابتدا خود فرد باید بپذیرد بیمار است و رفتار بیمارگونه دارد. این فرد با این وسواس نه تنها به خود بلکه به افراد خانواده نیز آسیب روانی یا اجتماعی وارد می کند. خانواده نیز باید بیمار وسواسی را درک کنند . البته تا جایی که می توانند از همکاری با بیمار خودداری کنند زیرا وسواس آنها را تشدید می کنند ولی با او مجادله نداشته باشند. نقش خانواده در بهبودی بیمار مجاب کردن او برای نیاز داشتن به درمان و مراجعه به روانپزشک می باشد.

روانپزشک متخصص و مجرب

به دلیل کاهش ماده ای به نام سروتوئین در مغز، ساختار شیمیایی مغز بیمار تغییر کرده و باید با دارو درمان شوند .به همین دلیل نیاز به مراجعه به روانپزشک دارد. مصرف سر خود دارو می تواند فرد را دچار مشکلاتی کند زیرا روانپزشک با بررسی تمام تداخلات دارویی، بیماری های زمینه ای و شدت بیماری فرد برای وی دارو تجویز می کند.

درمان وسواس با مصرف دارو تحت نظر روان پزشک

دارو درمانی یکی دیگر از راه های درمان وسواس است که باید در کنار روان درمانی انجام شود. دارو درمانی می تواند در بهتر شدن علائم موثر باشد بویژه در افرادی که مشکل وسواس آن ها ارثی می باشد. بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد–  دارو هایی که در درمان وسواس استفاده می شود مانند دارو های افسردگی هستند و سرتونین را در مغز کنترل می کنند. در صورتی که فرد نسبت به این دارو ها بهبودی نشان ندهد می توان از دارو های آنتی سایکوتیک استفاده کرد.

درمان وسواس با روان درمانی

یکی از روش های درمانی که به بهبود فرد کمک می کند، روان درمانی است که توسط درمانگر یا روانشناس بالینی انجام می شود. در این روش درمانگر شرایطی مشابه برای ایجاد وسواس در بیمار فراهم می کند و از فرد خواسته می شود واکنشی نسبت به آن نداشته باشد، در این موقعیت فرد دچار استرس شدید می شود. برای کاهش استرس و کمک به پروسه درمان معمولا روانپزشک دارویی به بیمار تجویز می کند. تنها نکته مهم این است که مراجعه به پزشک و اقدام برای درمان به موقع و در مراحل اولیه بیماری باشد.

درمان وسواس با دستگاه RTMS

این دستگاه می تواند با تحریک قسمت هایی از مغز که منجر به وسواس شده است نسبت به درمان اقدام کند. درمان وسواس با دستگاه rtms یک درمان موثر و امروزی می باشد که برخی از روانپزشکان از آن استفاده می کنند.

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند دکتر فوق تخصص برای درمان وسواس در مشهد- بهترین دکتر وسواس در مشهد – بهترین راه درمان وسواس فکری- نظرات درباره نوروفیدبک- دکترروانپزشک خوب در مشهد- متخصص ocd- درمان قطعی وسواس فکری مذهبی  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها  به تنهایی سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ و تلفن ثابت ۳۶۱۰۶ داخلی ۱۵۱ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو تلفنی نوبت در مرکز درمانی فدک واقع در توس ۶۲ با شماره تلفن۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ در تماس باشید.

Visits: 33

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *