بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهدبا ۱۰% تخفیف در مجموعه زندگی شاد ( مجهزترین و بزرگترین مرکز و کلینیک نوروفیدبک در مشهد) در این مطلب به موضوعات   بهترین دکتر برای درمان وسواس فکری مشهد- متخصص ocd- خانم دکتر روانشناس مشهد- بهترین دکتر روانشناس دانش آموزان در مشهد- فوق تخصص وسواس درمشهد- دکتر استرس در مشهد- روانکاو خوب دانش آموزان در مشهد- مراکز روان درمانی در مشهد خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد- تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. ما به منظور دور ماندن دانش اموزان در طی این دوسال تحصیلی و در جهت ارتقا یادگیری و آموزش فرزند دلبندتان با خدمات نوروفیدبک در کنار شما اولیا گرامی هستیم. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد  بهترین دکتر برای درمان وسواس فکری مشهد- متخصص ocd- خانم دکتر روانشناس مشهد- بهترین دکتر روانشناس دانش آموزان در مشهد- فوق تخصص وسواس درمشهد- دکتر استرس در مشهد- روانکاو خوب دانش آموزان در مشهد- مراکز روان درمانی در مشهد در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد-

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد با 10% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد با ۱۰% تخفیف ویژه دانش آموزان زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را برای دانش آموزان عزیز فراهم نماید؛ بدین صورت که دانش اموزان با استفاده از دستگاه نوروفیدبک از لحاظ ( تمرکز،حواس پرتی،وسواس فکری عملی، اختلال خواب ،استرس و اضطراب و…) بطور کامل توسط تیمی حرفه ای مورد ارزیابی قرار میگیرند.

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد- خدمات نوروفیدبک با ۱۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در مجهزترین کلینیک نوروفیدبک در مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به دانش آموزان انجام خدمات به بهترین نحو می باشد.

رهایی از وسواس با نوروفیدبک

تحقیق های متخصصین نشان داده که حدود دو الی سه درصد از افراد جامعه با انواع اختلال های وسواس درگیر هستند و زندگی هایشان با این بیماری مختل شده است. در حقیقت اختلال وسواس چه نوع فکری و چه نوع عملی چهارمین بیماری روانپزشکی پس از فوبیا، اختلالات مواد و اختلال افسردگی در دنیا می باشد. زیرا اختلال وسواس کارهای روزانه و حتی رشد کودکان را نیز مختل می کند. در دنیای مدرن امروز درمان ها و روش های زیادی برای رفع بیماری وسواس روی بیماران اعمال شده است و گاهی یک بیمار همه ی درمان ها را برای رهایی از این اختلال امتحان کرده است.

در برخی از شیوه‌ ها و روش های درمانی شاید مدت کوتاهی اضطراب و وسواس بیمار کم شود اما بعد از مدتی همه علائم وسواس مجدد بر می گردد. بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد–  به همین دلیل متخصصین به فکر راه و روشی جدید برای درمان این اختلال افتادند و به درمان وسواس با نوروفیدبک دست پیدا کردند. درمان وسواس با نوروفیدبک یکی از جدید ترین و به روز ترین روش های درمانی در سراسر دنیا می باشد.

نحوه درمان وسواس با نوروفیدبک

اسکن های مغزی افرادی که به اختلال وسواس مبتلا هستند نشان داده که افراد مبتلا به این اختلال فعالیت های ناهنجاری در آن بخش از مغز که مرتبط به احساسات قوی و واکنش نشان دادن به آن ها است دارند و هم چنین دچار عدم تعادل در ترشح ماده ای به نام سروتونین هستند. در درمان وسواس با نوروفیدبک تلاش می شود که آن بخش از مغز که کنترل واکنش به احساسات را در اختیار دارد دوباره آموزش داده شود. به عبارتی دیگر به شیوه ی جدیدی آن قسمت از مغز در درمان وسواس با نوروفیدبک دوباره تربیت شود.

در واقع درمان وسواس با نوروفیدبک الگو های فکری و رفتاری شما را تغییر می دهد. همچنین روش درمانی نوروفیدبک یک فیدبک مستقیم از چگونگی عملکرد به مغز می دهد و انتظار می رود که این فدیبک منجر خواهد شد که مغز به شکل بهتری خود را تنظیم کرده و از علائم عدم تنظیم مغز که در وسواس رخ می دهد تا حد زیادی بکاهد. بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد–  در طول چندین جلسه ی درمان وسواس با نوروفیدبک مغز فرد دچار شده به این اختلال یاد می گیرد که بدون فیدبک به شکل بهتری عمل کند. به این ترتیب درمان وسواس با نوروفیدبک منجر به تغییرات دائمی شود.

بهترین دکتر برای درمان وسواس در مشهد–  در این مقاله به موضوعات  بهترین دکتر برای درمان وسواس فکری مشهد- متخصص ocd- خانم دکتر روانشناس مشهد- بهترین دکتر روانشناس دانش آموزان در مشهد- فوق تخصص وسواس درمشهد- دکتر استرس در مشهد- روانکاو خوب دانش آموزان در مشهد- مراکز روان درمانی در مشهد پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای شما دانش آموزان عزیز فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

 

Visits: 37

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *