خدمات نوروفیدبک در مشهد با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه

خدمات نوروفیدبک در مشهد با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه


خدمات نوروفیدبک در مشهد با ۹۰% تخفیف در بیمارستان ۵۵۰ ارتش با بخش های مجهز درمانگاهی در مشهد. در این مطلب به موضوعات   نوروفیدبک خوب مشهد- آدرس مرکز خوب نوروفیدبک در مشهد- کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- آدرس مرکز نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک برای نیروهای مسلح در مشهد- مرکز نوروتراپی نیروهای مسلح در مشهد- خواهیم پرداخت.

خدمات نوروفیدبک در مشهد – تمام تلاش مجموعه زندگی شاد در مشهد این می باشد تا بتواند از دغدغه شما هموطنان و همشهریان عزیز بکاهد. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد  نوروفیدبک خوب مشهد- آدرس مرکز خوب نوروفیدبک در مشهد- کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- آدرس مرکز نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک برای نیروهای مسلح در مشهد- مرکز نوروتراپی نیروهای مسلح در مشهد- در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

بیشتر بدانیم: نوروفیدبک چیست؟

مجموعه زندگی شاد با داشتن پزشکان و درمانگران حاذق در صدد است تا حدامکان از نگرانی های شما عزیزان بکاهد. ضمنا این مجموعه تنها مرکز در ایران است که توانسته خدمات نوروفیدبک را تحت پوشش بیمه تا ۹۰ %قراردهد؛ بدین صورت که عزیزان در نیروهای مسلح وهمچنین خانواده های محترم انها در بیمارستان ارتش که یکی از بهترین ومجهزترین بیمارستان های مشهد می باشد، می توانند تحت درمان خدمات نوروفیدبک ما با تعرفه ۹۰% پوشش بیمه قرار گیرند .

خدمات نوروفیدبک در مشهد – خدمات نوروفیدبک با ۹۰% تخفیف توسط درمانگر با سابقه و مجرب در یکی از مجهزترین بیمارستان های مشهد صورت می گیرد.همچنین هدیه تیم حرفه ای زندگی شاد به سربازان در نیروهای مسلح انجام خدمات رایگان برای انها می باشد. بدین صورت که  اگرخدمات نوروفیدبک ما را در بیمارستان شمس الشموس ارتش دریافت کنند هزینه درمان انها کاملا رایگان است.

خدمات نوروفیدبک در مشهد با 90% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از 15 سال سابقه
خدمات نوروفیدبک در مشهد با ۹۰% تخفیف زیر نظر دکتر با بیش از ۱۵ سال سابقه

نوروفیدبک چیست ؟

نوروفیدبک به معنی آموزش دادن مغز توسط خود مغز است. در حقیقت مغز با فیدبک هایی (بازخورد) که از بدن و محیط اطراف خود می گیرد به کنترل و تنظیم کارکردهای مختلف جسمی و روانی و تعامل با محیط   می پردازد. دستگاه نوروفیدبک نیز با اطلاعاتی که از امواج مغزی ارائه می دهد،  به مغز کمک می کند تا   فعالیت ها و کارکرد خود را به شکلی مطلوب تنظیم نماید. خدمات نوروفیدبک در مشهد –  در این روش با انعکاس فعالیت­های جاری و حاکم بر مغز در حال فعالیت، به آن نشان می­دهیم که “الان و در این لحظه، در چه وضعیتی بسر می­برد”و می­آموزد که برای انجام یک تکلیف خاص، به چه آرایشی از امواج مغزی و در چه زمانی خاص، نیاز دارد. بنابراین فیدبکی که مغز از خود دریافت می­کند بر اساس امواج مغزی است.

محققان دریافته اند کارکرد مناسب یا نامناسب مغز ما سبب طبیعی بودن یا غیر طبیعی بودن امواج مغزی تولید شده می شود. برخی عقیده دارند اختلالات مختلف روانی در حقیقت حاصل کارکرد نامناسب بخش های مختلف مغز و در نتیجه تولید الگوی نادرست امواج مغزی است. لذا مغز نسان نیز مانند هر سیستم پیچیده دیگری نیاز به تنظیم و رفع نواقص خود دارد. نکته مهم و جالب توجه این است که مغز این توانایی را دارد که خود را تنظیم و کارکردش را بهینه کند، فقط کافی است که از وضعیت خود آگاهی پیدا کند.

چهار موج تولید شده در مغز انسان عبارتند از امواج دلتا که در هر ثانیه ۱ تا ۴ بار تولید می شود و با خواب عمیق رابطه دارند، امواج تتا که با خواب آلودگی رابطه دارند و در هر ثانیه ۴ تا ۸ بار تولید می شوند. امواج آلفا که فرکانس آنها ۸ تا ۱۲ بار در ثانیه است و در حالت آرامش روانی و جسمی و با چشمان بسته پدید می آیند و امواج بتا  که دارای فرکانس ۱۲ تا ۲۵ بار در ثانیه هستند و با بیداری، فکر کردن و برنامه ریزی رابطه دارند. خدمات نوروفیدبک در مشهد –  افزایش یا کاهش بیش از اندازه قدرت (دامنه) این امواج  یا گسترش و تسلط نا متعارف هر یک از آنها در بخش های متفاوت مغز با حالت های نابهنجار عاطفی و شناختی انسان ارتباطی تنگاتنگ دارد. برای مثال پژوهش های بسیار نشان داده است در نیکره راست مغز افرادی که دچار افسردگی  هستند امواج بتا بیش از اندازه فعالیت دارند و در نیمکره چپ آنها نیز امواج آلفا فعالیت بیش از حد فعالیت  دارد، بنابراین برای مقابله با افسردگی در این فرد می توان با استفاده از روش نوروفیدبک امواج بتا در نیمکره راست را کاهش داد یا امواج آلفای نیکره چپ را سرکوب نمود.

خدمات نوروفیدبک در مشهد –  در این مقاله به موضوعات  نوروفیدبک خوب مشهد- آدرس مرکز خوب نوروفیدبک در مشهد- کلینیک خوب نوروفیدبک در مشهد- نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد- آدرس مرکز نوروفیدبک در مشهد- هزینه نوروفیدبک برای نیروهای مسلح در مشهد- مرکز نوروتراپی نیروهای مسلح در مشهد- پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم ما در مجموعه زندگی شاد تلاش بی وقفه ای   را آغاز نموده ایم تا از طریق نوروفیدبک و سایر روشهای درمانی غیر تهاجمی زندگی جدید و شادی را برای بیماران در نیروهای مسلح و خانواده های محترم انها فراهم نماییم. لطفا جهت هرگونه مشاوره و سوال در مورد نوروفیدبک به صورت ۱۰۰% رایگان با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا با کمال میل به تمامی سوالات و ابهامات در مورد درمان با نوروفیدبک پاسخ داده شود. ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ -۰۵۱۳۸۵۵۰۰۲۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۰ – ۰۵۱۳۸۵۵۰۴۷۴

 

 

Visits: 607

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *