بهترین دکتر روانپزشک نوجوان درمشهد| ارائه کلیه خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکیِ مشهد

بهترین دکتر روانپزشک نوجوان درمشهد| ارائه کلیه خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکیِ مشهد


بهترین دکتر روانپزشک نوجوان درمشهد  : ارائه کلیه خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکیِ مشهد ، این خدمات شامل انواع اختلالات روانپزشکی از جمله استرس و اضطراب، کم توانی ذهنی ، اسکیزوفرنی ، پراشتهایی یا بی اشتهایی عصبی ، اختلالات روانی در کودکان  و نوجوانان به دلایل مختلف و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان کار بلد ما در موضوعات  بهترین روانشناس کودک در مشهد- بهترین دکتر روانپزشک کودک در مشهد- بهترین فوق تخصص روانپزشکی کودکان- بهترین فوق تخصص روانپزشک مشهد- روانپزشک خوب در مشهد  نیز است.

بهترین دکتر روانپزشک نوجوان درمشهدکلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت انجام انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با ۳۰% تخفیف در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان کاربلد خود در مورد بهترین روانشناس کودک در مشهد- بهترین دکتر روانپزشک کودک در مشهد- بهترین فوق تخصص روانپزشکی کودکان- بهترین فوق تخصص روانپزشک مشهد- روانپزشک خوب در مشهد   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با دارا بودن بهترین روانپزشکان کشور و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان و کودکان می پردازد ؛ دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه های بزرگ می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کودکانی سالم و شاد در هرحال و فرزندانی موفق و پویا در آینده از همین حالا به فکر سلامت روان کودکان در کنار سلامت جسمانی آنها باشید ؛ چه بسا بسیاری از مشکلات جسمانی کودکان که بخاطر مشکلات روانی ایجاد می شود ؛ همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

بهترین دکتر روانپزشک نوجوان درمشهد- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز انجام می گیرد.

بهترین دکتر روانپزشک نوجوان درمشهد| ارائه کلیه خدمات تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکیِ مشهد
بهترین دکتر روانپزشک نوجوان درمشهد| ارائه کلیه خدمات تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکیِ مشهد

علت مراجعه نوجوانان به روان درمانگر

در اینجا بە برخی از دلایل مراجعەی نوجوانان بە درمانگر اشارە می‎‌کنیم:

افسردگی

اختلالات خلقی اغلب در سنین نوجوانی پدیدار می‌شوند و افسردگی‌های درمان نشدە در این سنین بە دورە‌ی میانسالی هم کشیدە می‌شوند. اگر نوجوان شما کج‌خلق، تحریک‌پذیر، غمگین و گوشە‌گیر بە نظر می‌رسد با پزشک وی مشورت کنید. تشخیص دقیق و مداخلە بە موقع ویژگی‌های بارز یک درمان موثر است.

اختلالات اضطرابی

درحالی کە نگرانی نوجوانان در مورد برخی مسائل امری کاملا طبیعی است، اما بعضی نوجوانان اضطراب شدیدی دارند. اختلال اضطراب ممکن است بسیاری از جنبە‌های زندگی یک نوجوان از قبیل روابط دوستی و یا تحصیلات وی را مختل کند. بهترین دکتر روانپزشک نوجوان درمشهد– چنان‌چە نوجوان شما با صحبت کردن در مقابل جمع همکلاسی‌هایش مشکل دارد و یا بە طور مداوم استرس این را دارد کە اتفاقات بدی رخ بدهند، جلسات درمانی می‌تواند بە وی کمک کند تا یاد بگیرد کە چگونە این علائم خود را کنترل کند.

مشکلات رفتاری

اخراج موقت از مدرسە، داشتن خشونت، داشتن رفتارهای تهاجمی ممکن است از نشانەهای مشکلات بسیار جدی‌تری باشند. درمانگر می‌تواند بە شناسایی مشکلات روانی بالقوەی نهفتە در فرد کمک کند و ضعف‌های مهارتی و یا مشکلات اجتماعی وی کە ممکن است بر تمامی رفتارهای دیگر او اثرگذار باشند را پیدا کند.

مسائل مربوط بە سوء مصرف مواد

متاسفانە مواد مخدر و نوشیدنی‌های الکلی می‌توانند برای نوجوانان بە طور جدی مشکل‌ساز شود. یک مشاور در زمینەی سوء مصرف مواد مخدر، می‌تواند سوء مصرف نوجوان شما را ارزیابی و بررسی کردە و کمک کند تا بهترین و مناسب‌ترین روش درمان برای نوجوان تجویز شدە و بە کارگرفتە شود. درمان و مشاورەی فردی، درمان و مشاورە گروهی، سم زدایی و یا درمان در کمپ‌های مخصوص، روش‌های درمانی هستند کە بستە بە شدت مشکل سوءمصرف نوجوان تجویز شدە و بە کار گرفتە خواهند شد.

استرس

نوجوانان چە برای پاس کردن یک امتحان با نمرەی خوب و چە برای دغدغەهایشان در رابطە با اینکە پس از اتمام دبیرستان چە برنامەای برای زندگی خود داشتە باشند، دچار استرس می‌شوند. داشتن استرس می‌تواند منجر بە بروز عوارض جدی در زندگی نوجوانان شود. شرکت در جلسات درمانی می‌تواند بە یک نوجوان کمک کند تا مهارت‌ها و راهکارهایی را یاد بگیرد کە با استفادە از آنها استرس خود را بە خوبی مدیریت کند و همین خود در تمامی مراحل زندگی برای نوجوان مفید و کارامد خواهد بود.

مدرسە و مسائل مربوط بە جامعە

بهترین دکتر روانپزشک نوجوان درمشهد– مورد زورگویی و قلدری واقع شدن، مردود شدن در درس‌ها، گروه‌بازی‌ها و مسائل مربوط بە معلمین تنها چند نمونە از مشکلات اجتماعی هستند کە بسیاری از نوجوانان با آنها دست و پنجە نرم می‌کنند. نوجوانان اغلب در رابطە با اینکە چە زمان باید درخواست کمک کنند مشکل دارند. مشاورە‌های درمانی می‌تواند در چنین شرایطی از نوجوانان حمایت کردە و بە آنها مهارت‌هایی یاد بدهد کە با استفادە از آنها دوران دبیرستان را بە خوبی و با موفقیت پشت سر بگذارند.

مشکلات قانونی

سرقت، مصرف مشروبات الکلی در زیر سن قانونی و یا دعوا و درگیری تنها چند نمونە از مشکلاتی هستند کە نوجوانان در رابطە با قانون ممکن است درگیر آنها شوند. گاهی آنها از طرف قانون و یا خانوادە‌هایشان محکوم بە گذراندن جلسات درمانی و آموزشی می‌شوند تا طی این جلسات مشاورە‌های لازم برای حل مسائل و مشکلات خود را دریافت کنند. جلسات مشاورە می‌تواند بە نوجوانان کمک کند تا یاد بگیرند کە چگونە تصمیمات درست‌تری اتخاذ کنند کە از درگیر شدن با مشکلات قانونی در آیندە جلوگیری کنند.

کمبود عزت نفس

در حالی کە بیشتر نوجوانان گاه و بیگاە مشکلاتی در زمینەی اعتماد بە نفس دارند، برخی دیگر از نوجوانان بە طور مداوم با مشکلات جدی در رابطە با عزت نفس خود درگیر هستند. تا زمانی کە این مشکلات حل نشدە و بلاتکلیف باقی بمانند، نوجوانان بیشتر در معرض خطرهایی چون سوءمصرف موادمخدر و شکست و سرخوردگی در زمینەهای تحصیلی خواهند بود.

تراما یا ضربەی روحی

تجربەی مرگ یکی از نزدیکان، تجاوز جنسی، اتفاقات روان تکانشی می‌توانند اثرات ماندگار مادام‌العمری بر روی زندگی نوجوانان داشتە باشند. بهترین دکتر روانپزشک نوجوان درمشهد– جلسات درمانی می‌توانند انعطاف پذیری فرد را افزایش دادە و تاثیرات منفی کە وقایع روان تکانشی بر زندگی نوجوانان دارند را کاهش دهند. مداخلە و پیگیری زودهنگام می‎تواند در کمک بە نوجوانی کە شرایط سخت روانی دارد نقشی بسیار کلیدی داشتە باشد.

سوگ

نوجوانان نسبت بە بزرگسالان کمی متفاوت‌ تر با سوگ عزیزان از دست رفتەی خود برخورد می‌کنند. جلسات درمانی فردی، خانوادگی و یا گروهی می‌تواند بە نوجوانان کمک کند تا احساسات درونی خود را بروز دهند و با سوگ از دست دادن عزیز خود کنار بیایند.

 بهترین دکتر روانپزشک نوجوان درمشهد– در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند بهترین روانشناس کودک در مشهد- بهترین دکتر روانپزشک کودک در مشهد- بهترین فوق تخصص روانپزشکی کودکان- بهترین فوق تخصص روانپزشک مشهد- روانپزشک خوب در مشهد  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و تندرستی شما عزیزان می باشد.

 

Views: 3

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *