نوروفیدبک و اضطراب| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

نوروفیدبک و اضطراب| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


نوروفیدبک و اضطرابانجام کلیه خدمات روانشناسی با ۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد . خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات   عوارض دستگاه نوروفیدبک- نوروفیدبک و اضطراب – درمان اضطراب- درمان اضطراب عصبی- بهترین دکتر برای درمان اضطراب-  نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد  خواهیم پرداخت.

نوروفیدبک و اضطرابکلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد  عوارض دستگاه نوروفیدبک- نوروفیدبک و اضطراب – درمان اضطراب- درمان اضطراب عصبی- بهترین دکتر برای درمان اضطراب-  نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارایه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. قطعا همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

نوروفیدبک و اضطراب- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

نوروفیدبک و اضطراب| انجام کلیه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
نوروفیدبک و اضطراب| انجام کلیه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

استرس  و اضطراب واکنش طبیعی افراد در مقابله با تنش ها و تجربیات تلخ عاطفی و احساسی است که هر فردی در زندگی روزمره خود با آن مواجه می شود.  در برخی از شرایط این اضطراب می تواند افراد را از خطرات برحذر دارد و برای فرد مفید واقع شود.

به طور مثال احتمالا برخی افراد به هنگام قرار گرفتن در موقعیت مصاحبه شغلی ممکن است دچار اضطراب شوند، در نتیجه فرد به منظور کسب موفقیت در مصاحبه تلاش می نماید تا از بروز آن جلوگیری نماید. نوروفیدبک و اضطراب-  با این حال احساس اضطراب فرد را دچار صدمات روحی می نماید و بسته به سطح اضطراب شخص این صدمات شدت و ضعف می یابد.

به تناسب اضطراب شخص، زندگی اش دچار افت کیفیت و نوسان در زندگی  می شود. بهتر است اینطور بگوییم که اضطراب هم به لحاظ روحی و هم به لحاظ فیزولوژیکی به فرد آسیب وارد می نماید.

اختلال اضطرابی

نکته قابل توجه در رابطه با اضطراب این است که اختلالات اضطرابی با تنش یا واکنش های عادی عصبی استرس، تفاوت قابل توجه ای دارد.

چرا که اختلالات اضطرابی، ترس یا اضطراب بیش از حد را در پی دارد. اختلالات اضطرابی در بین بیماری های روحی و روانی یکی از رایج ترین اختلالات است که تقریبا چیزی در حدود ۳۰ درصد از افراد را در بر می گیرد.

اختلالات اضطرابی همانند دیگر امراض روحی قابل درمان بوده و جای هیچ گونه نگرانی از بابت عدم درمان آن وجود ندارد.

فرد بعد از درمان می تواند دوباره به زندگی طبیعی خود باز می گردد. برای درک بیشتر موضوع پیشنهاد میکنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

علائم اضطراب

در هنگامی که فرد دچار اضطراب می شود ممکن است از لحاظ فیزیولوژیکی دچار تنگی نفس، افزایش ضربان قلب، لکنت زبان، گرفتگی عضلات، احساس فشار در قفسه سینه و رنگ پریدگی شود. اینکه افراد تا چه میزان اضطراب را تجربه می کنند نمی توان به طور قطع اظهار نظرکرد و همچنین نمی تونا گفت که همه افراد در شرایط یکسان دچار اضطراب می شود!!

انواع اختلال اضطراب

در صورتی که برای درمان اضطراب به پزشک متخصص مراجعه کنید در ابتدا پزشک سعی بر تشخیص نو اضطراب دارد، تا برحسب نوع اضطرابی که درگیر آن شده اید، بهترین روش درمانی را برای رفع اضطراب شما در پیش گیرد. در رابطه با اینکه اضطراب چه طیفی را در برمی گیرد،با ما همراه باشید.

نوروفیدبک و اضطراب- طبق پژوهش های بالینی روانشناسان اضطراب به چند نوع تقسیم می شود از جمله:

اختلال اضطراب عمومی

در این مورد شخص بدون هیچ دلیلی و در واقع می توان گفت کمی غیر معمول دچار تنش شده است و استرس ذهن او را درگیر می کند.

اختلال هراس

شخصی که دچار اختلال هراس شده است، به طرز وحشتناکی دچار ترس می شود.

هراس به او غلبه کرده است و حتی در مواردی دچار حمله وحشت نیز می شود. در هنگامی که فرد دچار حمله وحشت می شود دچار علائم فیزیکی خاصی نیز خواهد شد.به خاطر داشته باشید این علائم برای همه افراد یکسان نخواهد بود. برخی از این علائم در افراد دچار اختلال هراس به این صورت مشاهده شده است:

  • تعریق
  • احساس درد در قفسه سینه
  • تپش قلب
  • احساس خفگی
  • حمله قلبی

اختلال اضطراب اجتماعی

فوبیای اجتماعی یا اختلال اضطراب اجتماعی،  زمانی رخ می دهد که فرد در مواجه با افراد، در محیط های اجتماعی به طور غیرعادی دچار استرس شود. نوروفیدبک و اضطراب- به طوری که حتی بعضی از افراد در این مواقع دچار لکنت زبان هم خواهند شد. حتما با خود می پرسید چرا افراد مبتلا به فوبیای اجتماعی به یکباره تسلط خود را از دست می دهند و استرس بر آنها غلبه می کند؟ در واقع موضوع این افراد در ذهن خود نگران این هستند که دیگران آنها را مورد تمسخر و یا مورد قضاوت قرار دهد و یا اینکه مورد رضایت دیگران نباشند. در نهایت در برخورد با آنها دچار خجالت می شوند.

ترس افراطی

افرادی که این اضطراب را تجربه می کنند، نسبت به یک شی یا موقعیت خاصی دچار اضطراب خاصی می شوند. به طور مثال بعضی از افراد در مواجهه با حیواناتی از جمله سگ یا گربه ترس وحشتناکی به آنها غلبه می کند و یا ترس از هواپیما دارند. بنابراین این افراد سعی می کنند از این موقعیت ها دوری کنند تا دچار اضطراب نشوند.

آگورافوبیا یا بازار هراسی

در این حالت افراد از اینکه در مکانی قرار بگیرند که به هنگام حوادث طبیعی به طور مثال زلزله و یا سیل امکان فرار یا درخواست کمک از دیگران برایشان سخت باشد، دچار ترس شدیدی می شوند.

اختلال اضطراب جدایی

اختلال اضطراب جدایی یکی از زیر شاخه های اختلال اضطراب است. این ترس زمانی رخ می دهد که شخص از فردی که با او اتصال عاطفی شدیدی برقرار کرده است جدا می شود. نوروفیدبک و اضطراب- نکته جالب توجه این است که تنها کودکان نیستند که دچار اختلال اضطرابی جدایی  می شوند بلکه این مورد در بزرگسالان هم مشاهده شده است.

اختلال سکوت انتخابی

یکی دیگر از انواع اختلال اضطرابی ،اختلال سکوت انتخابی است. در این مورد فرد با وجود اینکه از قدرت تکلم برخوردار است اما در هنگام قرار گرفتن در موقعیت های خاص یا به هنگام مواجه با برخی از افراد قادر به تکلم نیستند و سکوت را بر می گزینند.

اختلال اضطراب ناشی از دارو

این مورد سندرومی است که به هنگام استفاده از برخی داروها و یا برعکس به هنگام ترک برخی داروها  تنش و اضطراب به همراه می آورد.

نوروفیدبک و اضطراب– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند  عوارض دستگاه نوروفیدبک- نوروفیدبک و اضطراب – درمان اضطراب- درمان اضطراب عصبی- بهترین دکتر برای درمان اضطراب-  نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادی شما عزیزان می باشد.

Views: 4

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *