بهترین روانشناس کودک در مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

بهترین روانشناس کودک در مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد


بهترین روانشناس کودک در مشهد ارائه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد. خدمات مرکز ما نوروتراپی و نوروفیدبک، مشاوره اعتیاد، زوج درمانی و مشاوره کودک می باشد. همچنین به موضوعات  بهترین روانشناس کودک در مشهد – دکتر روانشناس کودک در مشهد- بهترین دکتر بیش فعالی در مشهد – مشاوره کودک تلفنی رایگان مشهد- روانشناس خوب در مشهد- روانشناس کودک و نوجوان در مشهد  خواهیم پرداخت.

بهترین روانشناس کودک در مشهد کلینیک زندگی شاد با افتخار اعلام می نماید که جهت انجام نوروفیدبک با ۳۰% تخفیف در تمام ساعات کاری در خدمت شما عزیزان می باشد. ما می خواهیم در این مقاله در مورد بهترین روانشناس کودک در مشهد – دکتر روانشناس کودک در مشهد- بهترین دکتر بیش فعالی در مشهد – مشاوره کودک تلفنی رایگان مشهد- روانشناس خوب در مشهد- روانشناس کودک و نوجوان در مشهد  با شما عزیزان صحبت کنیم .

کلینیک زندگی شاد با داشتن متخصصین با تجربه و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران، به ارایه خدمات سلامت محور در حوزه مغز و شناخت و امر آموزش و پژوهش، در بستری دانش بنیان می پردازد. دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید. هدف از فعالیت ها در موسسه زندگی شاد ارائه خدمات دانش محور در زمینه مغز و ترویج پژوهش در حوزه علوم اعصاب ( مغز، شناخت و رفتار) با استفاده از فناوری مربوطه و توسعه آگاهی در این زمینه است. جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری می توانید با ما در تماس باشید. همکاران ما با کمال میل شما را در زمینه نوروفیدبک راهنمایی خواهند کرد.

بهترین روانشناس کودک در مشهد- نوروفیدبک توسط متخصصین و درمانگران باتجربه وحرفه ای در بهترین مرکز نوروفیدبک با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما عزیزان انجام می گیرد .

بهترین روانشناس کودک در مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با30% تخفیف در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد
بهترین روانشناس کودک در مشهد| ارائه خدمات روانشناسی با۳۰% تخفیف در مجهزترین مرکز نوروفیدبک در مشهد

تفاوت عملکرد روانپزشک کودک و روانشناس کودک

روانپزشک کودک و روانشناس کودک عملکردهای متفاوتی دارند اما هر دوی آنها کمک می کنند که کودک شما سلامت جسمی، عاطفی و روانی خود را حفظ کند. بهترین روانشناس کودک در مشهد–  یک روانشناس کودک کمک می کند که فرزند شما مهارت های  مقابله ای لازم را برای حل مشکلاتش یاد بگیرد و احساس ارزشمندی خود را تقویت کند، تمرکز او ممکن است بر روی “فکر” ، “رشد” و نحوه ی “واکنش های” او باشد، این متخصصان به دنبال راهی برای جلب اعتماد فرزندتان هستند تا بتواند در یک فضای امن افکار و احساسات خود را بیان کند.

اما یک روانپزشک کودک قدم هایی برمی دارد که به سلامت روان کودک شما کمک کند اما معمولا برای این کار از دارو کمک می گیرد تا این مداخله آسان تر شود. بهترین روانشناس کودک در مشهد–  آنها نیازهای جسمی و روانی کودک شما را می فهمند و برای کمک به او داروهایی را برای تعادل مغزی فرزندتان تجویز می کنند.

تفاوت تحصیلات روانشناس و روانپزشک کودک

روانشناسان یک دوره تخصصی مبنی بر آموزش در زمینه چگونگی رشد جسمی،روانی و هیجانی کودک را گذرانده اند و با انواع متدهای روان درمانی و بازی درمانی کودک و نحوه فرزند پروری والدین آشنا هستند و دوره های تخصصی در این زمینه گذرانده اند.

روانپزشکان یک دوره تخصصی پزشکی عمومی را پشت سر میگذارند و بعد از آن در دوره تخصصی روانپزشکی مشغول به تحصیل می شوند و در واقع با استفاده از دانشی که در زمینه پزشکی و مغز و روان دارند در کنار مداخلات رواندرمانی به تجویز دارو در زمینه آن اختلال خاص می پردازند.

انواع روانپزشکان و روانشناسان

روانپزشکان به دو دسته عمده تقسیم می شوند که متخصصان مختلفی در این دسته ها قرار می گیرند، دسته اول شامل متخصصانی می شوند که تخصص ویژه آنها داروهای روانپزشکی می باشد و اطلاعات بسیار زیادی رابطه با داروهای روانپزشکی و نحوه تعامل این داروها با یکدیگر دارند.

بهترین روانشناس کودک در مشهد– نوع دوم روانپزشکی هست که علاوه بر اینکه در زمینه دارو شناسی متخصص می باشند به افکار و واکنش های مقابله ای فرزند شما هم می پردازد آنها ممکن است به صورت فردی یا با کل اعضای خانواده کار کنند. روانپزشکانی که در زمینه نوجوانی کار می کنند نسبت به یک روانپزشکی که در این زمینه کار نمی کند دوره های بیشتری را گذرانده است.

روانشناسی شاخه های بسیار مختلفی دارد و امروزه علم روانشناسی با عصب شناسی ترکیب شده است و این اجازه را به روانشناسان داده است که بتوانند با کودکان مبتلا به اوتیسم، صرع و آسیب مغزی هم بتوانند کار کنند، آنها در زمینه ها مختلفی مانند مدرسه، اختلالات خاص دوران کودکی، نحوه فرزند پروری، یادگیری بهتر و افزایش خود کارامدی و عزت نفس کودکان آموزش می بینند.

بهترین روانشناس کودک در مشهد– در این مقاله به موضوعات مهمی مانند بهترین روانشناس کودک در مشهد – دکتر روانشناس کودک در مشهد- بهترین دکتر بیش فعالی در مشهد – مشاوره کودک تلفنی رایگان مشهد- روانشناس خوب در مشهد- روانشناس کودک و نوجوان در مشهد  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک دکتر روانشناس و یک درمانگر حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت محور زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳ – ۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و شادکامی شما عزیزان می باشد.

Visits: 4

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *