خدمات روانپزشکی در مشهد| خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

خدمات روانپزشکی در مشهد| خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد


خدمات روانپزشکی در مشهد  : خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد ، این خدمات شامل انواع اختلالات روانپزشکی از جمله استرس و اضطراب، کم توانی ذهنی ، اسکیزوفرنی ، پراشتهایی یا بی اشتهایی عصبی ، اختلالات روانی در کودکان  و نوجوانان به دلایل مختلف و…. می باشد ؛ همچنین تخصص روانپزشکان ماهر ما در موضوعات  روانپزشک خوب در مشهد- کلینیک روانپزشکی مشهد- بهترین روانپزشک مشهد- هزینه روانشناس در مشهد- بهترین روانپزشک در مشهد -فوق تخصص روانپزشک مشهد  نیز است.

خدمات روانپزشکی در مشهدکلینیک زندگی شاد افتخار خود می داند که جهت انجام انواع اختلالات روانپزشکی در کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با ۳۰% تخفیف در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد ؛ ما در این مطلب از زبان روانپزشکان ماهر خود در مورد روانپزشک خوب در مشهد- کلینیک روانپزشکی مشهد- بهترین روانپزشک مشهد- هزینه روانشناس در مشهد- بهترین روانپزشک در مشهد -فوق تخصص روانپزشک مشهد   با شما گفتگوی مختصری خواهیم داشت ؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی زندگی شاد با سال ها سابقه ی درخشان خواهیم بود.

کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد با بهره گیری از توان بهترین روانپزشکان کشور و با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران ، به ارایه خدمات روانپزشکی در زمینه انواع اختلالات مرتبط با روانپزشکی در بزرگسالان و کودکان می پردازد ؛ دفتر موسسه زندگی شاد به عنوان دفتر رسمی انجمن علوم اعصاب ایران ارایه خدمت می نماید ؛ هدف ما برطرف کردن استرس ها و مشکلات شما عزیزان در زمینه های مختلف روانپزشکی می باشد ؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاد ، بدون داشتن دغدغه های بزرگ می باشد ؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کودکانی سالم و شاد در هرحال و فرزندانی موفق و پویا در آینده از همین حالا به فکر سلامت روان کودکان در کنار سلامت جسمانی آنها باشید. همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

خدمات روانپزشکی در مشهد- توسط روانپزشکان و درمانگران مجرب و حرفه ای در بهترین مرکز روانپزشکی با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در مشهد و همچنین با ۳۰% تخفیف برای شما هموطنان عزیز انجام می گیرد.

خدمات روانپزشکی در مشهد| خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با30% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد
خدمات روانپزشکی در مشهد| خدمات جامع و تخصصی روانپزشکی با۳۰% تخفیف در بهترین مرکز روانپزشکی مشهد

روانپزشک کیست؟

روانپزشک یا متخصص اعصاب و روان یک پزشک است که در رشته روانپزشکی متخصص شده‌است. روانپزشکی شاخه ای از پزشکی است که به تشخیص، پیشگیری، مطالعه و درمان اختلالات روانی اختصاص دارد. روانپزشکان دکترای پزشکی دارند و بیماران را ارزیابی می‌کنند تا مشخص کنند که آیا علائم آنها در نتیجه یک بیماری جسمی، ترکیبی از بیماری‌های جسمی و روانی است یا تنها روانی است. خدمات روانپزشکی در مشهد- یک روان پزشک معمولاً در یک تیم چند رشته‌ای کار می‌کند، که ممکن است شامل روانشناسان بالینی، مددکاران اجتماعی، کاردرمانگران و پرسنل پرستاری باشد. روانپزشکان آموزش گسترده‌ای در رویکرد زیستی روانی – اجتماعی برای ارزیابی و مدیریت بیماری‌های روانی می‌بینند.

تفاوت شغل روان شناس و روان پزشک

دکتر روانپزشک یا متخصص اعصاب و روان، فردی است که در زمینه سلامت روان تخصص دارد. تشخیص و درمان افراد مبتلا به بیماری‌های روحی روانی در تخصص آنها است. آنها درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی انسان داشته و به خوبی با ارتباط این دو آشنا هستند. روانپزشکان به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، افسردگی، اختلال دوقطبی، اختلالات خوردن، اعتیاد و … کمک می‌کنند.

به عبارتی دیگر روان‌پزشکان به خاطر تحصیلاتی که در زمینه‌ی پزشکی داشته‌اند توانایی تشخیص اختلال و انجام دارودرمانی در زمینه‌ی اختلالات روان‌شناختی را دارند و برای درمان‌های روان‌شناختی باید درمانجو (مراجع) را پیش روانشناس بفرستند. روانشناسان به خاطر تحصیلاتی که در زمینه‌ی رفتار و فرآیندهای روانی داشته‌اند توانایی تشخیص اختلال و روان‌درمانی در زمینه‌ی اختلالات روان‌شناختی را دارند و برای درمان‌های دارویی باید درمانجو را پیش روانپزشک بفرستند. خدمات روانپزشکی در مشهد- روان‌ پزشک برای درمان اختلال روانی دارو تجویز می‌کند ولی روانشناس با روش‌های گوناگون روان درمانی مانند درمان‌شناختی، درمان شناختی – رفتاری، روان‌کاوی و … به درمان می‌پردازد. روانپزشک اجازه‌ی بستری کردن بیمار در بیمارستان و انجام روش‌های درمانی ویژه مانند الکتروشوک را دارد ولی روانشناس چنین اجازه‌ای ندارد.

چه زمان به روان پزشک یا متخصص اعصاب و روان نیاز است؟

  • هر زمان که به بیش از یک داروی روانپزشکی نیاز داشته باشید
  • بیماری‌های روانی حاد مانند انواع پرخاشگری‌ ها یا جنون‌ های رفتاری
  • درمان نشدن پرخاشگری‌های مقطعی یا افسردگی‌های فصلی
  • اگر به بیش از یک بیماری مبتلا هستید
  • درصورتی که تحت نظر پزشک عمومی حالتان بهتر نمیشود
  • اگر مصرف یک یا دو قرص ضد افسردگی تاثیری نداشته
  • اگر اثرات جانبی پیچیده ای تجربه میکنید
  • درصورتیکه مایل به تغییر داروهای خود باشید
  • اگر با روش پزشک خود موافق نیستید

متخصص اعصاب و روان (دکتر روانپزشک) چه کاری انجام می‌دهد؟

متخصص اعصاب و روان علائم روانی و جسمی شما را ارزیابی می‌کند. آنها مشکل شما را تشخیص می‌دهند و با همکاری متقابل، طرحی برای درمان شما ارائه می‌دهند. خدمات روانپزشکی در مشهد- روانپزشکان، درمان روانشناختی ارائه می‌دهند، دارو تجویز می‌کنند یا در صورت لزوم از الکتروشوک درمانی برای درمان کمک می‌گیرند.

دکتر روانپزشک برای درمان اقدامات زیر را انجام می‌دهد:

  • به بیمار در مدیریت سلامت روان در درازمدت کمک می‌کند.
  • در مورد سبک زندگی مشاوره می‌دهد.
  • با شما به صورت جداگانه یا با همراهی شریک زندگی‌تان، کار می‌کند.
  • از نظرات و پیشنهادات سایر پزشکان و متخصصان بهداشت روانی استفاده می‌کند.
  • شما را به متخصصان دیگر ارجاع می‌دهد.
  • در صورت لزوم، شما را در بیمارستان بستری می‌کند.

خدمات تیم روانپزشکی کلینیک زندگی شاد

خدمات روانپزشکی در مشهد- از جمله خدمات کلینیک زندگی شاد، ارائه خدمات روان پزشکی به بیماران می‌باشد. در این بخش تیم متخصص روان پزشکی کلینیک زندگی شاد به بررسی و شناخت مشکلات و اختلالات روانی، هیجانی، مشکلات رفتاری، پیشگیری و درمان این بیماری ها می‌پردازند.

روان پزشکی تخصصی است که شامل تمرکز بر ارزیابی، درمان و پیشگیری از اختلالات روانی، اختلالات رفتاری، عاطفی، معاینه فیزیکی و سایر بیماری‌های روانی می باشد. ارزیابی روانپزشک شامل مصاحبه و شرح حال کامل به همراه تیم تخصصی درمان، انجام تست‌های روانی و تصویربرداری از مغز می‌باشد که بعد از تشخیص اختلال، درمان به روش‌های دارو درمانی و روان درمانی انجام می‌پذیرد و روان پزشکان تنها متخصصانی هستند که اجازه تجویز دارو به بیماران اعصاب و روان را دارند.

بیماری‌های اعصاب و روان ناشی از اختلالاتی است که در تنظیم مواد شیمیایی مغز ایجاد می‌شود و با مصرف دارو و انجام مشاوره سیستم عصبی عملکرد طبیعی خود را به دست می‌آورد. روانپزشک و روانشناس در کنار یکدیگر برای درمان نشانه‌های بیمار از نظر رفتاری و بالینی همکاری می کنند.

در کلینیک درمان بیماران اعصاب و روان زندگی شاد ، روان پزشکان در تیم‌های یکپارچه به همراه متخصص مغز و اعصاب ، روانشناسان،کاردرمانگرها, مددکاران اجتماعی، پزشکان عمومی و حرفه‌ای و دیگر متخصصان برای ارائه مراقبت کوتاه مدت و بلند مدت در راستای نیازهای هر بیمار فعالیت می‌کنند.

خدمات روانپزشکی در زمینه مراقبت‌های ویژه

مرکز زندگی شاد برای بزرگسالان مبتلا به بحران‌های سلامت روان و اختلالات روانی مانند کسانی که دچار اختلالات سایکوتیک، اختلالات طیف بایپولار، اختلالات اضطرابی و هراس، اختلالات شخصیت، اختلالات خواب و … هستند، خدمات ارائه می‌دهد. پس از تثبیت وضعیت سلامت روان بیمار و ارزیابی وضعیت وی، مراقبت‌های فردی که شامل درمان‌های پزشکی، روان درمانگری گروهی، درمان تفریحی و آموزش در مورد استراتژی های مقابله، پیشگیری از عود و مدیریت استرس می‌باشد، به بیمار ارائه می‌شود.

خدمات روانپزشکی در مشهد– در این مطلب به موضوعات تخصصی مهمی مانند روانپزشک خوب در مشهد- کلینیک روانپزشکی مشهد- بهترین روانپزشک مشهد- هزینه روانشناس در مشهد- بهترین روانپزشک در مشهد -فوق تخصص روانپزشک مشهد  پرداختیم. بسیاری از بیماری های جسمی ریشه در بیماری های روحی دارد. همه ما می دانیم که زندگی بدون چالش وجود ندارد. گاهی این سختی ها و چالش ها آنقدر شدید می شوند که تحمل آن ها سخت می شود و روند طبیعی زندگی ما را مختل می کند. در این شرایط فقط یک روانپزشک حرفه ای می تواند به ما کمک کند. ما در کلینیک تخصصی روانپزشکی زندگی شاد تلاش داریم تا با ارایه خدمات سلامت روان زندگی جدید و شادی را برای شما عزیزان فراهم نماییم. شما عزیزان می توانید از طریق شماره های  ۰۹۱۰۷۲۵۸۹۵۳  -۰۹۳۵۲۱۸۹۰۹۶- ۰۹۳۷۵۱۲۵۰۱۰ با ما در تماس باشید تا با کمال میل به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود یا جهت رزرو اینترنتی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. آرزوی ما سلامتی و تندرستی شما عزیزان می باشد.

 

Views: 2

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *